Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2023 11:09:00 |
Składania : | 29-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275-41-41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na świadczenie usług wspierających.
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie
zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art.
15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r., poz. 2082).
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą wszystkie części zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług wspierających aktywność osób przebywających w mieszkaniach
chronionych treningowych na terenie
Miasta Starachowice, a także usług mobilnego psychologa dla osób dorosłych
posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub
znacznym, lub dla osób znajdujących się w sytuacji wymagającej wsparcia,
znajdujących się w kryzysie.
Zamówienie będzie realizowane w 4 częściach.
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
I
część: Trening umiejętności;
II
część: Poradnictwo prawne;
III
część: Poradnictwo psychologiczne;
IV
część: Mobilny psycholog.
I część - Trening umiejętności w mieszkaniach chronionych - będzie obejmował:
a) diagnozę, ocenę i pomoc w rozwiązaniu
trudności przygotowawczych,
b) wspieranie rozwoju osoby przebywającej
w mieszkaniu chronionym treningowym,
c) nauka lub podtrzymanie posiadanego
poziomu sprawności w zakresie samoobsługi, samodzielności życiowej, rozwijania
kontaktów społecznych oraz pełnienia ról społecznych,
d) pomoc w wykonywaniu czynności
niezbędnych w życiu codziennym, realizacji kontaktów społecznych,
zagospodarowania czasu wolnego z wykorzystaniem usług dostępnych w środowisku
lokalnym,
e) trening umiejętności praktycznych,
którego celem jest nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie samodzielności w
zakresie doskonalenia podstawowych czynności dnia codziennego (np. pranie,
suszenie odzieży, sprzątanie, korzystanie z urządzeń elektrycznych, robienie
zakupów),
f)
trening
higieny, którego celem jest nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie
działań w zakresie utrzymania higieny ciała oraz estetycznego wyglądu
zewnętrznego,
g) trening kulinarny, którego celem jest
nabywanie, rozwijanie lub wzmacnianie umiejętności, jak nauka gotowania,
przechowywania żywności itp.,
h) trening umiejętności spędzania czasu
wolnego (efektywnego zarządzania czasem) realizowany poprzez rozwijanie
zainteresowań literaturą, audycjami radiowymi, telewizyjnymi, internetem,
udział w spotkaniach towarzyskich i kulturalnych, wyjścia do kina, teatru, na
basen;
i)
nauka,
rozwijanie (lub utrwalanie) umiejętności w zakresie poszukiwania pracy,
motywowanie osoby do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz wspieranie
aktywności społecznej,
j)
pomoc
w załatwianiu spraw urzędowych, osobistych (w tym treningi), utrzymywanie więzi
z rodziną i uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej,
k) opracowanie dokumentacji niezbędnej
dla CUS w Starachowicach,
l)
prowadzenie
niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach
Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług treningu umiejętności w okresie objętym umową będzie wynosiła 175 godzin (średniomiesięcznie 25 godzin).
a) poradnictwo prawne,
b) diagnozę, ocenę, porady i opinie prawne (ustne) w zależności od problemu,
c) pomoc w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,
d) udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa, w zależności od problemu,
e) opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,
f) prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.
Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług poradnictwa
prawnego w okresie objętym umową będzie wynosiła 70 godzin (średniomiesięcznie
10 godzin).
a) poradnictwo psychologiczne indywidualne w miejscu zamieszkania,
b) diagnozę, ocenę oraz wsparcie psychologiczne w rozwiązaniu trudności, profilaktykę i terapię dla osób przebywających w mieszkaniu chronionym treningowym,
c) pomoc w zakresie rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalnych,
d) nakierowanie na umożliwienie samodzielnego rozwiązania problemu lub wskazanie konkretnego rozwiązania i wytycznych do jego zrealizowania,
e) opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,
f) prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.
Usługą będą objęte osoby przebywające w mieszkaniach chronionych treningowych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług poradnictwa
psychologicznego w okresie objętym umową będzie wynosiła 112 godzin
(średniomiesięcznie 16 godzin).
