Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zarządzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii” - Inspektor Techniczny.

Agnieszka Wegneris
Gmina Bolków Oddział: Referat PW
Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2023 13:00:00
Składania : 16-05-2023 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zarządzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii” - Inspektor Techniczny.


1.         Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Bolków, Rynek 1, 59-420 Bolków

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Pełnienie funkcji Inspektora Technicznego, sprawującego nadzór techniczny nad realizacją zadania pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii - Inspektor techniczny", zwany w dalszej części Wykonawcą.


Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia:

1) Celem usługi będącej przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Technicznego sprawującego nadzór techniczny nad realizacją zadania w ramach projektu pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii" dla 4 projektów grantowych umieszczonych na liście rankingowej projektów wybranych do dofinasowania. Liczba projektów grantowych wybranych do dofinansowania może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.


Pełnienie funkcji Inspektora Technicznego obejmuje:

·       zapoznanie się z dokumentacją aplikacyjną Zamawiającego realizacji projektu pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii”, umową na dofinansowanie projektu, procedura realizacji projektu grantowego, dokumentem dotyczącym minimalnych parametrów technicznych jakie powinny spełniać nowe źródła ciepła,

·       przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji projektu, potwierdzającej likwidację dotychczasowego źródła ciepła, użytkowania wyłącznie dofinansowanego źródła ciepła jako podstawowego w budynku/mieszkaniu, spełnienia obowiązku braku nieuprawnionych modyfikacji kotła umożliwiających spalanie odpadów lub paliw nie dopuszczonych w konkursie jak węgiel czy olej opałowy,

·       zawiadomienia w terminie min. 2 dni o terminie dokonania wizji lokalnej. Termin kontroli powinien być wyznaczony nie później niż 30 dni od złożenia wniosku o wypłatę wsparcia,

·       przed dokonaniem wizji Inspektor Techniczny zobowiązany będzie do kontroli złożonych przez Grantobiorcę dokumentów dotyczących rozliczenia grantu. Kontrola dokumentów odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bolkowie. Weryfikacji podlegać będą następujące dokumenty:

- wypełniony wniosek o wypłatę wsparcia wraz z oświadczeniami Grantobiorcy,

- protokół likwidacji pieca/ kotła węglowego, podpisany przez podmiot przyjmujący kocioł/piec węglowy do likwidacji,

- dowody księgowe – potwierdzające wykonanie usługi wymiany wysokoemisyjnego źródła ciepła na nowe (faktura, rachunek) na rzecz Grantobiorcy,

- dowód zapłaty dowodu księgowego (potwierdzenie przelewu, wyciąg bankowy, KP,

- protokół poświadczający odbiór robót/usług/montażu/podłączenia nowych źródeł ciepła/CWU zaakceptowane przez Grantobiorcę,

- protokół poświadczający odbiór robót / usług oraz wystawiony przez certyfikowanego instalatora OZE protokół montażu / podłączenia zakupionych urządzeń do produkcji energii elektrycznej (jeśli dotyczy),

- umowy zawartej pomiędzy Grantobiorcą a Wykonawcą wraz z ewentualnymi aneksami,

- dokumenty w zakresie wyboru Wykonawcy/Wykonawców - odpowiednie udokumentowanie poniesionych wydatków w ramach projektu (audytów, umów z wykonawcą, faktur, protokołu odbioru, innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej) w okresie kwalifikowalności z uwzględnieniem okresu realizacji projektu grantowego, poświadczającego m.in. iż zostały one dokonane w sposób oszczędny, tzn. niezawyżony w stosunku do średnich cen i stawek rynkowych i spełniający wymogi uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, prawidłowego dokonania badania rynku poprzez zgromadzenie min. 3 ofert uzyskanych od potencjalnych wykonawców/ wydruków ze stron internetowych, w celu pozyskania porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty rynkowej,

·       przeprowadzenie niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w przypadku domniemania wykorzystania grantu niezgodnie z przeznaczeniem,

·       kontrola w miejscu realizacji projektu winna zostać przeprowadzona w odniesieniu do każdego Grantobiorcy przed wypłatą grantu,

·       potwierdzenia spełnienia przez Grantobiorcę minimalnego poziomu efektywności energetycznej i norm emisji zanieczyszczeń nowego źródła ciepła, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią - nowe źródło ciepła jest wyposażone w automatyczny podajnik paliwa (nie dotyczy kotłów zgazowujących) i nie posiada rusztu awaryjnego ani elementów umożliwiających jego zamontowanie,

·       potwierdzenia dopełnienia przez Grantobiorcę przy realizacji zadania wszelkich wymagań formalnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa (m.in. zgodność z przepisami Prawa budowlanego i Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie),

·       wskazania do wezwania uzupełnienia dokumentacji w przypadku braków w przedłożonych dokumentach.

