Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług wspierających

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-05-2023 11:09:00
Składania : 29-05-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.                Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275-41-41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu


Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie wewnętrznego  Regulaminu udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,  bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na świadczenie usług wspierających.

Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r., poz. 2082).

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą wszystkie części zamówienia.


1.                   Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wspierających aktywność osób przebywających w mieszkaniach chronionych  treningowych na terenie Miasta Starachowice, a także usług mobilnego psychologa dla osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym, lub dla osób znajdujących się w sytuacji wymagającej wsparcia, znajdujących się w kryzysie.


Zamówienie będzie realizowane w 4 częściach.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I część: Trening umiejętności; 

II część: Poradnictwo prawne;

III część: Poradnictwo psychologiczne;

IV część: Mobilny psycholog.


I część  - Trening umiejętności w mieszkaniach chronionych - będzie obejmował:

a)       diagnozę, ocenę i pomoc w rozwiązaniu trudności przygotowawczych,

b)       wspieranie rozwoju osoby przebywającej w mieszkaniu chronionym treningowym,

c)       nauka lub podtrzymanie posiadanego poziomu sprawności w zakresie samoobsługi, samodzielności życiowej, rozwijania kontaktów społecznych oraz pełnienia ról społecznych,

d)       pomoc w wykonywaniu czynności niezbędnych w życiu codziennym, realizacji kontaktów społecznych, zagospodarowania czasu wolnego z wykorzystaniem usług dostępnych w środowisku lokalnym,

e)       trening umiejętności praktycznych, którego celem jest nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie samodzielności w zakresie doskonalenia podstawowych czynności dnia codziennego (np. pranie, suszenie odzieży, sprzątanie, korzystanie z urządzeń elektrycznych, robienie zakupów),

f)        trening higieny, którego celem jest nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie działań w zakresie utrzymania higieny ciała oraz estetycznego wyglądu zewnętrznego,

g)       trening kulinarny, którego celem jest nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie umiejętności, jak nauka gotowania, przechowywania żywności itp.,

h)       trening umiejętności spędzania czasu wolnego (efektywnego zarządzania czasem) realizowany poprzez rozwijanie zainteresowań literaturą, audycjami radiowymi, telewizyjnymi, internetem, udział w spotkaniach towarzyskich i kulturalnych, wyjścia do kina, teatru, na basen;

i)         nauka, rozwijanie (lub utrwalanie) umiejętności w zakresie poszukiwania pracy, motywowanie osoby do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz wspieranie aktywności społecznej,

j)        pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, osobistych (w tym treningi), utrzymywanie więzi z rodziną i uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej,

k)       opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,

l)         prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach


Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług treningu umiejętności w okresie objętym umową będzie wynosiła 175 godzin (średniomiesięcznie 25 godzin).

II część - Poradnictwo prawne w mieszkaniach chronionych - będzie obejmowało:

a)       poradnictwo prawne,

b)       diagnozę, ocenę, porady i opinie prawne (ustne) w zależności od problemu,

c)       pomoc w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,

d)       udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa, w zależności od problemu,

e)       opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,

f)        prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.


Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług poradnictwa prawnego w okresie objętym umową będzie wynosiła 70 godzin (średniomiesięcznie 10 godzin).


III część - Poradnictwo psychologiczne w mieszkaniach chronionych będzie obejmowało:

a)    poradnictwo psychologiczne indywidualne w miejscu zamieszkania,

b)    diagnozę, ocenę oraz wsparcie psychologiczne w rozwiązaniu trudności, profilaktykę i terapię dla osób przebywających w mieszkaniu chronionym treningowym,

c)     pomoc w zakresie rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalnych,

d)    nakierowanie na umożliwienie samodzielnego rozwiązania problemu lub wskazanie konkretnego rozwiązania i wytycznych do jego zrealizowania,

e)     opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,

f)        prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.


Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług poradnictwa psychologicznego w okresie objętym umową będzie wynosiła 112 godzin (średniomiesięcznie 16 godzin).


IV część – Mobilny psycholog  będzie obejmował:

a)    poradnictwo psychologiczne indywidualne w miejscu zamieszkania, bądź gabinecie psychologicznym, a także w razie potrzeby prowadzenie grupy wsparcia,

b)    diagnozę, ocenę oraz wsparcie psychologiczne w rozwiązaniu trudności, profilaktykę i terapię dla osób przebywających w mieszkaniu chronionym treningowym,

c)     pomoc w zakresie rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalnych,

d)  nakierowanie na umożliwienie samodzielnego rozwiązania problemu lub wskazanie konkretnego rozwiązania i wytycznych do jego zrealizowania,

e)     opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,

f)      prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.


Usługa będzie świadczona, w zależności od potrzeb, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług Mobilnego psychologa  w okresie objętym umową będzie wynosiła 245 godzin (średniomiesięcznie 35 godzin).

1.1. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi dla każdego uczestnika będzie ustalany na podstawie indywidualnych planów usług społecznych opracowanych przez pracownika CUS.

1.2. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych „Zleceń na wykonanie usługi” przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących zakres usługi, termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.

1.3. Usługi będą mogły odbywać się 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00-20:00.

1.4. Czas trwania jednej usługi wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika.

1.5. Wykonawca powinien zapewnić we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały do prawidłowego świadczenia usługi.

1.6. Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie ponosić koszty zakupów środków ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę, jednorazowe rękawiczki, jeśli z takich środków Wykonawca korzysta, a wymagać tego będzie sytuacja epidemiologiczna.

1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia „Karty pracy”, które będą stanowić załącznik do faktury.

1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie realizacji.


