Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2023 15:18:00 |
Składania : | 19-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
1) mycie
wszystkich okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich
okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych;
2) mycie okien
wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć,
progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej
i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią dołączonego wzoru umowy (załącznik nr 1), szczegółowym wykazem okien
(załącznik nr 2). Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca
nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
2.
Wykonawca
oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
3. Termin wykonania usługi mycia
okien – do 15 czerwca 2023 r.
4. W zakres przedmiotu
umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca
musi posiadać uprawnienia odpowiednie
do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach
oraz posiadać odpowiedni sprzęt.
5. W przypadku stosowania
przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać
uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik
alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania
wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.
6. Wykonawca zobowiązany
jest do mycia okien na wysokości metodą alpinistyczną bądź z wykorzystaniem
specjalistycznego sprzętu w tym np. podnośników koszowych. Zamawiający
zastrzega, że mycie okien na wysokości nie może się odbywać za pomocą
specjalistycznych kijków z przepływem wody
i wyposażonych w szczotki.
7. Używany przez
pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub
europejskich norm bezpieczeństwa.
8. Wykonawca zrealizuje
usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi
nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień
lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich
do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.
9. Zastosowana przez
Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko
umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia,
w szczególności osób trzecich.
10.
Wykonawca
odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu
mienia.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20%
wynagrodzenia.
2. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi w wysokości 2%
wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia,
o którym mowa w § 2 ust. 1 albo w § 8 ust. 2 pkt 1 umowy.
3. Wykonawca
upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar
umownych.
4.
W
przypadku poniesienia przez Zamawiającego
szkody przewyższającej wartość zastrzeżonej kary umownej oraz w innych
wypadkach niewykonania
lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę,
Zamawiający może dochodzić
odszkodowania na zasadach ogólnych wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.),
przekraczającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 15 czerwca 2023 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty