Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: naprawa kojców dla psów w Komendzie Powiatowej Policji w Zgierzu ul. Długa 58/60, 95-100 Zgierz

Paweł Sikora
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 10:30:00
Składania : 09-06-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

                                                                                                                                                                           Łódź, dnia 22.05.2023 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112

91-048 Łódź

 

Zapytanie ofertowe / Badanie rynku

Dotyczący prac związanych z naprawą kojców dla psów w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu ul. Długa 58/60, 95-100 Zgierz.  

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP: 7260004458, REGON: 470754976

 

II. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Przedmiotem zamówienia są prace związane z naprawą kojców dla psów w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu ul. Długa 58/60, 95-100 Zgierz.  

 

 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)       opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w razie konieczności stosownych pozwoleń, uzgodnień itp. wymaganych obowiązującą ustawą Prawo budowlane etc., dającej możliwość wykonania zamówienia zgodnie                  z obowiązującymi przepisami, a następnie odbiór robót;

 

2)      wykonanie robót niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt. 1 wraz z uporządkowaniem terenu, w tym wywozie                    i utylizacji materiałów pozostałych po realizacji robót.

         Szczegóły robót zostaną przedstawione podczas obowiązkowej wizji lokalnej, o której mowa w ust.3  pkt. 4.

 

  Wszelkie prace konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia a jednoznacznie nieokreślone w niniejszym zapytaniu winny być wykonane i wycenione w ramach kwoty ofertowej.

2.    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

·                  Załączniki nr 2 -  Formularz OPZ

 

3.   INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:        

1) Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2) Zamawiający  dopuszcza wykonanie  robót dodatkowych

3) Minimalna gwarancja 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót bez wad.

4)Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej i przedmiaru przez  Wykonawcę.

     Wyznacza się termin obowiązkowej wizji lokalnej dla Wykonawców w każdy dzień roboczy w godzinach 9:00 - 10:00 po wcześniejszym umówieniu się z specjalistą Moniką Becherką pod numerem telefonu 47 842 52 00. Miejsce spotkania: Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu ul. Długa 56/60, 95-100 Zgierz.

5) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej,                      o której mowa w pkt. 4.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

7) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

 III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – niezwłocznie lecz nie dłużej niż dwa miesiące od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).  

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien przedstawić  ofertę na Formularzu ofertowymzałącznik nr 1 oraz Formularzu cenowym – załącznik nr 2, załączonych do Zapytania ofertowego

 Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

 

V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.         Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS: 

       do dnia  09.06.2023 r. do godziny 10:00.

2.    Ocena ofert  zostanie  dokonana  w ciągu piętnastu dni od dnia zakończenia składania ofert.

3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4.         Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena 100%

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje  Wykonawców, którzy złożyli odpowiedzi na zapytanie ofertowe za pośrednictwem podanych przez zainteresowanych adresów poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

VIII. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA

1.  Nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy.

2.    Należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni, po wykonaniu i odebraniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (protokół odbioru robót), na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, która będzie zawierać numer rachunku bankowego Wykonawcy, znajdujący się w wykazie podmiotów prowadzonym przez administrację skarbową na podstawie odrębnych przepisów podatkowych. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3.    W przypadku braku rachunku bankowego w wykazie na dzień płatności faktury VAT, Wykonawca jest zobowiązany do skorygowania faktury poprzez wskazanie w jej treści rachunku bankowego znajdującego się w wykazie. W takim przypadku bieg terminu płatności rozpoczyna się od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury korygującej.

4.    Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia obciążeń nałożonych na Zamawiającego przez administrację skarbową, jeżeli z tytułu przedmiotowej transakcji Wykonawca nie wykona prawidłowo zobowiązań podatkowych, w szczególności nieprawidłowo określi stawki podatku od towarów i usług lub nieprawidłowo rozliczy z urzędem skarbowym kwotę podatku od towarów i usług w zakresie tej transakcji. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wyrównania Zamawiającemu innych negatywnych skutków, związanych z podaniem przez Wykonawcę rachunku nie znajdującego się              w wykazie lub brakiem rachunku bankowego Wykonawcy w wykazie.

5.   Fakturę VAT należy wystawić i przesłać na adres:

      Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

      ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

      NIP: 726-000-44-58

      W opisie faktury VAT należy wskazać nazwę jednostki, w której wykonano roboty budowlane.

6. Zastrzega się niedopuszczalność przeniesienia wierzytelności, o której mowa w ust. 2 na osobę      trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

7.   Za roboty niewykonane nie należy się wynagrodzenie.

8.   Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną w przypadku:

1)   zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu, o którym mowa w dz. III                    w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

2)   zwłoki w usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy, liczonego od ustalonego terminu usunięcia wad, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

3)   zwłoki w przystąpieniu do usunięcia usterek w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancji oraz                 w zakończeniu prac związanych z usuwaniem usterek w okresie gwarancji  w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

4)   odstąpienia przez którąkolwiek  ze stron  od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,                w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy.

9. Naliczoną karę umowną Zamawiający może potrącić z należności Wykonawcy objętej fakturą                       za wykonanie zamówienia.

 

IX. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO

Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                                   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:

1.        Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w  Łodzi                        z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112, kod 91-048

2.        Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3.        Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b  RODO,                    w celu wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.                       

4.    ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.

5.        Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji                w celu i zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.

6.                W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)     dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest  Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;

2)     sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;

3)     ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli  kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;

7.         W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.          

8.      Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty                  i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania  określa  Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.

9.      Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

X. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

  • Monika Becherka , nr tel. 47/ 842 52 00
  • Asp. szt. Paweł Sikora, nr tel. 47/ 841 39 63 lub +48 723 655 879

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

1.       Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2.       Formularz OPZ – Załączniki nr 2

3.    Dokumentacja fotograficzna

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20230419_104524.jpg jpg 2201.51 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
20230419_104529.jpg jpg 1633 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
20230419_104532.jpg jpg 1701.11 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
20230419_104540.jpg jpg 1217.14 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
20230419_105142.jpg jpg 1508.95 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
Zał.1-Formularz ofertowy - nieprzetargowe.doc doc 49 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
Zał.2 - OPZ.doc doc 41 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 81 2023-05-23 10:30:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 255