Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.36.2023 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy dodatkowego oświetlenia (iluminacji) zabytkowych śluz Kanału Bydgoskiego w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 13:14:00
Składania : 14-06-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.36.2023 z dnia 05.06.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022. poz.1710 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadań:

  Rewitalizacja parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO).

   

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy dodatkowego oświetlenia (iluminacji) zabytkowych śluz Kanału Bydgoskiego, tj.

1)  śluzy nr IV Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Wrocławskiej w Bydgoszczy;

2) śluzy nr V Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Czarna Droga w Bydgoszczy;

3) śluzy nr VI Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do ogłoszenia pn. Opis przedmiotu zamówienia.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:


1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:

*  architektonicznej,

*  konstrukcyjno-budowlanej,

*  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

3) posiadanie doświadczenia: 1 wykonana w ciągu ostatnich 5 lat dokumentacja projektowo – kosztorysowa całorocznego oświetlenia iluminacyjnego obiektu budowlanego.


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1)  opis przedmiotu zamówienia;

2)  warunki techniczne ZDMiKP w Bydgoszczy, dot. projektowania i budowy oświetlenia śluz,

3)  mapa zasadnicza dla śluzy IV przy ul. Wrocławskiej w Bydgoszczy,

4)  mapa zasadnicza dla śluzy V przy ul. Czarna Droga w Bydgoszczy,

5)  mapa zasadnicza dla śluzy IV przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy,

6)  wzór umowy,

7)  informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania),

8) wykaz wykonanych usług.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się przeprowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia:  18 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

1) w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy - opracowanie dwóch wariantów koncepcji funkcjonalnej do zatwierdzenia stronom Zamawiającemu (WIM UMB);

2) w terminie 9 tygodni od daty akceptacji koncepcji funkcjonalnej przez Zamawiającego - opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany

i techniczny), projektu wykonawczego, przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do uzyskania przez Zamawiającego stosownych zgód i decyzji administracyjnych.


7. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

Paulina Stępniak,  inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – tel. (52) 58 58 215,

Marcin Janas, inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. elektryczna) - tel. (52) 58 56 98,

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 14.06.2023 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)  podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 7),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 8 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 - opz - iluminacja.pdf pdf 487.26 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 2 - warunki tech. oświetlenia śluz ZDMiKP z dnia 05.05.2023.pdf pdf 111.5 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 3 - mapa zasadnicza dla śluzy IV przy ul. Wroclawskiej w Bydgoszczy.pdf pdf 403.77 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 4 - mapa zasadnicza dla sluzy V przy ul. Czarna Droga w Bydgoszczy.pdf pdf 413.86 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 5 - mapa zasadnicza dla śluzy VI przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy.pdf pdf 509.35 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 6 umowa - śluzy nr IV, V, VI Starego Kanału.pdf pdf 317.5 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 7 - Info_RODO.pdf pdf 254.37 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
zał. 8. - Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2023-06-05 13:14:00 Postępowanie
unieważnienie.pdf pdf 23 2023-06-14 13:06:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-14 13:06 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy dodatkowego oświetlenia (iluminacji) zabytkowych śluz Kanału Bydgoskiego w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 18 tygodni od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 270