Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORG.2600.39.2023 Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych ponadstandardowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Toszku.

Barbara Rodak
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 10:50:00
Składania : 25-05-2023 11:00:00
Otwarcia : 25-05-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający wymaga wypełnienia i podpisania załącznika nr 1 i 2 do zapytania ofertowego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 237 80 36 (Barbara Rodak)  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 454.27 2023-05-23 10:50:00 Postępowanie
2. Formularz cenowy.docx docx 79.01 2023-05-23 10:50:00 Kryterium
3. Specyfikacja techniczna.docx docx 79.76 2023-05-23 10:50:00 Kryterium
Protokół postępowania podprogowego - krzesła-sig-sig.pdf pdf 511.39 2023-05-30 12:29:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-30 12:29 Natalia Dada Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję protokół postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę ergonomicznych krzeseł biurowych ponadpodstawowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Toszku.
Z poważaniem
Natalia Dada

Protokół postępowani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych ponadstandardowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Toszku. Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych zgonie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 39 szt. Urząd Miejski w Toszku
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-180, Toszek
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2. Formularz cenowy. [...].docx

3. Specyfikacja tech [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Okres gwarancji minimum 24 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuj" i podać oferowany okres gwarancji w miesiącach. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 340