Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2023 17:19:00 |
Składania : | 24-05-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie
ofertowe
I.
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41
|
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych,
prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień,
finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,
bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi
„Konsultacje dietetyka”.
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie
zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art.
15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r, poz. 2082)
II.
Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa „Konsultacje
dietetyka” skierowana do mieszkańców
Miasta Starachowice borykających się z problemem nadwagi lub nim zagrożonych,
zmagających się z innymi chorobami, które potrzebują zaleceń żywieniowych –
osoby dorosłe posiadające orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu
niepełnosprawności, osoby dorosłe znajdujące się w sytuacji kryzysowej,
wymagającej wsparcia i seniorzy w wieku po 60 roku życia.
2.
Zakres działań dietetyka będzie obejmował:
·
pomiar wagi oraz BMI, pomiary obwodów,
·
ocena sposobu odżywiania (np.
niekorzystnych nawyków żywieniowych)
·
udzielanie porad/konsultacji
dietetycznych,
·
opracowywanie wytycznych
żywieniowych,
·
przygotowanie jadłospisów dla
poszczególnych klientów,
·
kontrola i w razie konieczności
modyfikacja jadłospisów;
·
propagowanie zasad racjonalnego
żywienia wśród klientów – edukacja,
·
rozpoznawanie niedoborów
składników odżywczych;
·
opracowanie
i wdrożenie Indywidualnego Planu Dietoterapii oraz dziennika zdrowia.
3. Planowana
ilość uczestników usług dietetyka – 28 osób
4. Przewidywana ilość godzin w okresie od dnia podpisania
umowy do 20 grudnia 2023 wynosi łącznie 175 godzin konsultacji, tj. w m-cu – 25
godzin.
5. Usługi będą odbywać się 5 dni w
tygodniu, w dni pracujące (poniedziałek – piątek) w godzinach 08:00
(najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 19:00 (najpóźniejsza godzina
zakończenia usługi).
6.
Czas trwania usługi wynosi 60 minut – jedno
spotkanie z osobą.
7. Ilość spotkań z dietetykiem zależna będzie od indywidualnych potrzeb osoby. Przewidywana ilość spotkań od 5 do 10 z każdym klientem.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi w miejscu zamieszkania klienta ze względu na jego stan zdrowia, jednakże ilość mobilnych konsultacji nie może przekroczy 30 % (52 godzin) łącznej liczby godzin wskazanych w pkt 4.
9. Wykonawca realizujący usługę zobowiązany będzie zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki, jeśli wymagać będzie tego sytuacja epidemiologiczna.
10. Podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy, załączanych każdorazowo do faktury/rachunku.
11. Miejsce świadczenia usługi wskaże
i zapewni Zamawiający.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w
miejscu siedziby Wykonawcy, jednakże będzie to wymagało pisemnej akceptacji.
13. Wykonawca
zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym
etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
14.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
15.
Rozliczenia między Zamawiającym i
Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
16.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
18.
Zamawiający
nie przewiduje:
· zawarcia
umowy ramowej,
· aukcji
elektronicznej,
· zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
19. Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
· 85312320-8
usługi doradztwa
· 85000000-9
usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
III.
Termin
realizacji zamówienia
Zamówienie będzie
realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.
IV.
Warunki
udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1.
nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022
poz. 835);
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
2.
spełniają
niżej wymienione warunki udziału w postępowania:
posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji
zamówienia.
Zamawiający uzna niniejszy warunek
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która
będzie wykonywać przedmiot zamówienia o następujących kwalifikacjach :
- co najmniej 12-miesięczny staż pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego i ukończone
studia wyższe lub podyplomowe z zakresu dietetyki,
lub
- co najmniej 24- miesięczny staż pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego i ukończenie szkoły policealnej w zawodzie dietetyk lub specjalista dietetyk.
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
V.
Kryterium oceny i wyboru oferty
Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie (D)
1. Znaczenie kryterium:
a) Cena oferty (C) - 94 %
b) Doświadczenie w pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego (D) – 6%
2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 94 %,
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 94 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C
bad - cena (brutto) badanej oferty.
b) Doświadczenie w pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego – 6%
Liczba punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w świadczeniu pracy w zakresie poradnictwa dietetycznego.
Uwaga: punktacji nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt I ust. 2 .
Ponadto w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii odnosząc się do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.
Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.
Zamawiający zsumuje okres
doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie
oceniał.
3. Wynik punktowy
W
= C + D
gdzie:
W
- wynik
punktowy
C
-
liczba punktów w kryterium „Cena”,
D
– liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”
VI. Informacje dodatkowe.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym
zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie
Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca
przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie
zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do postępowania.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2023-06-05 07:51 | Dominika Kordaszewska |
Centrum
Usług
Społecznych
w
Starachowicach
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrano
ofertę
firmy: Spółdzielnia Socjalna Salve Regina. |
Komunikaty