Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RG.271.1.4.2023.DM DOSTAWA PELLETU DO SZKÓŁ I BUDYNKU ZARZĄDZANEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2023 15:23:00
Składania : 18-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-05-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 132.49 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
SWZ Nowy Duninów.pdf pdf 1218.02 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał 2a - podmiot udost. zasoby.doc doc 36.5 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał 3a - wykluczenia udost. zasoby.doc doc 40 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr 3 - wykluczenia.doc doc 42.5 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr 5 oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 16.87 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
zał nr 7- opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.14 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr 8 - projekt umowy.docx docx 26.35 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr 9 - aktualności.docx docx 20.87 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr. 1 - Formularz oferty.docx docx 29.67 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał nr. 2 Spełniania warunków w postępowaniu.doc doc 38 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał. 4 oświadczenie_wspólnie ubiegający się.doc doc 39 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał. 10 oświdczenie podmiotu udost. zasoby.doc doc 38 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - wykaz.doc doc 32.5 2023-05-10 15:23:00 Postępowanie
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 44.69 2023-06-19 10:36:18 Publiczna wiadomość
16.05.2023 Pytania.pdf pdf 427.05 2023-05-16 15:00:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 420.59 2023-05-18 12:43:59 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz odrzuceniu.pdf pdf 443.88 2023-06-01 14:07:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-19 10:36 Dominika Michalska Ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-06-19 10:34 Dominika Michalska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-06-01 14:07 Dominika Michalska Informacja o wyborze oferty oraz odrzuceniu oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-05-18 12:43 Dominika Michalska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia publicznego, którego przedmiot stanowi „Dostawa pelletu drzewnego do Szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 385 157,08 złotych brutto.
2023-05-16 15:00 Dominika Michalska Zamawiający podaje odpowiedzi na zadane pytania w toczącym się postępowaniu.

16.05.2023 Pytania.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 441