Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2023 12:24:00 |
Składania : | 21-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-07-18 13:50 | Katarzyna Dołkin |
OGŁOSZENIE
O
WYNIKU
POSTĘPOWANIA Zamawiający, mając na względzie treść art. 309 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) przekazuje ogłoszenie o wyniku postępowania zawierające informację o udzieleniu zamówienia zarówno w przypadku części I oraz części II przedmiotowego postępowania. |
2023-07-07 11:54 | Katarzyna Dołkin |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
dotycząca
części
I
oraz
części
II Działając na podstawie 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający – Gmina Dobrzyniewo Duże, zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) w ramach części I oraz części II, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 105461 B Szaciły - Kopisk od km. rob. 0+000 do km. rob. 0+998 wraz z wjazdem na drogą powiatową Nr 1396 B dz. nr 94/3 obręb Szaciły w pasie drogi powiatowej oraz przebudowa drogi gminnej Nr 139547 B wraz z wjazdem na drogę powiatową Nr 1392 B dz. nr 160 obręb Ponikła w pasie drogi powiatowej” w formule zaprojektuj i wybuduj. |
2023-06-21 10:44 | Katarzyna Dołkin |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
–
CZĘŚĆ
I
ORAZ
CZĘŚĆ
II Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert. |
2023-06-21 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej powoływanej jako Pzp, przekazuje informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: I część zamówienia: 2 903 500,00 zł brutto (słownie: dwa miliony dziewięćset trzy tysiące pięćset złotych 00/100); II część zamówienia: 2 903 500,00 zł brutto (słownie: dwa miliony dziewięćset trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Łącznie: 5 807 000,00 zł brutto (pięć milionów osiemset siedem tysięcy złotych 00/100). |
Komunikaty