Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2023 10:28:00 |
Składania : | 12-05-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Lębork reprezentowana przez Burmistrza Miasta Lęborka z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
NIP: 841-162-20-90 , Tel. 59 863 77 00 , e-mail: info@um.lebork.pl
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, zwanego dalej „Zapytaniem”, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do siedziby Urzędu Miejskiego w Lęborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym zestawieniu, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary. Zestawienie po wypełnieniu i zatwierdzeniu przez Wykonawcę będzie stanowiło załącznik do umowy.
Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt określa parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniały wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne, pod warunkiem, że posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkt wskazany przez Zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdego z asortymentów wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza pominięcia którejkolwiek z wyszczególnionych pozycji umieszczonej w załączonym zestawieniu. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykułu biurowe i papiernicze były fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, oryginalnie zapakowane, opakowanie nieuszkodzone. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych mu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt i nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia bądź unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
4. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.
Wnioski, zapytania, zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej za pomocą Platformy Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia jest Renata Ramczykowska -podinspektor w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Lęborku, Tel. 59 863 77 12 , e-mail: r.ramczykowska@um.lebork.pl
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Oferta musi być złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana przez osobę upoważnioną. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork.
W ofercie należy podać cenę brutto. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy, w tym dostawę przedmiotu zamówienia i jego rozładunek w siedzibie Zamawiającego oraz oferowane upusty. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN.
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy będzie zawierała ceny wszystkich artykułów wymienionych w załączonym zestawieniu.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB ODRZUCENIA OFERTY
1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest całkowita cena zamówienia brutto.
2. Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wyboru Zamawiający dokona na podstawie porównania i oceny przedstawionych ofert.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza cenowo tj. w oparciu o podane kryterium wyboru i oceny ofert – 100 % łączna cena brutto oferty.
4. Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia .
5. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga).
6. Zamawiający odrzuci oferty złożone po terminie, niespełniające warunków i wymagań określonych w niniejszym zapytaniu lub obejmujących wyłącznie część przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo nie rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
8. Informacja z wyboru oferty zostanie podana w wiadomości publicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
7. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć do dnia: 12.05.2023 r. do godz. 8.00.
2. Ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork.
3. Otwarcie ofert odbędzie się za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus 12.05.2023 o godz. 08.05.
8. TERMIN, FORMA REALIZACJI DOSTAWY
1. Termin realizacji dostawy 22.05.2023 r.
2. Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego w dzień roboczy w godz. od 7.00 do 15.00. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Dostawa zrealizowana zostanie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym w porozumieniu z Zamawiającym.
2023-05-12 09:08 | Renata Ramczykowska | Informuję, że ze względu na najniższą wartość brutto zamówienia wybrano ofertę firmy: Hurtownia Papiernicza "Grafit II" Krystyna Jędrzejczyk .Wartość brutto oferty: 6158,84 PLN. W najbliższym czasie skontaktujemy się ze zwycięzcą zapytania ofertowego w celu ustalenia szczegółów dostawy. Pozostałym uczestnikom dziękujemy za złożenie oferty i zapraszamy do składania ofert w przyszłości. Pozdrawiam, Renata Ramczykowska, Urząd Miejski w Lęborku. |
Komunikaty