Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OA.2600.3.2023.WP „Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb użytkownika na parterze w części ogólnodostępnej w obiekcie Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Graniczna 2”.

Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2023 09:32:00
Składania : 14-06-2023 09:30:00
Otwarcia : 14-06-2023 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe.doc doc 100.5 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 233.94 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 1 do Zapytnia ofertowego - Formularz ofertowy -.doc doc 96 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 1 do Zapytnia ofertowego - Formularz ofertowy -.pdf pdf 254.21 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
3. Załacznik nr 2 do Formularza ofertowego - Przedmiar robót.pdf pdf 3357.77 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
4. Załacznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Proojektowane postanowienia umowy.pdf pdf 6447.88 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 157.5 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
5. Załacznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja techniczana wykonania i odbioru robót budowlanych.pdf pdf 9450.5 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 5 do Zapytnia ofertowego - Szczegółowy opis przedmiotu robót.pdf pdf 15574.56 2023-06-02 09:32:00 Postępowanie
7. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania..doc doc 99 2023-06-14 09:53:02 Publiczna wiadomość
7. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania..pdf pdf 159.8 2023-06-14 09:53:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-14 09:53 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo.
W załączniku informacja o unieważnieniu postępowania.

7. Zawiadomienie o u [...].doc

7. Zawiadomienie o u [...].pdf

2023-06-14 09:30 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 50.000,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb użytkownika na parterze w części ogólnodostępnej w obiekcie Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Graniczna 2”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: przystosowaniu dwóch pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na parterze budynku Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą z jednej obecnej łazienki. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 40% Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 311