Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.271.2.14.2023.MW Wymiana drzwi wejściowych w budynku Urzędu Gminy w Krasocinie - 3 szt.

Marta Wytrych
Gmina Krasocin
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 14:14:00
Składania : 20-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-06-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Krasocin zapraszamy wykonawców do składania ofert na na zadanie pn.

Wymiana drzwi wejściowych w budynku Urzędu Gminy w Krasocinie

Zadanie współfinansowane ze środków zewnętrznych w ramach Umowy nr DSG/0798 o powierzenie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd- granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do niniejszego zapytania.

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Gminy Krasocin.

1. Gmina Krasocin nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

2. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

3. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że Gmina Krasocin nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

4. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

5. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

6. Gmina Krasocin wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.

7. Gmina Krasocin zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach:

1/ powstania przyczyn lub ujawnienia okoliczności, których nie znano na etapie wszczęcia postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemu wywiązanie się ze złożonych zobowiązań;

2/  w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

8. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Uwaga: Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzulaRODO.pdf pdf 279.67 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
3_ Przedmiar Krasocin Drzwi.pdf pdf 102.94 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
4_ rysunek.pdf pdf 43.87 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
załącznik nr 2 wzór_umowa.docx docx 251.75 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
0_zapytanie_ofertowe.pdf pdf 698.63 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
0_zapytanie_ofertowe.docx docx 268.55 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
załącznik nr 1_wzór_formularza oferty.docx docx 256.33 2023-06-05 14:14:00 Postępowanie
załącznik nr 1_wzór_formularza oferty.docx docx 256.33 2023-06-05 14:14:00 Kryterium
odpowiedzi.pdf pdf 464.42 2023-06-16 09:51:59 Publiczna wiadomość
odpowiedzi2.pdf pdf 417.11 2023-06-19 15:37:21 Publiczna wiadomość
4_Protokół_z_rozstrzygnięcia.pdf pdf 461 2023-06-21 08:23:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-21 08:23 Marta Wytrych Informacja o wyborze oferty

4_Protokół_z_rozstrz [...].pdf

2023-06-19 15:37 Marta Wytrych Odpowiedzi nr 2

odpowiedzi2.pdf

2023-06-16 09:51 Marta Wytrych Odpowiedzi na pytania

odpowiedzi.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana drzwiowejściowych w budynku Urzędu Gminy w Krasocinie - 3 szt. Wymiana drzwi wejściowych w budynku Urzędu Gminy w Krasocinie - 3 szt. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 1_wzór_ [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie - OŚWIADCZAM, że spełniam warunki udziału w postępowaniu opisane w rozdziale 3 Warunki wymagane od Wykonawców zapytania ofertowego proszę potwierdzić TAK (0)
3 Oświadczenie RODO - OŚWIADCZAM, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. proszę potwierdzić TAK Uwaga: W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa Proszę wpisać NIE DOTYCZY (0)
4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Oświadczam, że nie jestem wykonawcą: - o którym mowa w art. 7 ust. 1 wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835); - którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835); - którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), proszę potwierdzić TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 329