Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5/2023 dostawa i wymiana zestawu konserwacyjnego do HP lj m603

Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2023 12:47:00
Składania : 31-05-2023 12:00:00
Otwarcia : 31-05-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert 5/2023 poprzez poniższy formularz elektroniczny.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oferta 5/2023.

1. Oświadczam jako Wykonawca, że zapoznałem się z niniejszą ofertą i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki 

    w niej zawarte.

2. Zamawiający.

1) Nabywca: Województwo Mazowieckie 03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 26, NIP 113-245-39-40.

2) Odbiorca/Płatnik: Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie/ZUW MŁAWA 06-500 Mława, ul. Nowa 40.

3. Przedmiot zamówienia.

1) Zakup nowego oryginalnego zestawu konserwacyjnego na 220 V (CF065A), ilość 1 szt. (słownie jeden).

2) Wymiana przez Wykonawcę zestawu z punktu 3 w drukarce HP LaserJet M603 (CE994A) w siedzibie Zamawiającego: Mława ul. 

    S. Roweckiego „Grota” 4, pokój nr 3.

4. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zawrze i uwzględni wszelkie koszty związane z zakupem i wymianą przedmiotu 

    zamówienia.

5. Zwrot wypełnionej oferty do dnia 31 maja 2023 r. do godziny 12:00.

6. Termin wykonania zamówienia do 20 (słownie dwadzieścia) dni roboczych (dni robocze od poniedziałku do piątku) od daty 

    poinformowania przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy.

7. Zasady i termin płatności: płatne przelewem w ciągu 14 (słownie czternaście) dni od daty wymiany przez Wykonawcę zestawu z 

    punktu 3 w drukarce HP LaserJet Enterprise M603.

8. W sprawie pytań do oferty proszę dzwonić do Tomasza Boras pod numer telefonu (23) 654-99-94, (23) 654-35-41.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 23 6543541  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


W związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego informujemy:


 

Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowa 40, 06-500 Mława. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława lub poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zuwmlawa@zuwmlawa.pl.


         Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko,

z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.


         Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych.


       Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w  celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO - dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.


 Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.


 Administrator nie zamierza przekazywać

danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.


 Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.


Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.


 Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


 Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.


Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-06-01 11:17 Tomasz Boras Oferta 5/2023 dostawa i wymiana zestawu konserwacyjnego do HP lj m603 (ID 773961).

Oferty złożone.

1. Computers System 5000, cena (netto) 1 220.00 PLN, VAT 23%, cena (brutto) 1 500.60 PLN, oferta została wybrana ze względu na najniższą cenę.

2. Drukstar Wojciech Wierzbicki, cena (netto) 1 900.00 PLN, VAT 23%, cena (brutto) 2 337.00 PLN.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa i wymiana zestawu konserwacyjnego do HP lj m603 zakup nowego oryginalnego zestawu konserwacyjnego na 220 V (CF065A) oraz wymiana w drukarce HP LaserJet M603 (CE994A) w siedzibie Zamawiającego: Mława ul. S. Roweckiego „Grota” 4, pokój nr 3. 1 szt. Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie
Nowa 40
06-500, Mława
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 20 (słownie dwadzieścia) dni roboczych (dni robocze od poniedziałku do piątku) od daty poinformowania przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 121