Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: UG.OK.271.8.2023 Rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego o zewnętrzną windę w Manieczkach w ramach zadania "Montaż windy z oprzyrządowaniem w Szkole Podstawowej w Manieczkach w projekcie Dostępna Szkoła"

Zamówienia Publiczne
Gmina Brodnica
Deadlines:
Published : 08-05-2023 19:12:00
Placing offers : 24-05-2023 10:00:00
Offers opening : 24-05-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 167.22 2023-05-08 19:12:00 Proceeding
UG.OK.271.8.2023 SWZ.pdf pdf 532.37 2023-05-08 19:12:00 Proceeding
UG.OK.271.8.2023 Załączniki 1-8.zip zip 1240.67 2023-05-08 19:12:00 Proceeding
UG.OK.271.8.2023 Załącznik nr 9 Projekt umowy.pdf pdf 401.55 2023-05-08 19:12:00 Proceeding
UG.OK.271.8.2023 Załącznik nr 10 Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia.zip zip 5442.99 2023-05-08 19:12:00 Proceeding
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 18.05.2023 r..pdf pdf 329.62 2023-05-18 16:11:36 Public message
Informacja z otwarcia ofert 24.05.23 r..pdf pdf 268.26 2023-05-24 13:27:01 Public message
Zawiadomienie o wyborze Platforma 02.06.23 r..pdf pdf 298.3 2023-06-02 10:46:21 Public message

Announcements

2023-06-02 10:46 Zamówienia Publiczne ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę: ARTMED Sp. z o.o., ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Numer oferty Wykonawca Cena pkt. Termin gwarancji pkt. SUMA pkt.
1. ARTMED Sp. z o.o.
Ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki 60 pkt. 40 pkt. 100 pkt.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-24 13:27 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęła następująca oferta:

Numer oferty Wykonawca Cena Termin gwarancji
1. ARTMED Sp. z o.o.
Ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki 264 055,21 zł 72 miesiące

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-24 10:00 Buyer message Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 199 113,19 zł brutto.
2023-05-18 16:11 Zamówienia Publiczne WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ Z DNIA 18.05.2023 r.

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytanie:

Pytanie 1
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ponowne przeanalizowanie terminu określonego w SWZ dotyczącego zakończenia inwestycji i wydłużenie go min. do 120 dni.
Wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w zamówieniu publicznym jw., wyprodukowanie, dostawa i montaż windy oraz uzyskanie decyzji UDT zezwalającej na eksploatację w terminie wskazanym w SWZ jest nierealne.
Realny termin dla całego procesu to okres ok. 4 miesięcy, uwzględniając zbliżający się okres wakacyjny.
Powyższe pozwoli Inwestorowi osiągnąć jak najlepszą cenę z uwagi na możliwość przystąpienia do przetargu wielu firmom działającym w branży.

Odpowiedź:
Zamawiający informuję, iż nie dokonuje zmiany terminu realizacji zamówienia.


Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 477