Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2600.132.2023.KO „Usuwanie i utylizacja padłych i rannych zwierząt łownych i innych niż łowne z pasa drogowego dróg powiatowych i terenów należących do Powiatu Strzeleckiego od dnia 1 czerwca 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku”.

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 14:36:00
Składania : 25-05-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Usuwanie i utylizacja padłych i rannych zwierząt łownych i innych niż łowne z pasa drogowego dróg powiatowych i terenów należących do Powiatu Strzeleckiego od dnia 1 czerwca 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku”.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie i utylizacja padłych i rannych zwierząt łownych i innych niż łowne z pasa drogowego dróg powiatowych i terenów należących do Powiatu Strzeleckiego na wezwanie Zamawiającego, Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich.


Zamówienie obejmuje:

a)    Usuwanie martwych, rannych, przejechanych zwierząt i ich szczątek leżących w pasie drogowym dróg powiatowych i terenów należących do Powiatu Strzeleckiego (tj. m.in. załadunek martwych zwierząt na środki transportu);

b)    Usługę weterynaryjną na rannym zwierzęciu w szczególności eutanazji zwierzęcia wykonaną przez praktykującego lekarza weterynarii;

c)    Transport martwych zwierząt i ich szczątek do zakładu utylizacji odpadów - Zamawiający nie dopuszcza udzielenia tej części zamówienia podwykonawcom;

d)    Utylizacja powyższych produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych  do spożycia w zakładzie posiadającym zezwolenie na tego typu czynności.


Inne istotne elementy zamówienia:

a)    każdorazowa interwencja i wyjazd związany z realizacją zamówienia będą zgłoszone telefonicznie przez Zamawiającego (w szczególności pracownicy Wydziału Dróg Powiatowych, Wydziału Zarządzania Kryzysowego, dyżurnego Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego), Komendę Powiatową Policji lub Komendę Powiatową PSP);

b)    Czas realizacji: Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji usługi  w ciągu 3 godzin tylko po uzyskaniu telefonicznego, lub pisemnego wezwania/zlecenia.


Warunki wymagane jakie powinien spełniać wykonawca:

a)    posiada status lekarza weterynarii wykonującego zawód i zapewni całodobowy dyżur, który wykona czynności będące przedmiotem zamówienia lub posiada prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie kraju, prowadzi działalność gospodarczą, o której mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia  21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1140) oraz zapewni całodobowe wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia;

b)    zapewnia całodobową dostępność numeru telefonicznego, pod którym można dokonywać zgłoszeń  o konieczności przyjazdu na miejsce, w którym znajdują się zwierzęta ranne lub martwe;

c)    prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1292, z późn. zm.),

d)    posiada decyzję właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środek transportu drogowego do przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego – surowców kategorii 1.

Założona szacunkowo przez Zamawiającego  od dnia 01.06.2023r. do dnia 31.12.2023r. ilość zwierząt do usunięcia i utylizacji padłych rannych to w przypadku zwierząt łownych 80 sztuk a w przypadku innych niż łowne 20 sztuk.

Termin realizacji zamówienia:

Od dnia 1 czerwca 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.

Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny lub ze względu na brak środków finansowych.

2.    „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych  w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

4)    Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

5)    W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .

6)    Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.

Informacje dotyczące złożenia oferty:

Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.

Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.

Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:

      ·        w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza– Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego,  ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie

      ·        w sprawie przedmiotu zamówienia – Olaf Misz  (tel. 77 440 17 66, pok. Nr 301, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.    Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.    W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.      Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.      Informacja o zamieszczeniu załącznika nr 1  do zapytania ofertowego w wersji do edycji.

3.      Projekt umowy.

4.      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja o zamieszczeniu załączników nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.pdf pdf 182.33 2023-05-23 14:36:00 Postępowanie
zalacznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego-w-wersji-do-edycji.pdf pdf 338.51 2023-05-23 14:36:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 222.47 2023-05-23 14:36:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o o przetwarzaniu danych.pdf pdf 199.02 2023-05-23 14:36:00 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 854.76 2023-05-23 14:36:00 Postępowanie
zalacznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego-w-wersji-do-edycji.docx docx 28.45 2023-05-23 14:36:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Usuwanie i utylizacja padłych i rannych zwierząt łownych i innych niż łowne z pasa drogowego dróg powiatowych i terenów należących do Powiatu Strzeleckiego od dnia 1 czerwca 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku”. - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

zalacznik-nr-1-do-za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji usługi w ciągu 3 godzin tylko po uzyskaniu telefonicznego, lub pisemnego wezwania/zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 249