Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/ZO/2023 Zakup i dostawa materiału do remontu powierzchni dachowej dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka.

Termin:
Zamieszczenia : 18-05-2023 10:16:00
Składania : 25-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 25-05-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W załącznikach do postępowania znajduje się:
- opis przedmiotu zamówienia

- formularz ofertowy (wypełniony należy złożyć wraz z ofertą)

- oświadczenie (należy złożyć wraz z ofertą)

- wzór umowy


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 38 20 319  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
12_ZO_2022 Załącznik nr 2_OPZ_papa.doc doc 94.5 2023-05-18 10:16:00 Postępowanie
12_ZO_2023_Załącznik nr 1_Formularz ofertowy.docx docx 20.85 2023-05-18 10:16:00 Postępowanie
12_ZO_2023_Załącznik nr 4_Oświadczenie wykonawcy.docx docx 18.8 2023-05-18 10:16:00 Postępowanie
umowa Wzór.docx docx 18.74 2023-05-18 10:16:00 Postępowanie
wybór oferty_768575-protocol.xlsx xlsx 34 2023-05-25 10:59:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-25 10:59 Anita Marczewska W załączeniu wybór oferty.

wybór oferty_768575- [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakup i dostawa papy termozgrzewalnej według załącznika nr 2 OPZ 1300 m^2 Szpital Św. Anny w Miechowie
Szpitalna 3
32-200, Miechów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wypełnione oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 217