Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I)

Termin:
Zamieszczenia : 15-05-2023 10:14:00
Składania : 07-06-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonaniu Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3 - Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań - 12.04.2023 rok.docx docx 79.11 2023-05-15 10:14:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie aplikacji dla tablic i SIG Dworca autobusowego Poznań Główny+zakup tablic i sprzętu-do publikacji na PZ.docx docx 101.41 2023-05-15 10:14:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie aplikacji dla tablic i SIG Dworca autobusowego Poznań Główny+zakup tablic i sprzętu-do publikacji na PZ.docx docx 101.41 2023-05-15 10:14:00 Kryterium

Komunikaty

2023-06-28 08:20 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z postępowaniem: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 766187)
Zamawiający uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt a) OWZ postępowanie to zostało unieważnione.
2023-05-25 08:57 Aleksandra Szych

Dzień Dobry,
w związku ze otrzymanymi pytaniami do prowadzonego postępowania nr: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 766187)
w treści:

Zapytanie nr 1
„Dzień dobry

w nawiązaniu do postępowania: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I), zwracamy się z prośbą o udostępnienie protokołu komunikacji z systemem DworzecSQL. Jednocześnie prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie tablic wykonanych w technologii diod LED RGB jako tablicy opisanej w pkt C. Monitor przy wjeździe na Dworzec (monitor zewnętrzny) – informacja dla kierowców o numerze stanowiska - 1 sztuka.
Rozwiązanie w technologii LED pozwoli na zwiększenie czytelności dla kierowców w warunkach zewnętrznych. Czy w każdej lokalizacji wskazanej do montażu urządzeń informacji pasażerskiej Zamawiający posiada przyłącze energetyczne oraz infrastrukturę sieciową celem połączenia urządzeń z systemem centralnym ?”

Zapytanie nr 2
„Dzień Dobry, w związku z postępowaniem: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne),
1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I), prosimy o potwierdzenie czy w odniesieniu do OWZ pkt 1 Zamawiający potwierdza, że wartość zamówienia obejmująca pkt C,D,E oraz rozdział II i III nie może przekroczyć 130 000 zł netto ?
Jednocześnie proszę o potwierdzenie iż przedmiotowe postępowanie nie obejmuje dostawy 16 szt monitorów przy peronach oraz nie obejmuje integracji istniejących monitorów z nowym oprogramowaniem.”

Zamawiający uprzejmie informuje, iż:
Ad. zapytanie nr 1
1) dot. prośby o udostępnienie protokołu komunikacji z systemem DworzecSQL:
Odp. Zamawiającego: Nie posiadamy opisu technicznego protokołu komunikacji z systemem DworzecSQL.
Oprogramowanie DworzecSQL komunikuje się z systemami zewnętrznymi za pomocą Web Service SOAP i jest konfigurowane pod każdy system indywidualnie. Zamawiający zapewnia, iż wszelkie niezbędne informacje wymagane do zrealizowania funkcji opisanych w OPZ zostaną udostępnione z systemu DworzecSQL za pomocą Web Service na etapie wdrożenia.
2) czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie tablic wykonanych w technologii diod LED RGB jako tablicy opisanej w pkt C. Monitor przy wjeździe na Dworzec (monitor zewnętrzny) – informacja dla kierowców o numerze stanowiska - 1 sztuka. Rozwiązanie w technologii LED pozwoli na zwiększenie czytelności dla kierowców w warunkach zewnętrznych:
Odp. Zamawiającego: Zamawiający nie dopuszcza wykonania tablicy opisanej w pkt C tj. monitora przy wjeździe na Dworzec w technologii diod LED RGB,
3) czy w każdej lokalizacji wskazanej do montażu urządzeń informacji pasażerskiej Zamawiający posiada przyłącze energetyczne oraz infrastrukturę sieciową celem połączenia urządzeń z systemem centralnym:
Odp. Zamawiającego: Nowe monitory są montowane w miejscu likwidowanych starych monitorów. Obecne monitory mają zasilanie 230V, komunikacja sieciowa jest.

Ad. zapytanie nr 2
1) Zamawiający potwierdza, że wartość zamówienia obejmująca pkt C,D,E oraz rozdział II i III nie może przekroczyć 130 000 zł netto
Odp. Zamawiającego: Tak
2) Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje dostawy 16 szt. monitorów przy peronach oraz nie obejmuje integracji istniejących monitorów z nowym oprogramowaniem
Odp. Zamawiającego: Tak, nie obejmuje – do czasu wymiany 16 szt. monitorów przy peronach, planuje się równoczesne działanie obu systemów.

Z poważaniem
Aleksandra Szych
Kierownik Działu Lokali Strategicznych
ZKZL sp. z o.o. właściciel Dworca autobusowego Poznań Główny
2023-05-16 14:12 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z postępowaniem: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe
na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 766187)
Zamawiający uprzejmie informuje, iż oczekuje wskazania w załączniku dotyczącym Określenia składowych ceny czy Wykonawca dostarczy aplikację mobilną wykonaną w technologiach:
• PHP,
• HTML,
• Javascript,
• CSS,
czy w innej technologii – w przypadku innej technologii prosimy o przedstawienie przez potencjalnego wykonawcę opisu technicznego aplikacji (demo) z uwzględnieniem:
a) opisu technologii w jakiej wykonane jest oprogramowanie, ze wskazaniem wymagań technicznych systemu,
b) wskazania możliwości modyfikacji oprogramowania przez inne podmioty (oprogramowanie otwarte),
c) zapewnienia kompatybilności z wyświetlaczami firm trzecich.
Z poważaniem
Aleksandra Szych Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic info. i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z wdrożeniem i zakupem, dostawą i montażem tablic, sprzętu (cz.I) Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca, zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3 do Umowy w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E Załącznika nr 3, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu dostosowanego do potrzeb Zamawiającego (poprzedzonym Analizą Przedwdrożeniową), wraz z przeprowadzeniem szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt umowy wraz z załącznikiem nr 3

Załacznik nr 3 - Tab [...].docx

Projekt umowy na wyk [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - 1. Wykonawca udziela 24 – miesięcznego okresu gwarancji na Aplikację będącą Przedmiotem Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 2. Wykonawca udziela 36 – miesięcznego okresu gwarancji na monitory, tablicę i sprzęt zakupiony przez Zamawiającego w ramach niniejszej Umowy oraz na wykonane roboty w zakresie montażu monitorów i tablicy i inne prace wykonane w ramach Przedmiotu Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 150 dni od daty podpisania Umowy, z wyjątkiem świadczenia Serwisu Utrzymaniowego, zgodnie z § 9 Umowy, w tym dostarczanie Zamawiającemu najnowszych wersji Aplikacji i jej Aktualizacji, który następować będzie w okresie kolejnych 24 (dwudziestu czterech) miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na wyk [...].docx

(0)
8 Określenie składowych ceny - Prosimy o wskazanie kosztów składowych ceny w podziale na poszczególne punkty C, D, E z rozdziału I "System informacji dworca – monitory LED", oraz pozostałe elementy z rozdziału II i III opracowania - załącznika nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien przedstawić wykaz usług porównywalnych z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź w przypadku nieposiadania referencji inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. w formie protokołu odbioru prac, pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /z zaznaczeniem bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 504