Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci mycia okien w budynkach Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2023 15:18:00
Składania : 19-05-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci mycia okien w budynkach Szkoły Policji w Katowicach.
  2. Szczegółowy wykaz okien do mycia w budynkach: „B” (dydaktyczny nr 1),
    „C” (dydaktyczny nr 2), „F” (akademik nr 4), „G” (akademik nr 3), „H1” (hala sportowa), „H2” (hala sportowa), „H3” (aula) „L” (akademik nr 1), „M” (akademik nr 2), „N” (pawilon strzelnicy), „W” (akademik nr 6)  oraz „U” (stołówka) wraz  z ich metrażem określony został w załączniku do umowy. Łączna powierzchnia okien wynosi 5223,17 m2.
  3. Realizacja usługi odbywać się będzie w warunkach pracy na wysokości
    w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia
    26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
    (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.) przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu.
  4. W zakres mycia okien w budynku „B” wchodzi:

1)  mycie wszystkich okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych;

2)  mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej
i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych.

  1. W zakres mycia okien w budynkach: „C”, „F”, „G”, „H1”, „H2”, „H3”, „L”, „M”, „N”, „W” oraz „U” wchodzi obustronne mycie okien wymienionych w załączniku
    do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków, klamek od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz mycie parapetów
    od strony wewnętrznej i zewnętrznej.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dołączonego wzoru umowy (załącznik nr 1), szczegółowym wykazem okien (załącznik nr 2). Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.

3.      Termin wykonania usługi mycia okien – do 15 czerwca 2023 r.

4.      W zakres przedmiotu umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie
do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać odpowiedni sprzęt.

5.      W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.

6.      Wykonawca zobowiązany jest do mycia okien na wysokości metodą alpinistyczną bądź z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu w tym np. podnośników koszowych. Zamawiający zastrzega, że mycie okien na wysokości nie może się odbywać za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody
i wyposażonych w szczotki.

7.      Używany przez pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.

8.      Wykonawca zrealizuje usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.

9.      Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia,
w szczególności osób trzecich.

10.  Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
  2. Warunkiem koniecznym jest dołączenie do oferty wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody mycia okien według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  3. Warunkiem koniecznym jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.

 

KARY I INNE POSTANOWIENIA

1.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wynagrodzenia.

2.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia,
o którym mowa w § 2 ust. 1 albo w § 8 ust. 2 pkt 1 umowy.

3.    Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych.

4.    W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wartość zastrzeżonej kary umownej oraz w innych wypadkach niewykonania
lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), przekraczającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

 

 

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : do 15 czerwca 2023 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 Wzór Umowy na usługę mycia okien 2023.pdf pdf 421.76 2023-05-11 15:18:00 Postępowanie
zał. nr 2 - szczegółowy wykaz okien.pdf pdf 614.63 2023-05-11 15:18:00 Postępowanie
zał. nr 3 - oświadczenie o metodzie mycia okien.pdf pdf 514.01 2023-05-11 15:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci mycia okien w budynkach Szkoły Policji w Katowicach CHARAKTERYSTYKA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci mycia okien w budynkach Szkoły Policji w Katowicach. 2. Szczegółowy wykaz okien do mycia w budynkach: „B” (dydaktyczny nr 1), „C” (dydaktyczny nr 2), „F” (akademik nr 4), „G” (akademik nr 3), „H1” (hala sportowa), „H2” (hala sportowa), „H3” (aula) „L” (akademik nr 1), „M” (akademik nr 2), „N” (pawilon strzelnicy), „W” (akademik nr 6) oraz „U” (stołówka) wraz z ich metrażem określony został w załączniku do umowy. Łączna powierzchnia okien wynosi 5223,17 m2. 3. Realizacja usługi odbywać się będzie w warunkach pracy na wysokości w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.) przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu. 4. W zakres mycia okien w budynku „B” wchodzi: 1) mycie wszystkich okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych; 2) mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych. 5. W zakres mycia okien w budynkach: „C”, „F”, „G”, „H1”, „H2”, „H3”, „L”, „M”, „N”, „W” oraz „U” wchodzi obustronne mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków, klamek od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz mycie parapetów od strony wewnętrznej i zewnętrznej. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dołączonego wzoru umowy (załącznik nr 1), szczegółowym wykazem okien (załącznik nr 2). Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 3. Termin wykonania usługi mycia okien – do 15 czerwca 2023 r. 4. W zakres przedmiotu umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać odpowiedni sprzęt. 5. W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC. 6. Wykonawca zobowiązany jest do mycia okien na wysokości metodą alpinistyczną bądź z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu w tym np. podnośników koszowych. Zamawiający zastrzega, że mycie okien na wysokości nie może się odbywać za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody i wyposażonych w szczotki. 7. Używany przez pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa. 8. Wykonawca zrealizuje usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 9. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 10. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 11. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 12. Warunkiem koniecznym jest dołączenie do oferty wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody mycia okien według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 13. Warunkiem koniecznym jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wynagrodzenia. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia, o którym mowa w § 2 ust. 1 albo w § 8 ust. 2 pkt 1 umowy. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wartość zastrzeżonej kary umownej oraz w innych wypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), przekraczającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : do 15 czerwca 2023 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 352