Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2023 13:14:00 |
Składania : | 14-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.36.2023 z dnia 05.06.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022. poz.1710 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadań:
Rewitalizacja parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy dodatkowego oświetlenia (iluminacji) zabytkowych śluz Kanału Bydgoskiego, tj.
1) śluzy nr IV Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Wrocławskiej w Bydgoszczy;
2) śluzy nr V Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Czarna Droga w Bydgoszczy;
3) śluzy nr VI Starego Kanału Bydgoskiego, zlokalizowanej przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do ogłoszenia pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
* architektonicznej,
* konstrukcyjno-budowlanej,
* instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) posiadanie doświadczenia: 1 wykonana w ciągu ostatnich 5 lat dokumentacja projektowo – kosztorysowa całorocznego oświetlenia iluminacyjnego obiektu budowlanego.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia;
2) warunki techniczne ZDMiKP w Bydgoszczy, dot. projektowania i budowy oświetlenia śluz,
3) mapa zasadnicza dla śluzy IV przy ul. Wrocławskiej w Bydgoszczy,
4) mapa zasadnicza dla śluzy V przy ul. Czarna Droga w Bydgoszczy,
5) mapa zasadnicza dla śluzy IV przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy,
6) wzór umowy,
7) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania),
8) wykaz wykonanych usług.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert.
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się przeprowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy
i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
6. Termin wykonania zamówienia: 18 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy - opracowanie dwóch wariantów koncepcji funkcjonalnej do zatwierdzenia stronom Zamawiającemu (WIM UMB);
2) w terminie 9 tygodni od daty akceptacji koncepcji funkcjonalnej przez Zamawiającego - opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany
i techniczny), projektu wykonawczego, przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do uzyskania przez Zamawiającego stosownych zgód i decyzji administracyjnych.
7. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Paulina Stępniak, inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – tel. (52) 58 58 215,
Marcin Janas, inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. elektryczna) - tel. (52) 58 56 98,
Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 14.06.2023 r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 7),
2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 8 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2023-06-14 13:06 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty