Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2023 14:34:00 |
Składania : | 12-06-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 12-06-2023 15:20:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-27 15:53 | Dariusz Makowski |
Znak
sprawy:
IRG.271.53.2023
Rabka-Zdrój,
27.06.2023
r. Do wszystkich zainteresowanych ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA dotyczy postępowania pn.: „Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w Parku Zdrojowym”. Zamawiający, Gmina Rabka-Zdrój działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) informuje o unieważnieniu postępowania, na realizację przedmiotowego zamówienia pn.: „Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w Parku Zdrojowym” prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. Uzasadnienie prawne i faktyczne: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty (405 158,49 zł), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (200 000,00 zł) i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający, mgr Leszek Świder |
2023-06-12 15:36 | Dariusz Makowski |
Rabka-Zdrój,
dnia
12.06.2023
r.
Znak
Sprawy:
IRG.271.53.2023 Informacja z otwarcia ofert zgodna z art. 222 ust. 5 Ustawy Pzp. Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmian.) Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w ramach zadania pn.: „Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w Parku Zdrojowym” złożono 4 oferty, tj.: Oferta nr 1: MASTERS RUBBER CICHOPEK ROMAN, ul. Fryderyka Chopina 38/16, 41- 400 Mysłowice Cena ofertowa wynosi: 405 158,49 zł, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 12 miesięcy. Oferta nr 2: Sona Piotr Omylak, Lipnica Wielka 111, 34-483 Lipnica Wielka Cena ofertowa wynosi: 484 465,38 zł, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 12 miesięcy. Oferta nr 3: MATIFLEX Sp. z o.o. Stodólna 6/6, 09-500 Gostynin Cena ofertowa wynosi: 499 408,29 zł, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 12 miesięcy. Oferta nr 4: KW LUPUS SPÓŁKA Z O.O., ul. Harcerska 60 43-100 Tychy Cena ofertowa wynosi: 504 300,00 zł, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 12 miesięcy. |
2023-06-12 15:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 200 000,00 zł |
2023-06-06 13:49 | Dariusz Makowski |
Znak
sprawy:
IRG.271.53.2023
Rabka-Zdrój,
06.06.2023
r. Do wszystkich zainteresowanych dotyczy postępowania pn.: „Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w Parku Zdrojowym”. Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniami dotyczącymi treści SWZ jakie wpłynęły do Zamawiającego od Uczestnika postępowania udziela odpowiedzi na zadane pytania. 1. Pytanie nr 1: „Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby kolor pomarańczowy zamienić na kolor czerwony? Kolor pomarańczowy bardzo szybko traci swoją barwę i szybko się brudzi co wygląda nieestetycznie. Kolor czerwony jest bardziej trwały i łatwiejszy do utrzymania w czystości”. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę koloru. 2. Pytanie nr 2: „Jaką kwotę Zamawiający zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie? Informacja ta jest niezbędna do ograniczenia zaangażowania wykonawcy, którego oferta przekroczy budżet Zamawiającego. Przygotowanie oferty generuje stosunkowo dużo czasu i jeżeli Wykonawca zna budżet Zamawiającego to może zdecydować, czy jest zainteresowany postępowaniem. Brak informacji o budżecie może generować niepotrzebną stratę Wykonawcy”. Odpowiedź na pytanie nr 2: Zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający mgr Leszek Świder |
Komunikaty