Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.24.2023 Konsultacje dietetyka

Dominika Kordaszewska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2023 17:19:00
Składania : 24-05-2023 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

 

       I.          NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

 

 

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,  bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi „Konsultacje dietetyka”.

 

Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r, poz. 2082)

 

     II.          Opis przedmiotu zamówienia

1.     Przedmiotem zamówienia jest usługa „Konsultacje dietetyka” skierowana do mieszkańców Miasta Starachowice borykających się z problemem nadwagi lub nim zagrożonych, zmagających się z innymi chorobami, które potrzebują zaleceń żywieniowych – osoby dorosłe posiadające orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności, osoby dorosłe znajdujące się w sytuacji kryzysowej, wymagającej wsparcia i seniorzy w wieku po 60 roku życia.

2.      Zakres działań dietetyka będzie obejmował:

·       pomiar wagi oraz BMI, pomiary obwodów,

·       ocena sposobu odżywiania (np. niekorzystnych nawyków żywieniowych)

·       udzielanie porad/konsultacji dietetycznych,

·       opracowywanie wytycznych żywieniowych,

·       przygotowanie jadłospisów dla poszczególnych klientów,

·       kontrola i w razie konieczności modyfikacja jadłospisów;

·       propagowanie zasad racjonalnego żywienia wśród klientów – edukacja,

·       rozpoznawanie niedoborów składników odżywczych;

·       opracowanie i wdrożenie Indywidualnego Planu Dietoterapii oraz dziennika zdrowia.

3.     Planowana ilość uczestników usług dietetyka – 28 osób

4.     Przewidywana ilość godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2023 wynosi łącznie 175 godzin konsultacji, tj. w m-cu – 25 godzin.

5.     Usługi będą odbywać się 5 dni w tygodniu, w dni pracujące (poniedziałek – piątek) w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 19:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).

6.     Czas trwania usługi wynosi 60 minut – jedno spotkanie z osobą.

7.     Ilość spotkań z dietetykiem zależna będzie od indywidualnych potrzeb osoby. Przewidywana ilość spotkań od 5 do 10 z każdym klientem.

8.     Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi w miejscu zamieszkania klienta ze względu na jego stan zdrowia, jednakże ilość mobilnych konsultacji nie może przekroczy 30 % (52 godzin) łącznej liczby godzin wskazanych w pkt 4.

9.     Wykonawca realizujący usługę zobowiązany będzie zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki, jeśli wymagać będzie tego sytuacja epidemiologiczna.

10.  Podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy, załączanych każdorazowo do faktury/rachunku.

11.  Miejsce świadczenia usługi wskaże i zapewni Zamawiający.

12.  Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w miejscu siedziby Wykonawcy, jednakże będzie to wymagało pisemnej akceptacji.

13.  Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

14.  Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.

15.  Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

16.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

17.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

18.  Zamawiający nie przewiduje:

·       zawarcia umowy ramowej,

·       aukcji elektronicznej,

·       zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

19.  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

·       85312320-8 usługi doradztwa

·       85000000-9 usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

 

   III.          Termin realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.

 

 

  IV.          Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy

1.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1 

2.       spełniają niżej wymienione warunki  udziału w postępowania:

posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia. 

            Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia o następujących kwalifikacjach :

- co najmniej 12-miesięczny staż pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego i ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu dietetyki,

lub

- co najmniej 24- miesięczny staż pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego i ukończenie  szkoły policealnej w zawodzie dietetyk lub specjalista dietetyk.

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2

 

V. Kryterium oceny i wyboru oferty

Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie (D)

1.  Znaczenie kryterium:

a) Cena oferty (C) - 94 %

b)  Doświadczenie w  pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego (D) – 6%

2.  Zasady przyznawania punktów:

a)  Cena – 94 %,

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

          C min

C = ------------------ x 94 pkt gdzie 1 pkt = 1%

         C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty.

 

            b) Doświadczenie w  pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego – 6%

 

Liczba punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w świadczeniu pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego.

Uwaga: punktacji nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia                   warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt I ust. 2 .

            Ponadto w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia             przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii odnosząc się   do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.

            Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat,       wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.

            Zamawiający zsumuje okres doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten             sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał.

3.  Wynik punktowy

W = C + D

gdzie:

W - wynik punktowy

C - liczba punktów w kryterium „Cena”,

D – liczba punktów w kryterium Doświadczenie

 

VI. Informacje dodatkowe.

1.   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.

2.   Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do postępowania.

3.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

 



 

 






Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy - Dietetyk.pdf pdf 105.99 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 1010.19 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pdf pdf 1054.05 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące SS.pdf pdf 1083.48 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 464.98 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna dot. poniżej 130 tys.pdf pdf 960.03 2023-05-17 17:19:00 Postępowanie
formularz ofertowy - Dietetyk.pdf pdf 105.99 2023-05-17 17:19:00 Kryterium

Komunikaty

2023-06-05 07:51 Dominika Kordaszewska Centrum Usług Społecznych w Starachowicach informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę firmy:
Spółdzielnia Socjalna Salve Regina.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi zg. z opisem przedmiotu zamówienia 175 godz. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 94% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy - [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty popisania umowy do grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy zg. z ogłoszeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 6% zg. z opisem w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 284