Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPZOZ.DLA.2300.07.2023 Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III

Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2023 12:55:00
Składania : 02-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 - DRUK OFERTY.doc doc 68 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Zał. 3 (AiB)- Oswiadcz. warunki,wyklucz.doc doc 41.5 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Zał. 5 - oswiadcz.o aktualnosci.doc doc 24.5 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Zał. 6 - zobowiaz. udostep.zasobow.doc doc 49 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Zał. 7 -Oswiadcz.konsorcjum.doc doc 64 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Zał. 8 wykaz_dostaw.doc doc 20.5 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.xls xls 47.5 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 199.92 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4 -WZÓR UMOWY.pdf pdf 448.18 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1073.26 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
08db5c3d-3968-0888-0dcc-e6001191975f(1).pdf pdf 170.71 2023-05-24 12:55:00 Postępowanie
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT.pdf pdf 298.89 2023-06-19 14:15:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 301.04 2023-06-02 13:32:40 Publiczna wiadomość
ZAwiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części nr 2.pdf pdf 283.3 2023-06-02 13:34:20 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 235.67 2023-06-02 12:00:00 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
kikgel.7z 7z 28348.77
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
podpisane.zip zip 2666.52

Komunikaty

2023-06-19 14:15 Agnieszka Linkiewicz-Mendel Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1170 ze zm.), Zamawiający, dziękując za udział w postępowaniu w trybie podstawowym „sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III” nr sprawy SPZOZ.DLA.2300.07.2023, przekazuje wynik postępowania. Z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2023-06-02 13:41 Dział Logistyki i Administracji NA PODSTAWIE ART. 74 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA ZŁOŻONE OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI W POSTĘPOWANIU.
2023-06-02 13:34 Dział Logistyki i Administracji ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI POSTĘPOWANIA DLA ZADANIA 2

ZAwiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-02 13:32 Dział Logistyki i Administracji Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień́ publicznych (Dz. U. 2022.1710 tj.), Zamawiający informuje o złożonych ofertach w postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-02 13:30 Dział Logistyki i Administracji Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-06-02 12:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 105.841,08, w tym pakiet 1 - 29.986,20, pakiet 2 - 59.842,80, pakiet 3 - 16.012,08

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334