2) Ponadto w trakcie kontroli Grantobiorcy, obowiązkiem Wykonawcy/Inspektora Technicznego będzie również weryfikacja spełnienia warunków regulaminu konkursu, poprzez sprawdzenie następujących kryteriów:

·       w zakresie kryterium Limit kwotowy na źródło ciepła kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium, weryfikacja czy w ramach projektu wartość grantu na dom jednorodzinny / mieszkanie nie przekracza kwoty 20 000 zł, niezależnie od liczby źródeł ciepła podlegających modernizacji (lub iloczynu tej kwoty i liczby mieszkań, jeśli Grantobiorcą będzie podmiot inny niż osoba fizyczna, np. wspólnota czy spółdzielnia mieszkaniowa). Weryfikacja nastąpi na postawie wykazanych danych we wniosku o wypłatę wsparcia oraz w czasie kontroli na miejscu,

·       w zakresie kryterium Maksymalne progi wskaźnika energii pierwotnej EP H + W, kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium.

Weryfikacja na podstawie świadectw charakterystyki energetycznej / audytów energetycznych / uproszczonych audytów energetycznych sporządzonych zgodnie z metodologią wskazaną przez Instytucję Organizującą Konkurs,

·       w zakresie kryterium Zgodność z RPO kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium. W czasie kontroli na miejscu zweryfikowane zostanie czy:

a) projekt realizowany jest w domach jednorodzinnych i/lub wielorodzinnych budynkach mieszkalnych,

b) w każdym budynku/mieszkaniu wymianie podlega dotychczasowe wysokoemisyjne źródło ciepła,

c) wymiana każdego wysokoemisyjnego źródła ciepła w projekcie prowadzi do redukcji emisji CO2 (co najmniej o 30% w przypadku zamiany paliwa,)

– nie dotyczy sieci ciepłowniczej (weryfikacja na podstawie uproszczonego audytu/ świadectw charakterystyki energetycznej / audytów energetycznych),

c) wymiana każdego wysokoemisyjnego źródła ciepła w projekcie prowadzi do redukcji emisji pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5– nie dotyczy sieci ciepłowniczej (weryfikacja na podstawie uproszczonego audytu),

e) w każdym budynku / mieszkaniach istnieje lub przewidziano instalację systemu zarządzania energią (termostaty, czujniki temperatury, pogodowe, obecności, sterowniki, automatyczne układy regulacji, aplikacje komputerowe, gotowe systemy, urządzenia pomiarowe itp.) mające na celu zmniejszenie zużycia energii poprzez dostosowanie mocy urządzeń do chwilowego zapotrzebowania na energię cieplną,

f) czy moc instalacji do produkcji energii elektrycznej z OZE obliczona została tak aby zaspokajać wyłącznie potrzeby budynku / mieszkania, w którym wymianie podlega źródło ciepła (weryfikacja na podstawie uproszczonego audytu/ świadectw charakterystyki energetycznej / audytów energetycznych),

·       w zakresie kryterium Zgodność z uproszczonym audytem kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium. Weryfikacja na postawie uproszczonego audytu/ świadectw charakterystyki energetycznej / audytów energetycznych, w czasie kontroli na miejscu oraz efektu ekologicznego osiągniętego dzięki realizacji Projektu,

·       w zakresie kryterium Wymiana źródła ciepła kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium. Weryfikacja na etapie składania wniosku o udzielenie grantu na podstawie oświadczenia o zapewnieniu spełnienia wymogu kryterium w czasie realizacji projektu oraz w czasie kontroli na miejscu, która zweryfikuje czy wymiana wysokoemisyjnego źródła ciepła spełnia warunki, zadeklarowane we wniosku o wypłatę wsparcia,

·       w zakresie kryterium Preferowany system grzewczy kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium. Weryfikacja w czasie kontroli na miejscu czy zgodnie z informacjami podanymi we wniosku udzielenie grantu, dotychczasowe główne źródła ciepła są zastąpione źródłami ciepła wykorzystującymi OZE/ czy też OZE wykorzystane jest tylko uzupełniająco, zgodnie z audytem energetycznym stanowiącym załącznik do wniosku o dofinansowanie,

·       w zakresie kryterium Miejsce realizacji projektu kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium, weryfikacja w trakcie kontroli na miejscu/ankiecie kontrolnej czy miejsce realizacji projektu jest zgodne z podanym w umowie o udzielenie grantu,

·       w zakresie kryterium Elementy termomodernizacyjne kontroli podlegać będzie czy Grantobiorca nie wprowadził zmian sprzecznych z niniejszym kryterium. Weryfikacja w miejscu realizacji projektu, czy w budynku / mieszkaniu przeprowadzono minimalne inwestycje na rzecz efektywności energetycznej, zgodnie z deklaracją złożoną we wniosku o udzielenie grantu.

3) Z kontroli Wykonawca/Inspektor Techniczny ma obowiązek sporządzenia pisemnego raportu podsumowującego czynności kontrolne zawierający co najmniej: informację kiedy kontrola się odbyła, kto ją przeprowadził i jaki był jej wynik.