IV część – Mobilny psycholog będzie obejmował:
a) poradnictwo psychologiczne indywidualne w miejscu zamieszkania, bądź gabinecie psychologicznym, a także w razie potrzeby prowadzenie grupy wsparcia,
b) diagnozę, ocenę oraz wsparcie psychologiczne w rozwiązaniu trudności, profilaktykę i terapię dla osób przebywających w mieszkaniu chronionym treningowym,
c) pomoc w zakresie rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalnych,
d) nakierowanie na umożliwienie samodzielnego rozwiązania problemu lub wskazanie konkretnego rozwiązania i wytycznych do jego zrealizowania,
e) opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,
f) prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby CUS w Starachowicach.
Usługa będzie świadczona, w zależności od potrzeb, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług Mobilnego psychologa w okresie objętym umową będzie wynosiła 245 godzin (średniomiesięcznie 35 godzin).
1.1. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi dla każdego uczestnika będzie ustalany na podstawie indywidualnych planów usług społecznych opracowanych przez pracownika CUS.
1.2. Wykonawca będzie świadczył
usługi na podstawie indywidualnych „Zleceń na wykonanie usługi” przekazanych
przez Zamawiającego, precyzujących zakres usługi, termin rozpoczęcia i
zakończenia oraz wymiar godzin.
1.3. Usługi będą mogły odbywać się 7
dni w tygodniu w godzinach 08:00-20:00.
1.4. Czas trwania jednej usługi
wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika.
1.5. Wykonawca powinien zapewnić we
własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały do prawidłowego świadczenia
usługi.
1.6. Wykonawca zobowiązany będzie we
własnym zakresie ponosić koszty zakupów środków ochrony osobistej, tj.: płyn do
dezynfekcji, maseczkę, jednorazowe rękawiczki, jeśli z takich środków Wykonawca
korzysta, a wymagać tego będzie sytuacja epidemiologiczna.
1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do
prowadzenia „Karty pracy”, które będą stanowić załącznik do faktury.
1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do
stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji
przedmiotowego zamówienia.
1.9. Zamawiający zastrzega sobie
prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie
realizacji.
2. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie miasta Starachowice :
2.1 w mieszkaniach chronionych ul. Widok 10a (4 mieszkania dla rodzin znajdujących się w kryzysie) oraz ul. Słoneczna 20/97 (jedno mieszkanie trzypokojowe dla trzech osób opuszczających pieczę zastępczą)
2.2 w miejscu zamieszkania klienta lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego – w przypadku usługi Mobilny psycholog
2.3 w terminie– od dnia podpisania umowy – do 20.12.2023 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu .
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022
poz. 835).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
3.2 spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj. posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu zamówienia:
3.2.1
dla części I :
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i
która będzie posiadać co najmniej jedną z kwalifikacji wymienionych w podpunktach
a) – f )i która jednocześnie spełni warunek określony w podpunkcie g) tj.;
a) ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub
b) ukończone studia II stopnia o dowolnym kierunku, które będzie uzupełnione szkoleniem lub studiami podyplomowymi z zakresu pracy z rodziną i dziećmi lub
c) ukończone studia II stopnia o specjalności praca socjalna na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie, po uzyskaniu dyplomu ukończenia tych studiów mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego lub
d) ukończone studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków (pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna) lub
e) ukończone studia II stopnia na kierunku lub o specjalizacji terapia zajęciowa lub
f) ukończona szkoła policealna publiczna lub niepubliczna i posiadane kwalifikacje w zawodzie terapeuty zajęciowego
g) posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w pracy na stanowisku asystent rodziny lub pracownik socjalny lub terapeuty zajęciowego.
3.2.2
dla części II :
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i
która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w
podpunktach a) – d ) tj.;
a) ukończone studia II stopnia na kierunku prawo,
b) posiadanie minimum 3-letniego doświadczenia w świadczeniu porad prawnych,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
d) posiadanie aktualnych uprawnień do pełnienia funkcji radcy prawnego lub adwokata.