2.         Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie miasta Starachowice :

2.1 w mieszkaniach chronionych  ul. Widok 10a (4 mieszkania dla rodzin znajdujących się w kryzysie) oraz ul. Słoneczna 20/97 (jedno mieszkanie trzypokojowe dla trzech osób opuszczających pieczę zastępczą)

2.2 w miejscu zamieszkania klienta lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego – w przypadku usługi Mobilny psycholog

2.3 w terminie– od dnia podpisania umowy – do 20.12.2023 r.


3.                   Warunki udziału w postępowaniu .

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

 Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.

3.2  spełniają niżej wymienione warunki  udziału w postępowaniu, tj. posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu zamówienia:


3.2.1 dla części I : Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i która będzie posiadać co najmniej jedną z kwalifikacji wymienionych w podpunktach a) – f )i która jednocześnie spełni warunek określony w podpunkcie g) tj.;

a)  ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub

b) ukończone studia II stopnia o dowolnym kierunku, które będzie uzupełnione szkoleniem lub studiami podyplomowymi z zakresu pracy z rodziną i dziećmi lub

c)  ukończone studia II stopnia o specjalności praca socjalna na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie, po uzyskaniu dyplomu ukończenia tych studiów mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego lub

d) ukończone studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni  realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków (pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna) lub

e) ukończone studia II stopnia na kierunku lub o specjalizacji terapia zajęciowa lub

f)  ukończona szkoła policealna publiczna lub niepubliczna i posiadane kwalifikacje w zawodzie terapeuty zajęciowego

g)   posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w pracy na stanowisku asystent rodziny lub pracownik socjalny lub terapeuty zajęciowego.


3.2.2 dla części II : Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – d ) tj.;

a)    ukończone studia II stopnia na kierunku prawo,

b)    posiadanie minimum 3-letniego doświadczenia w świadczeniu porad prawnych,

c)     posiadanie  pełnej zdolności do czynności prawnych,

d)    posiadanie aktualnych uprawnień do pełnienia funkcji radcy prawnego lub adwokata.


3.2.3 dla części III : Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – c ) tj.;

a)       ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,

b)       posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

c)       posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego


3.2.4 dla części IV : Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – c ) tj.;

a)       ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,

b)       posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

c)       posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego,



3.3 złożą oświadczenie dotyczące prowadzenia spółdzielni socjalnej.


           Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2, 4, 5 do zapytania ofertowego.


4.                   Opis kryteriów

4.1 Zamawiający dokona oceny każdej z części  przedmiotu zamówienia według następującego kryterium:


Nr kryt.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1

cena oferty  (C)

94 pkt*

2

Doświadczenie (D)

6 pkt*

*gdzie 1 pkt=1%


Wyjaśnienie:

Wykonawca w kryterium cenowym dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno może uzyskać maksymalnie 94 punktów (94%) oraz w kryterium doświadczenie maksymalnie 6 punktów (6 %).

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt (100%)  dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.

Przy badanu ofert, dla rozróżniania badanych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje numerację liczbowa i oznaczy części przedmiotu zamówienia w następujący sposób:

 - trening umiejętności - 1;

- poradnictwo prawne – 2;

- poradnictwo psychologiczne -3;

- Mobilny psycholog -4.


4.2.     Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następującego wzoru:

Nr kryt.

Wzór

1

Cena oferty (C)

C = Cn/Cb x 94 pkt, gdzie 1 pkt=1%

gdzie:

 - C- ilość punktów badanej oferty w odniesieniu dla danej części przedmiotu zamówienia

 - Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert w odniesieniu dla danej części przedmiotu zamówienia

 - Cb – cena brutto badanej oferty w odniesieniu dla danej części przedmiotu

 - 94 -  wskaźnik stały

2

Doświadczeni (D)

Liczba punktów: 2 pkt za każdy rok doświadczenia, gdzie 2 pkt=2%, przyznawane osobno dla każdej z części przedmiotu zamówienia.

 

Uwaga: punktacji nie podlega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 3.2.1-3.2.4

Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.

Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał.


Wynik punktowy oferty dla każdej z części osobno zostanie obliczony według poniższego wzoru

W = C + D

gdzie:

W - wynik punktowy;

C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”, wyliczona według wzoru z pkt .5.1 kryterium numer 1;

D – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”, wyliczona według wzoru z pkt5.1  kryterium numer 2;


Wykonawca uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą sumę punktów łącznie ze wszystkich części przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dokonując obliczenia łącznej sumy punktów badanej oferty zastosuje wzór:


WO= W1+W2+W3+W4

gdzie:

WO – wynik punktowy badanej oferty łącznie ze wszystkich części przedmiotu zamówienia

W1wynik punktowy badanej oferty w odniesieniu dla I części przedmiotu zamówienia

W2wynik punktowy badanej oferty w odniesieniu dla II części przedmiotu zamówienia

W3wynik punktowy badanej oferty w odniesieniu dla III części przedmiotu zamówienia

W4wynik punktowy badanej oferty w odniesieniu dla IV części przedmiotu zamówienia



Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty (łącznie ze wszystkich części) z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów.


5.         Inne istotne warunki:

5.1.            Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

5.2.            Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.3.            Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

5.4.            Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

5.5.            Zapłata nastąpi przelewem na firmowy rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi dokument księgowy, na którym po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4-Oświadczenie spółdzielnia.docx docx 16.48 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - Wykaz osób.doc doc 81.5 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 16.59 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Formularz oferty.doc doc 93.5 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 16.32 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - Projektowane postawnowienia umowy.pdf pdf 473.13 2023-05-22 11:09:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług wspierających Łączna wartość brutto oferty wykazana w załączniku nr 3 do postępowania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 94% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy 20.12.2023 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 6% - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324