Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-05-2023 10:25:00 |
Placing offers : | 16-05-2023 09:30:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
Znak sprawy: BI.271.78.2023.ZK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 77
Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą
o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem
zamówienia jest zakup, dostawa i wbudowanie płyt żelbetowych w celu wykonania nawierzchni
drogi.
2.2 Zakres zadania przewiduje:
- zakup płyt drogowych 1,5 x 3,0 x 0,15 m;
- dostawa płyt drogowych 1,5 x 3,0 x 0,15 m;
- ułożenie płyt drogowych 1,5 x 3,0 x 0,15 m;
Wykonanie nawierzchni z płyt
drogowych poprzez wykonanie następujących czynności:
- korytowania drogi pod nawierzchnię z płyt,
- wywiezieniem urobku,
- zagęszczenie i profilowanie koryta,
- ułożenie warstwy odsączającej z piasku o grubości 20 cm,
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych,
- profilowanie z zagęszczeniem pobocza drogi,
2.3 Szczegółową lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym oraz
Sołtysem z danego terenu gminy.
2.4 W
ofercie należy podać cenę całkowitą- ryczałtową za 1 m2 (za
jeden metr kwadratowy) – kwota powinna zawierać wszystkie niezbędne materiały
do realizacji zamówienia.
2.5
Zamówienie realizowane będzie do kwoty:
- sołectwo Ramsowo – środki z
funduszu sołeckiego 15.000 zł ( brutto) + środki własne Gminy w wysokości 15.000
zł;
- sołectwo Jedzbark – środki z
funduszu sołeckiego 19.000,00 zł ( brutto) + środki własne Gminy w wysokości 20.000,00
zł
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 15.06.2023 r. w tym:
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2) W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej
nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) dysponował potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować zamówienia,
2) znajdował się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
3) Zamawiający uzna warunki
wymienione w ppkt. 1 i 2 za spełnione, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie
na zasadzie „spełniam / nie spełniam”, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
4) O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu
dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt
3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza
się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika
konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika
konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.
U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika
konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i
2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu
wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art.
22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z
OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy
załączyć:
1) oświadczenie
- Załącznik nr 2,
2) oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające
przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo
do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 16.05.2023 r. godz. 930
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5)
Oferty należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-19 09:24 | Edyta Olszewska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-05-16 12:47 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Announcements