Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 23-05-2023 12:43:00 |
Placing offers : | 02-06-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 02-06-2023 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie o informację |
Type: | Supply |
Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. w związku z powtarzającym się problemem z zainstalowanym dźwigiem windowym na budynku Urzędu Miejskiego w Siechnicach poszukuje wykonawcy do prac:
1. Wymiany/ naprawa istniejącej automatyki sterowania
W ostatnim czasie 3 krotnie w przeciągu roku został uszkodzony system sterowania FALOWNIK, który z posiadanej wiedzy nie jest już dostępny. Dwukrotna naprawa nie przyniosła oczekiwanego rezultatu.
Oczekiwana oferta naprawy/wymianę układu automatyki w możliwie najkrótszym czasie, pozwalająca na przywrócenie pełnej sprawności urządzenia.
Docelowo planowana jest wymiana całego dźwigu osobowego.
2. Demontażu istniejącego dźwigu osobowego i montaż nowego w miejsce zdemontowanego.
Spółka zamierza dokonać wymiany istniejącego dźwigu osobowego na nowy spełniający aktualne wymagania:
Dokumentacja techniczna aktualnie posiadanego zainstalowanego dźwigu załączono do zapytania.
Niniejsze zapytanie jest rozpoznaniem rynku i zaproszeniem do współpracy zainteresowane firmy w celu wyszacowania wartości prac oraz możliwości technicznych rozwiązań.
Zainteresowanych prosimy o kontakt i przesyłanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej - wyślij wiadomość.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 609 996 766
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements