- Main page
- Proceeding ID 767351
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 767351 :
ZG.7021.51.2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Część I: Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku Karnowo – Suchary Część II: Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej na odcinku Wieszki – Janowo - Paterek Gmina Nakło nad Notecią Część III: Budowa kanalizacji sanitarnej w Paterku ulica Wyzwolenia gm. Nakło nad Notecią oraz na odcinku Zamość - Tur gm. Szubin
Wystawiający
-
UżytkownikGracjana Malagowska
-
Organization
-
DepartmentZespół ds. Zamówień Publicznych
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-05-31 13:50:00
-
Placing offers2023-06-12 09:00:00
-
Opening of offers2023-06-12 09:15:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
Na podstawie umowy nr 1/2022 z dnia 30.12.2022 r. Gmina Nakło nad Notecią świadczy w niniejszym postępowaniu pomocnicze działania zakupowe na rzecz Zamawiającego i jest jego pełnomocnikiem, zgodnie z art. 37 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.)
Zamawiający:
Związek
Gmin Kcynia Nakło Szubin ul.
Młyńska 22 89-100
Nakło nad Notecią
Adres do korespondencji:
ul. Ks. Piotra Skargi 7
89 – 100 Nakło nad Notecią
tel.(52) 386 79 01, fax (52) 386 79 02
e-mail: zwiazek@zgkns.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Powiat Nakielski
NIP: 558-15-45-903
Regon 091659082
Dane pełnomocnika: Gmina Nakło nad Notecią, ul. Ks. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
tel.(52) 386 79 01, fax (52) 386 79 02
e-mail: sekretariat@umig.naklo.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Powiat Nakielski
NIP: 5581768632
Regon: 092350895
Godziny pracy:
- poniedziałek, środa, czwartek: od 7:30 do 15:30;
- wtorek: od 7:30 do 16:30;
- piątek: od 7:30 do 14:30
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2023-07-04
11:01:07
|
Alicja Dymel-Kobza |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2023-06-12
13:54:21
|
Alicja Dymel-Kobza |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-06-12
09:00:00
|
Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: w części 1 - 120.000,00 zł brutto w części 2 - 37.500,00 zł brutto w części 3 - 97.800,00 zł brutto |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
