Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2023 10:00:00 |
Składania : | 30-05-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie Zapytania ofertowego.
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dn. 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022.1710 tj. ze zm.)
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”, zgodnie z pkt. 6.5.2 „Zasada konkurencyjności”.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część I: Zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz szkolenie w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina".
Część II: Szkolenie dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina".
Zamawiający nie ogranicza liczby części, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Miejsce publikacji zapytania ofertowego:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo
Na tych stronach udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści ZO oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-02 11:52 | Justyna Sitko | INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANA |
2023-05-24 14:43 | Justyna Sitko | 1. Odpowiedzi na zapytania wykonawców |
Komunikaty