Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.3.23 „Zakup wraz z dostawą herbicydów na Potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice”

Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2023 14:43:00
Składania : 17-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 17-05-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zn. spr.: SA.270.2.3.23

 

Zapytanie ofertowe

 

Nadleśnictwo Dobrzejewice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„Zakup wraz z dostawą herbicydów na Potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice”

 

Termin realizacji:

Herbicydy należy dostarczyć do dnia 31.05.2023 r.

 

Szczegółowe informacje dotyczące zapytania:

 

Zamówienie zostało podzielone na dwie części:

            Część I

AGROSAR 360 SL w ilości 760 l, w pojemnikach 20 l, co daje 38 szt. pojemników wraz z dostawą. Herbicyd powinien być opatrzony etykietą do stosowania przez użytkowników profesjonalnych – zezwolenie MRiRW nr R- 35/2014 z dnia 13.03.2014 r. odnowione decyzją MRiRW nr 474/2020d z dnia 23.07.2020 r.

            Część II

KLINIK FREE 360 SL w ilości 2220 l, w pojemnikach 20 l, co daje 111 szt. pojemników wraz z dostawą. Herbicyd powinien być opatrzony etykietą do stosowania przez użytkowników profesjonalnych – zezwolenie MRiRW nr R- 95/2019 z dnia 11.05.2019 r.

 

Sposób uzyskania informacji dodatkowych dotyczących zapytania:

Nadleśnictwo Dobrzejewice,

Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00, fax:  56 674 25 01       

Osoby upoważniona do kontaktów:

Szymon Kowalski, od pn. do pt. w godz. 7:45-14:45

tel. (56) 674 25 22, e-mail: szymon.kowalski2@torun.lasy.gov.pl

Beata Zimna-Myszke od pn. do pt. w godzinach od 7:15 – 15:15

tel. (56) 674 25 09, e-mail: beata.zimna-myszke@torun.lasy.gov.pl

 

Szczegółowe wymagania dotyczące zapytania:

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, po jednej na każdą część zamówienia.

 

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:

            Gospodarstwo Szkółkarskie Bielawy, 87-100 Toruń, Leśny Trakt 5

 

Termin ważności oferty:

Nie mniej niż 7 dni od daty otwarcia ofert.

 

Sposób płatności:

Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena (C) - 100 %

 

Opis sposobu przygotowywania ofert:

1.      Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

2.      Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

3.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.

4.      Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

5.      Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.

6.      Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

7.      Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta

8.      Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

 

Miejsce i termin składania ofert:

ofertę należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)  poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/) do dnia 17.05.2023 r., godziny 9:00.

 

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2023 r., o godz. 9:15 w Sali Narad Nadleśnictwa Dobrzejewice – pokój Nr 4, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

 

Ochrona Danych Osobowych:

Zamawiający informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_EZD.pdf pdf 141.3 2023-05-08 14:43:00 Postępowanie
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 47.76 2023-05-08 14:43:00 Przedmiot zamówienia
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 47.76 2023-05-08 14:43:00 Przedmiot zamówienia
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 47.76 2023-05-08 14:43:00 Kryterium
4 Protokół z otwarcia ofert_sig.pdf pdf 974.01 2023-05-17 13:45:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-17 13:45 Szymon Kowalski Protokół z otwarcia ofert w załączeniu.

4 Protokół z otwarci [...].pdf

2023-05-17 12:34 Szymon Kowalski Kwota przeznaczona przez Zamawiającego: 86 040,00 netto/92 923,20 brutto
2023-05-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zadania

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Cena brutto dla I części zamówienia

Załączniki do zapyta [...].docx

1 dostawa - (0)
2 Cena Cena brutto dla II części zamówienia

Załączniki do zapyta [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki do zapyta [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od wystawienia faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.05.2023 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 368