Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2023 11:40:00 |
Składania : | 15-05-2023 11:32:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia
realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
2.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w
postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja
zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się
na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.
5.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt
przesyłki zaświadczeń leżą po stronie Wykonawcy.
6.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21
dni od daty
wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT po zakończeniu
kursu. Zapłata Wykonawcy za 2 tury szkoleń będzie dokonywana na
podstawie faktur wystawianych sukcesywnie po zakończeniu każdego
szkolenia jako iloczyn liczby przeszkolonych osób oraz stawki za
przeszkolenie jednej osoby. Podstawą wystawienia faktury będzie
zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zamawiający dopuszcza
możliwość otrzymania faktur w formie elektronicznej.
Faktury
będą przesyłane na adres: eliza.borak@po.policja.gov.pl
lub
justyna.siebert@po.policja.gov.pl
7.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom
z tego tytułu nie przysługuje
w stosunku do Zamawiającego
żadne roszczenie.
8.
W przypadku oferty przekraczającej środki
finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić
od wyboru oferty, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w
stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin
składania ofert do dnia 15
maja
2023 r.
Termin realizacji zamówienia:
I tura - maj-czerwiec 2023 r.,
II tura - listopad-grudzień 2023 r.
10. Osoby związane z realizacją zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
11. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika kursu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika kursu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
12. Zamawiający może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji uczestnika kursu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności
Osoba do kontaktu: Eliza Borak, Justyna Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia), tel. 47 77-128-46.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty