Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2023 r. i 2024 r.

Ewa Bartosik
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Referat Organizacji i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 15:42:00
Składania : 12-05-2023 12:00:00
Otwarcia : 12-05-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2023 r. i 2024 r.

W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na sukcesywną dostawę do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie artykułów biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 1.

Artykuły biurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego tj.: sekretariat, I piętro budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Granitowej 2 w Szklarskiej Porębie, w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Zakup artykułów biurowych następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej, faksowej, mailowej lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego.

Zamówione artykuły biurowe powinny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.

Termin ważności artykułów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. W przypadku dostarczenia artykułów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być zrealizowana wciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy asortyment na nowy, wolny od wad.

Zaoferowana cena za realizację dostawy musi zawierać ceny wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 artykułów z uwzględnieniem podanych ilości.

Cena ofertowa zostanie zamieszczona w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie realizowane będzie na podstawie faktur, wystawianych po zrealizowaniu każdorazowego zamówienia składanego przez Zamawiającego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku;

 - niewystarczających środków na realizację zamówienia,

 - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: w okresie od podpisania umowy do dnia  31 grudnia 2024 r.;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

Dodatkowe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazane w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 75 75 47 708.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kopia Art Biurowe 2023 Załącznik nr 1.xlsx xlsx 18.57 2023-04-28 15:42:00 Postępowanie
ab.pdf pdf 273.89 2023-05-16 10:27:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-16 10:27 Ewa Bartosik Dzień dobry,
w załączniku znajduje się informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Uprzejmie proszę się z nią zapoznać. Z poważaniem. Ewa Bartosik.

ab.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa artykułów biurowych - 1 dostawa Urząd Miasta Szklarska Poręba
ul. Granitowa 2
58-580 , Szklarska Poręba
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 318