Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 11:12:00 |
Składania : | 09-05-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-05-2023 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GPIR.271.2.21.2023 Skołyszyn, dn. 28.04.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Lipnicy Górnej”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Domu Ludowego w Lipnicy Górnej, 38-200 Jasło, Lipnica Górna 136 (dz. nr ewid. 300).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Demontaż
barierek stalowych (ok. 14,5mb) oraz obróbek blacharskich (ok. 2m2);
· Rozbiórki
elementów żelbetowych i murowanych: płyta (spocznik i podjazd), stopnie
schodowe, płyta, ściana (ok. 7m3) oraz skucie tynków zewnętrznych (ok.50m2)
wraz z pryzmowaniem i wbudowaniem w podbudowę;
· Osuszenie i
odgrzybienie powierzchni ścian (ok. 50m2);
· Gruntowanie,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych ze styropianu XPS 10cm oraz
ułożenie folii kubełkowej (ok. 27m2);
· Wykonanie
żelbetowych belek podwalinowych (ok. 1m3);
· Murowanie
ścian z pustaków zalewowych z zazbrojeniem i betonowaniem (ok. 14m2);
· Wykonanie od
wewnątrz izolacji przeciwwilgociowych, termicznych ze styropianu XPS 10cm oraz
ułożenie folii kubełkowej (ok. 30m2);
· Wykonanie od
zewnątrz izolacji przeciwwilgociowych, termicznych ze styropianu oraz wyprawy elewacyjnej
z tynku silikonowego (ok. 17m2);
· Obróbki
blacharskie (ok. 2m2)
· Wykonanie
podbudowy pod kostkę na schodach, podeście oraz pochylni dla osób
niepełnosprawnych z pospółki (ok. 50m3);
· Wykonanie
kostki betonowej gr. 6cm na schodach, podeście oraz pochylni dla osób
niepełnosprawnych (ok. 56m3);
· Wykonanie
palisad betonowych na ławach betonowych na schodach – podstopnice wys. 40cm
(ok. 21mb) oraz policzki wys. 40-140cm (ok. 2 x 1,7m);
· Montaż
barierek schodowych stalowych pochodzących z rozbiórki z przespawaniem elementów
i odmalowaniem;
· Uzupełnienie
nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm wraz z podbudową gr. 30 cm (ok. 23m2);
· Należy
przewidzieć wszelkie roboty nieujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz przedmiarze robót (zał. nr 3), które konieczne są do wykonania zadania
zgodnie ze sztuką budowlaną;
· Wywóz i
utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania.
W
PRZEDMIARZE ROBÓT PODANE SĄ ORIENTACYJNE WARTOŚCI, WYKONAWCA PRZED ZŁOŻENIEM
OFERTY POWINIEN DOKONAĆ WŁASNYCH OBMIARÓW I OGLĘDZIN.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy
zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe
informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt
7:30-14:00 (informacje pok. nr 23).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 31 sierpnia 2023 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 09 maja 2023 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie wykluczeniu z postępowania na podstawie niżej wymienionych przesłanek:
Z
postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić na stronie niniejszego postępowania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie w/w przesłanek.
Stosowne oświadczenie zawiera również formularz ofertowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1017 z późn. zm.).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
Komunikaty