Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OAZ.26.2.2023.PR Usługa brakowania / niszczenia dokumentacji niearchiwalnej

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 17:48:00
Składania : 08-05-2023 14:00:00
Otwarcia : 08-05-2023 14:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.


Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 MB. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.


Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia .pdf pdf 187.66 2023-04-28 17:48:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego - Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 140.54 2023-04-28 17:48:00 Kryterium

Komunikaty

2023-05-03 23:55 Mariusz Czyż Zamawiający informuję o pytaniu które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: "jaki załącznik trzeba dołączyć aby złożyć ofertę ?
Nie ma takiej informacji nigdzie." Zamawiający informuję iż chodzi o warunki udziału i oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami udziału opisanymi w Załączniku nr 1 - OPZ pkt 4 i je spełnia. Nie ma wzoru takiego oświadczenia, Wykonawca sam je sporządza i załącza do oferty.

Z poważaniem
Mariusz Czyż

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej Przedmiotem zamówienia jest brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w ilości 58 mb, na brakowanie której została wydana zgoda właściwego miejscowo Archiwum Państwowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony został w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - OPZ. Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 MB. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza. 58 mb Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy
Trylogii 2
01-982, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - maksymalnie do 15 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z warunkami udziału opisanymi w Załączniku nr 1 - OPZ pkt 4 i je spełnia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 1 - Szc [...].pdf

(0)
7 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 2 do Za [...].docx

(0)
8 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451