4) Wszystkie dokumenty opracowane przez Wykonawcę/Inspektora Technicznego w trakcie realizacji usługi muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją aplikacyjną Zamawiającego (m. in. wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 wraz z załącznikami), umową o dofinansowanie oraz procedurą realizacji projektu, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu.

5) Prowadzenie oceny bieżącej sytuacji kontrolowanych inwestycji, w oparciu o dokumenty dostarczone przez Zamawiającego i Grantobiorcę i na tej podstawie identyfikowanie ewentualnych obszarów problemowych oraz zarekomendowanie działań zapobiegawczych.

6) Uczestnictwo w naradach technicznych zorganizowanych przez Zamawiającego. Przewiduje się, że narady techniczne będą organizowane w miarę potrzeb.

7) Obowiązkiem Wykonawcy/Inspektora Technicznego będzie również kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi i innych dokumentów związanych z wykorzystanymi. wbudowanymi materiałami w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów, wyrobów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania.

8) Wykonawca w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację oraz korespondencję dotyczącą wykonywanych czynności. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu zarówno wersji papierowej jak również wersji elektronicznej wszelkich otrzymanych i wytworzonych przez siebie dokumentów.

9)  Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca/Inspektor Techniczny, który posiada potencjał techniczny w postaci osób z uprawnieniami:

a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w wyżej wskazanych specjalnościach.

3.         Termin realizacji zamówienia

1)  Termin wykonania zmówienia jest zgodny z terminem realizacji projektu grantowego, tj. od daty zawarcia umowy, nie później niż do dnia 30 czerwca 2023 r.

2) W przypadku wydłużenia się okresu wykonania zadania, termin ulega przedłużeniu o wymagany czas nowej daty zakończenia i odbioru robot.

4.         Okres gwarancji: 24 miesiące

5.         Warunki płatności:

Wynagrodzenie za wykonanie usługi wypłacane będzie w okresach miesięcznych, zgodnie z liczbą przeprowadzonych wizji lokalnych, zakończonych raportem podsumowującym czynności kontrolne w terminie do 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury

6.         Kryteria wyboru oferty:

1)  Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium: cena ofertowa (C) - waga 100%.

2)      Ocena ofert w oparciu o powyższe kryterium dokonana zostanie, w oparciu o wzór:

 Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert


C= ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt


      Cena ofertowa badanej oferty


3)         Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4)      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu.

5)      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie złoży wymaganych dokumentów albo złoży wadliwe dokumenty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do ich złożenia, uzupełnienia łub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym.

6)      Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać wymaganiom przedstawionym w zapytaniu.

7)      W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


7.         Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:

1)         Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru).

2)         Wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3)         Dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie, jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu.

4)         Zaparafowany wzór umowy.


8. Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość usługi/dostawy/robót budowlanych określoną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

9.    Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom oraz zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 6, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.

10.      Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

1) Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.05.2023 r. do godz. 13:00 w formie zgodnej ze wskazaniem Zamawiającego.

2) Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez platformę zakupową Gminy Bolków https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow.

3) Oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5) Oferty nie podpisane nie będą rozpatrywane.

6) Oferta stanowi jednostronne oświadczenie woli.

7) Oferent będzie związany ofertą przez 30 dni.

11.      Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest:

Agnieszka Wegneris , tel. 75 7413 215 w. 311, e-mail: agnieszka.wegneris@bolkow.pl

Wykonawca/Inspektor Techniczny może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków zamówienia w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bolkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00.

Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były na adres www.platformazakupowa.pl.

Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie www.platformazakupowa.pl.

12.      Cenę w propozycji cenowej należy podać w PLN. Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.

13.      Pozostałe wymagania zamawiającego:

1)       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2)        Zamawiający informuje wykonawców, że nie przysługują im środki ochrony prawnej, określone ustawą Prawo zamówień publicznych.

14.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Wykaz załączników:

1)         Formularz propozycji cenowej.

2)         Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3)         Wzór umowy.

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Bolkowa z siedzibą w Bolkowie (59-420) przy ulicy Rynek 1.

Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@bolkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora;

2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować mailowo: iod@bolkow.pl .
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;

3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;

4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;

6) posiada Pani/Pan prawo do:

a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),

b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,

7)   nie przysługuje Panu/Pani prawo do:

a)   usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,

b)   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Propozycja cenowa - 2023 inspektor.doc doc 45.5 2023-05-09 13:00:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału inspektor.docx docx 319.14 2023-05-09 13:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Projekt umowy Inspektor.docx docx 89.4 2023-05-09 13:00:00 Postępowanie
Raport z wyboru wykonawcy.pdf pdf 495.04 2023-05-24 09:59:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-24 09:59 Agnieszka Wegneris W wyniku zakończonego postępowania ofertowego Zarządzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii” - Inspektor Techniczny, w załączeniu przekazuję raport z wyboru wykonawcy.

Raport z wyboru wyko [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326