Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.79.2023 Dostawa modułowych mebli biurowych (biurka, szafy aktowe, nadstawki szaf itp.) do pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 02-05-2023 12:25:00
Składania : 17-05-2023 12:23:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Dostawie modułowych mebli biurowych (biurka, szafy aktowe, nadstawki szaf itp.) do pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 606 813 503

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 187.36 2023-05-02 12:25:00 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ CENOWY.pdf pdf 266.15 2023-05-02 12:25:00 Przedmiot zamówienia
KRYTERIA OCENY OFERT - opis sposobu przyznawania punktów.pdf pdf 59.99 2023-05-02 12:25:00 Kryterium
OPIS PRZYGOTOWANIA PREZENTACJI.pdf pdf 76.11 2023-05-02 12:25:00 Kryterium
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE - kwiecień 2023 DP.pdf pdf 158.26 2023-05-02 12:25:00 Kryterium
WYKAZ DOSTAW.pdf pdf 30.49 2023-05-02 12:25:00 Kryterium

Komunikaty

2023-05-29 10:55 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Oferta została złożona przez firmę: UNIKAT - Krzysztof i Agata Moellenbrock Spóła Jawna.
Wykonawca spełnił warunki formalne udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz uzyskał 100 pkt w kryteriach wyboru oferty najkorzystniejszej. Z uwagi na fakt, że złożona oferta przewyższała kwotę jaką Zamawiający pierwotnie przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podjęto negocjacjach.
Z uwagi na powyższe najkorzystniejsza oferta została złożona przez: UNIKAT - Krzysztof i Agata Moellenbrock Spóła Jawna, 61-324 Poznań, ul. Sokalska 35, NIP 779 10 74 842, która po negocjacjach zaoferowała realizacje przedmiotu zamówienia na kwotę 50 613,27 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy sześćset trzynaście zł 27/100).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż mebli biurowych Zakres dostawy wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Formularza cenowego W ofercie proszę podać cenę za 1 godzinę świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

FORMULARZ CENOWY.pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ocena techniczna – estetyka i jakość wykonania 30% Sposób przyznawania punktów w kryteriach wyboru oferty najkorzystniejszej oraz sposób przygotowania prezentacji mebli w kryterium "Ocena techniczna - estetyka i jakość wykonania" wg załączonych dokumentów.

KRYTERIA OCENY OFERT [...].pdf

OPIS PRZYGOTOWANIA P [...].pdf

(0)
3 Formularz cenowy - Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego Formularza cenowego. Oprócz cen jednostkowych, w kolumnie: „Nazwa handlowa wyrobu / nr katalogowy (symbol produktu) należy wskazać nazwę handlową oraz nr katalogowy mebli (symbol produktu używany przez producenta wyrobu), które Wykonawca wycenia i które zostaną dostarczone. W kolumnie: „Producent” należy wskazać nazwę producenta mebli, które Wykonawca wycenia i które zostaną dostarczone. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin realizacji - 6 tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując w polu obok słowo "Akceptuję". (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w polu obok słowo "Akceptuję"

ISTOTNE POSTANOWIENI [...].pdf

(0)
7 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
9 Polisa OC - Zamawiający wymaga dołączenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Atesty i certyfikaty - Zamawiający wymaga dołączenia: 1) dla mebli określonych w poz. 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 i 17 Formularza cenowego – Certyfikat / Atest potwierdzający, w zakresie wymagań bezpieczeństwa, zgodność z nor-mą PN EN 14073-2 oraz Atest higieniczny w zakresie użytkowania w pomieszczeniach biurowych, 2) dla mebli określonych w poz. 1 i 3 Formularza cenowego – Certyfikat / Atest potwierdzający, w zakresie mechanicznych wymagań bezpieczeństwa, zgodność z normą PN EN 527 2; Protokół Oceny Ergonomicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. z 1998 Nr 148, poz. 973) oraz Atest higieniczny w zakresie użytkowania w pomieszczeniach biurowych, (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał przynajmniej dwie dostawy (odrębne umowy) tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto każda. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ DOSTAW.pdf

(0)
12 Referencje - W celu wykazania, iż dostawy wyszczególnione w "Wykazie dostaw" w warunku formalnym "Doświadczenie" zostały wykonane należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy te były realizowane, potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie. Dowody, o których mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy dostawa/wy wyszczególnione w "Wykazie dostaw" były zrealizowane na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406