Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.6.2023 Remont kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz

Joanna Pawliczak
Gmina Wąsosz
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 13:30:00
Składania : 20-06-2023 08:00:00
Otwarcia : 20-06-2023 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie 05.06.2023 r..pdf pdf 142.13 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 536.68 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 50.5 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.docx docx 21.27 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 121 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz robót.doc doc 39 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz.doc doc 34.5 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wzór umowy.pdf pdf 271.85 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Dokumentacja techniczna.7z 7z 9243.06 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Przedmiar i kosztorys ofertowy Wykonawcy.7z 7z 105.83 2023-06-05 13:30:00 Postępowanie
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 124.79 2023-06-19 14:06:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-20 07:47 Joanna Pawliczak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm. ) zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne
Przyczynami unieważnienia przetargu mogą być m.in. zmiana potrzeb lub wymagań Zamawiającego, błędy lub nieprawidłowości w dokumentacji przetargowej lub w toku postępowania czy brak ofert.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ w trakcie postępowania stwierdził, iż jest ono obarczone wadą, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu.
Nie wyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie innego działania niż unieważnienie. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Konieczne jest ponowne przeanalizowanie dokumentacji technicznej, w celu usunięcia wady.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
2023-06-19 14:06 Joanna Pawliczak Zamawiający w załączeniu przekazuje zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Unieważnienie postęp [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 505