3.2.3
dla części III :
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i
która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w
podpunktach a) – c ) tj.;
a) ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
c) posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego
3.2.4
dla części IV :
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i
która będzie posiadać łącznie wszystkie kwalifikacje wymienione w
podpunktach a) – c ) tj.;
a) ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
c) posiadanie minimum 3–letniego doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego,
3.3 złożą oświadczenie dotyczące prowadzenia spółdzielni socjalnej.
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2, 4, 5 do zapytania ofertowego.
4. Opis kryteriów
4.1 Zamawiający
dokona oceny każdej z części przedmiotu zamówienia według następującego
kryterium:
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
cena oferty (C) |
94 pkt* |
2 |
Doświadczenie (D) |
6 pkt* |
*gdzie 1 pkt=1%
Wyjaśnienie:
Wykonawca w kryterium cenowym dla
każdej części przedmiotu zamówienia osobno może uzyskać maksymalnie 94 punktów
(94%) oraz w kryterium doświadczenie maksymalnie 6 punktów (6 %).
Najkorzystniejsza oferta w
odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt (100%) dla
każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
Przy badanu ofert, dla rozróżniania
badanych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje numerację liczbowa
i oznaczy części przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
-
trening umiejętności - 1;
- poradnictwo prawne – 2;
- poradnictwo psychologiczne -3;
- Mobilny psycholog -4.
4.2. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryt. |
Wzór |
1 |
Cena oferty (C) C = Cn/Cb x 94 pkt, gdzie 1 pkt=1% gdzie: - C- ilość punktów badanej oferty w odniesieniu dla danej części przedmiotu zamówienia - Cn – najniższa cena brutto spośród
wszystkich badanych ofert w odniesieniu dla danej części przedmiotu zamówienia
- Cb – cena brutto badanej oferty w odniesieniu dla danej części przedmiotu - 94 - wskaźnik stały |
2 |
Doświadczeni (D) Liczba punktów: 2 pkt za każdy rok doświadczenia, gdzie 2 pkt=2%, przyznawane osobno
dla każdej z części przedmiotu zamówienia. Uwaga: punktacji nie podlega doświadczenie, które wymagane jest na
potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 3.2.1-3.2.4 Punktacji podlegać będą
lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie
większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane. Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał. |
Wynik punktowy oferty dla każdej z części osobno zostanie obliczony według poniższego wzoru
W = C + D
gdzie:
W - wynik punktowy;
C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”, wyliczona według wzoru z pkt .5.1 kryterium numer 1;
D – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”, wyliczona według wzoru z pkt5.1 kryterium numer 2;
Wykonawca uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, którego
oferta uzyska najwyższą sumę punktów łącznie ze wszystkich części przedmiotu
zamówienia.
Zamawiający dokonując obliczenia łącznej sumy punktów badanej
oferty zastosuje wzór:
WO= W1+W2+W3+W4
gdzie:
WO – wynik punktowy badanej oferty łącznie
ze wszystkich części przedmiotu zamówienia
W1– wynik punktowy badanej oferty w
odniesieniu dla I części przedmiotu zamówienia
W2– wynik punktowy badanej oferty w
odniesieniu dla II części przedmiotu zamówienia
W3– wynik punktowy badanej oferty w
odniesieniu dla III części przedmiotu zamówienia
W4– wynik punktowy badanej oferty w
odniesieniu dla IV części przedmiotu zamówienia
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą
wszystkie koszty (łącznie ze wszystkich części) z uwzględnieniem
wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz
ewentualnych upustów i rabatów.
5. Inne istotne warunki:
5.1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
5.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5.4.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
5.5.
Zapłata nastąpi przelewem na firmowy
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie do 14 dni od
daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w
związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi dokument księgowy, na którym po
stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina
Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty