Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie wielobranżowej koncepcji, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla robót polegających na budowie skateparku na działce nr 198 w Rusocinie, obręb [0015] Łęgowo.

Anna Niedzielska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 26-05-2023 09:28:00
Składania : 02-06-2023 11:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy skateparku na działce nr 198 w Rusocinie

 

I.     Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

II.   Przedmiot  zamówienia:

1.   Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy skateparku na działce nr 198 w Rusocinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych
w  projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

III.  Termin realizacji zamówienia:

170 dni od dnia zawarcia umowy.

IV. Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%.

V.   Sposób przygotowania oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć w formie mailowej na adres: www.platformazakupowa.pl

2.   Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

 

VI. Badanie ofert:

1.     Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).

2.     W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3.     W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4.     Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.

6.     Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

7.   Oferta zostanie odrzucona jeśli:

     - jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

     - Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
       wyjaśnień.

 

 

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych.

 

VII.    Miejsce i termin złożenia oferty:

1.     Ofertę cenową należy złożyć w formie mailowej na adres: www.platformazakupowa.pl

2.     Termin składania ofert -  02.06.2023 ok, godzina 11:00

 

VIII.  Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym
pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod
rygorem nieważności.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może
wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu
 terminu składania ofert, bez podania przyczyny.

Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu
prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710
ze zm.).

 

IX.     Osoba uprawniona do kontaktów:

Anna Niedzielska tel. 58 692 94 41

e-mail: aniedzielska@pruszczgdanski.pl  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia wraz z mapą lokalizacyjną.pdf pdf 355.9 2023-05-26 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Projekt umowy.pdf pdf 8059.08 2023-05-26 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Oswiadczenie Wykonawcy.pdf pdf 107.96 2023-05-26 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_klauzula RODO.pdf pdf 95.17 2023-05-26 09:28:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-06-02 11:00 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo, o wyborze Wykonawcy zostaną Państwo poinformowani po analizie formalno- merytorycznej poprawności złożonych ofert cenowych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie wielobranżowej koncepcji, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla - 1 usługa Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000, Juszkowo
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 170 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z projektem umowy oraz potwierdzić akceptację jej warunków wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganego oświadczenia.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 260