Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NZP.266/2023 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i żarówek do eksploatowanych samochodów (NZP.266/2023)

Deadlines:
Published : 22-05-2023 14:26:00
Placing offers : 31-05-2023 11:00:00
Offers opening : 31-05-2023 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zamawiający: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia dostawę części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i żarówek do eksploatowanych samochodów.

Niniejsze postępowanie o szacunkowej wartości bez podatku od towarów i usług mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.    Kryterium decydującym o wyborze oferty:

         części nr 1 – 5 oraz 7-10 Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Opis kryterium

Ranga

cena oferty [C]

60 %

Jakość [J]

30%

Termin dostawy [TD]

10%

         część nr 6 oraz 11 Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Opis kryterium

Ranga

cena oferty [C]

60 %

Termin dostawy [TD]

40%


Szczegóły znajdują się w Zapytaniu Ofertowym. 

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnych z Zapytaniem Ofertowym poprzez Formularz ofertowy będący załącznikiem do Zapytania Ofertowego.

Zastrzegamy, że Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe podpisany scan.pdf pdf 4787.67 2023-05-22 14:26:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe wersja elektroniczna.pdf pdf 578 2023-05-22 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 645.58 2023-05-22 14:26:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - formularze asortymentowo- cenowe.xlsx xlsx 42.11 2023-05-22 14:26:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.odt odt 18.33 2023-05-22 14:26:00 Criterion
Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO.docx docx 15.38 2023-05-22 14:26:00 Criterion
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.docx docx 15.5 2023-05-22 14:26:00 Criterion
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty wer. elektr..pdf pdf 725.52 2023-06-13 09:25:08 Public message
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 334.73 2023-06-13 09:25:08 Public message
Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie cz. nr 6 wersja elektr.pdf pdf 362.08 2023-06-14 14:54:42 Public message
Sprostowanie info o wyborze najkorz. oferty z dn 13.06.2023 r. w zakresie cz. 6 podpisany scan.pdf pdf 1372.92 2023-06-14 14:54:42 Public message
WYJAŚNIENIA MODYFIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO scan.pdf pdf 1584.29 2023-05-29 10:43:33 Public message
Wyjaśnienia Modyfikacja Zamawiającego wersja elektroniczna.pdf pdf 312.27 2023-05-29 10:43:33 Public message
Załącznik nr 2 - formularze asortymentowo- cenowe po modyfikacji.xlsx xlsx 42.04 2023-05-29 10:43:33 Public message
Załącznik nr 3 - wzór umowy po modyfikacji.odt odt 33.42 2023-05-29 10:43:33 Public message

Announcements

2023-06-14 14:54 Bartłomiej Flis Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn 13.06.2023 r. w zakresie części 6

Sprostowanie informa [...].pdf

Sprostowanie info o [...].pdf

2023-06-13 09:25 Bartłomiej Flis Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].pdf

2023-05-29 10:43 Agnieszka Elert W imieniu Zamawiającego – SPR SPZOZ w Białej Podlaskiej, w związku z wpłynięciem do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie p. 22 Zapytania ofertowego, w załączeniu przekazuje się treść zapytania wraz z wyjaśnieniem i modyfikacją oraz załącznikami.

WYJAŚNIENIA MODYFIKA [...].pdf

Wyjaśnienia Modyfika [...].pdf

Załącznik nr 2 - for [...].xlsx

Załącznik nr 3 - wzó [...].odt

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i żarówek do eksploatowanych samochodów Zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo -cenowy).

Załącznik nr 2 - for [...].xlsx

1 pc. Dział Techniczny Stacji Pogotowia Ratunkowego w Białej Podlaskiej
Grabanów 57
21-500, Biała Podlaska
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - for [...].odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 50 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maks. 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia leżą po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną i po zaakceptowaniu wpisać :" Akceptuję".

Załącznik nr 4 - kl [...].docx

(0)
6 Zasady reprezentacji - Proszę załączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Proszę potwierdzić "Akceptuję" Attachment required (0)
7 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023r., poz. 129 z późn. zm.). - Proszę załączyć uzupełniony załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Proszę pamiętać o właściwym skreśleniu: "oświadczam, że podlegam/ nie podlegam* wykluczeniu z postępowania". Proszę potwierdzić "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 5 - ośw [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 380