Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZ.272.1.8.2023 Zakup mebli na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu w ramach zadania pn. "Utworzenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu"

Jolanta Korfanty
Powiat Legnicki
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2023 14:30:00
Składania : 13-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 13-06-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Dane dotyczące zamawiającego:

Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.). postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki

3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: Zakup mebli na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu w ramach zadania pn. "Utworzenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu".

Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wymienionych w załączonym do SWZ wykazie (OPZ) fabrycznie nowych, rok produkcji 2023 lub 2022 do nowo powstałego Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu wraz z ich wniesieniem i montażem. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji warunków zamówienia rozdz. IV i rozdz. XV


4. Termin składania ofert: 13.06.2023 r. do godz. 09:00 poprzez platformę elektroniczną: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 101.52 2023-06-02 14:30:00 Postępowanie
SWZ rozdz. I-XXIV.pdf pdf 481.69 2023-06-02 14:30:00 Postępowanie
SWZ rozdz. XXV Załączniki.zip zip 232.77 2023-06-02 14:30:00 Postępowanie
Ogłoszenie o odpowiedzi na pytania 1-2.pdf pdf 177.91 2023-06-07 15:24:33 Publiczna wiadomość
INFORMACJA z otwarcia ofert.pdf pdf 145.82 2023-06-13 14:06:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 195.1 2023-06-14 15:10:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-14 15:10 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z wynikiem postępowania. Ogłoszenie o wyborze oferty jest załączone do niniejszego komunikatu.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-06-13 14:06 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z załączoną Informacją z otwarcia ofert.

INFORMACJA z otwarci [...].pdf

2023-06-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia: 270 000 PLN brutto.
2023-06-07 15:24 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na dwa pytania, które wpłynęły w sprawie wyjaśnienia treści SWZ. Ogłoszenie odpowiedzi załączamy do niniejszego komunikatu.

Ogłoszenie o odpowie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522