Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.25.2023 Mobilny fizjoterapeuta

Dominika Kordaszewska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2023 17:12:00
Składania : 24-05-2023 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

 

 

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonego na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,  bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi „Mobilnego fizjoterapeuty”.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

1.       Powyższa usługa polegać będzie w szczególności na:

·       opracowaniu planu rehabilitacji  klienta,

·       diagnostyce funkcjonalnej klienta,

·       planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii,

·       planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii,

·       kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu,

·       dobieraniu do potrzeb klienta wyrobów medycznych,

·       nauczaniu klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,

·       nauczaniu klientów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności.

2.     Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Starachowice.

3.     Planowana ilość godzin w okresie świadczenia usługi wynosi 1260 godzin, tj w m-cu - 180 godzin.

4.      Usługi będą odbywały się 7 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).

5.     Czas trwania usługi wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.

6.     Warunkiem określenia planu rehabilitacji klienta przez Mobilnego Fizjoterapeutę będzie zaświadczenie lekarskie o wymaganej rehabilitacji domowej.

7.     Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.

8.     Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie niezbędny do prawidłowego świadczenia usługi sprzęt typu: stół do masażu, przyrządy do ćwiczeń oraz inne niezbędne sprzęty.

9.     Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować we własnym zakresie środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki dla osób świadczących usługę.

10.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart pracy według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, które będą stanowić załącznik do faktury/rachunku.

11.  Realizacja usługi musi nastąpić w ciągu 14 dni od daty złożenia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego.

12.  Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

13.  Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.

14.  Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

15.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

16.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

17.  Zamawiający nie przewiduje:

·       zawarcia umowy ramowej,

·       aukcji elektronicznej,

·       zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

18.  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

·       85000000 - 9 usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

·       85142100 - 7 usługi fizjoterapii

III. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy

1.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

            Na potwierdzanie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

2.       spełniają niżej wymienione warunki  postępowania:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy osoby, które będą wykonywać Zamówienie posiadają prawo wykonywania zawodu potwierdzone wpisem do Krajowej Rady Fizjoterapeutów.

b)      posiadają wiedzę i doświadczenie tj. dysponowanie potencjałem kadrowym co najmniej jednoosobowym, o minimum rocznym doświadczeniu w wykonywaniu zawodu fizjoterapeuty.

            Na potwierdzanie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2

UWAGA:

            Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków, w terminie 5 dni:

a)       wpis do Krajowej Rady Fizjoterapeutów;

b)      referencje lub inne dokumenty potwierdzające co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.

Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”). 

V.  Kryterium oceny i wyboru oferty

Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie (D)

1.  Znaczenie kryterium:

a) Cena oferty (C) - 94 %

b)  Doświadczenie w wykonywaniu zawodu fizjoterapeuty (D) – 6%

2.  Zasady przyznawania punktów:

a)  Cena – 94 %,

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

          C min

C = ------------------ x 94 pkt gdzie 1 pkt = 1%

         C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty.

            b) Doświadczenie w wykonywaniu zawodu fizjoterapeuty – 6%

Liczba punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w zawodzie fizjoterapeuty.

UWAGA: punktacji nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV pkt 2 lit. b.

            Ponadto w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii odnosząc się do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.

            Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.

            Zamawiający zsumuje okres doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał.

3.  Wynik punktowy

W = C + D

gdzie:

W - wynik punktowy

C - liczba punktów w kryterium „Cena”,

D – liczba punktów w kryterium Doświadczenie

VI. Informacje dodatkowe.

1.   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.

2.   Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do postępowania.

3.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy - fizjoterapeuta.pdf pdf 1120.91 2023-05-17 17:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 1010.2 2023-05-17 17:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pdf pdf 1054.05 2023-05-17 17:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 1071.93 2023-05-17 17:12:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna dot. poniżej 130 tys.pdf pdf 960.03 2023-05-17 17:12:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - fizjoterapeuta.pdf pdf 1120.91 2023-05-17 17:12:00 Kryterium

Komunikaty

2023-06-05 07:53 Dominika Kordaszewska Centrum Usług Społecznych w Starachowicach informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę firmy:
KSN Świetlica Motylkowe Wzgórze.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi zg. z opisem przedmiotu zamówienia 1260 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 94% Wartość oferty

Formularz ofertowy - [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty popisania umowy do grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 6% zg z opisem w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267