Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.93.2023.ZK „Modernizacja ogrodzenia wiejskiego przy placu zabawa w Sołectwie Mokiny, dz. nr 236/2 obręb Mokiny, Gmina Barczewo"

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 09:23:00
Składania : 30-05-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.93.2023.ZK                                       

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 77

Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Modernizacja ogrodzenia wiejskiego przy placu zabawa w Sołectwie Mokiny, dz. nr 236/2 obręb Mokiny, Gmina Barczewo

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego

1. Ryzyka Wykonawcy związane z wykonaniem robót, które winny zostać uwzględnione w zaoferowanej cenie.

1) Rozliczenie robót ryczałtowe.

2) Wykonawca w przypadku zaistnienia zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszt spowodowanych strat.

3) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofertową.

4) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakości wyrobów i materiałów budowlanych.

5) Wykonawca winien przed złożeniem oferty, w celu uwzględnienia w oferowanej cenie ryzyka i wynikających z niego kosztów upewnić się, że oferowane przez niego rozwiązania, w tym rozwiązania materiałowe i organizacyjne, są możliwe do zrealizowania i zgodne z założeniami przedsięwzięcia oraz umożliwiają osiągniecie celu realizacji tego przedsięwzięcia

2.  Organizacja robót

1) Wykonawca jest zobowiązany przez cały czas prowadzić prace pod nadzorem własnego kierownika robót.

2) Wykonawca zobowiązany będzie do należytego zabezpieczenia placu budowy, miejsca prowadzenia prac, zaplecza budowy i zaplecza magazynowego, pod kontem wymagań bhp., p.poż i ochrony.

3) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń zaplecza budowy. Zorganizowanie zaplecza budowy pomieszczeń szatni, jadalni, higieniczno-sanitarnych i magazynowych leży po stronie Wykonawcy i winno być ujęte w zaoferowanej cenie.   

4) Po zakończeniu robót związanych z wykonaniem zadania Wykonawca uporządkuje i przywróci do należytego stanu teren przeprowadzenia prac i zaplecza budowy.

3.  Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia

1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlano-montażowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i  powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202).

2) Wykonawca jest zobowiązany wywieźć i zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt gruz, urobek oraz śmieci powstałe podczas prac montażowych. Wykonawca na bieżąco będzie usuwał z placu budowy materiały z demontażu oraz odpady z rozbiórki i prac budowlanych nie dopuszczają do nadmiernego ich gromadzenia na terenie prac.

3) Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania wszelkich prac w taki sposób, aby przez cały okres ich trwania możliwy był swobodny dostęp do placu zabaw,

4) Wykonawca winien udzielić gwarancji na wszelkie roboty objęte umową na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.

5) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren wykonania robót protokolarnie.

6) Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego musi być zgłoszona na piśmie do Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi w terminie, który zostanie wyznaczony zgodnie z zapisem w umowie. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy.

4.  Szczegółowy zakres prac wykonania

·     40 kompletów przęseł ogrodzeniowych o długości 250 cm x 3,5 cm x 9 cm

·     5 kompletów przęseł o długości 300 cm x 3,5 cm x 9 cm

1) rozebranie ogrodzenia, wyszlifowanie istniejących sztachet o wymiarach 3,5 x 9 x 150cm  z drewna oraz zabezpieczenie ich poprzez dwukrotne malowanie impregnatem. W przypadku sztachet nie nadających się do renowacji wymiana ich na nowe, dwukrotnie zaimpregnowane.

2) oczyszczenie i przygotowanie istniejących słupków ogrodzeniowych polegający na specjalistycznej obróbce ściernej, odtłuszczaniu oraz dwukrotnym malowaniu farbą akrylową do metalu lub chlorokauczukiem,

3) wykonanie nowych poprzeczek z drewna do montażu płotu, zaimpregnowanych dwukrotnie, w ilości 40 kompletów o długości 250 cm i 5 kompletów o długości 300cm,

4) montaż wraz z nowymi wkrętami i śrubami odrestaurowanych/nowych sztachet 3,5 x 9 x1 50 cm do przygotowanej konstrukcji płotu o łącznej długości około 115,00 m,

5) wykonanie jednej bramy wjazdowej rozwieralnej dwuskrzydłowej 4 m lub ruchomego przęsła w ogrodzeniu o szerokości 2,5 m / 3m

6) wywiezienie urobku pozostałego po pracach i uprzątnięcie terenu,

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 29.09.2023 r

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)   W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;

2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;

4) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 30.05.2023 r. godz. 900

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-05-23 09:23:00 Postępowanie
Zalącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 259.09 2023-05-23 09:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc doc 28 2023-05-23 09:23:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55 2023-05-23 09:23:00 Kryterium
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 249.55 2023-06-06 10:18:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 185.24 2023-05-30 12:02:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-06 10:18 Edyta Olszewska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-30 12:02 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja ogrodzenia wiejskiego przy placu zabawa w Sołectwie Mokiny, dz. nr 236/2 obręb Mokiny, Gmina Barczewo" Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ogrodzenia wiejskiego przy placu zabawa w Sołectwie Mokiny, dz. nr 236/2 obręb Mokiny, Gmina Barczewo" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 29.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki stawiane Wykonawcom - 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3 ; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 205