Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZP-002/28pU/2023 Siłownia zewnętrzna dla dzieci przy Hotelu Metalowiec

Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2023 13:51:00
Składania : 25-05-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem: https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Mapa do celów projektowych.pdf pdf 158.8 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
Plan orientacyjny.docx docx 307.56 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
Projekt budowlany wraz z planem BIOZ.pdf pdf 730.18 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
Przedmiar robót.pdf pdf 136.14 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
PZT.pdf pdf 302.18 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
Szczegółowe specyfikacje techniczne.pdf pdf 185.32 2023-05-05 13:51:00 Przedmiot zamówienia
wyjaśnienie 16.05.2023.docx docx 20.39 2023-05-16 12:06:06 Publiczna wiadomość
1.1.jpg jpg 3281.26 2023-05-16 12:06:06 Publiczna wiadomość
2.1.jpg jpg 3027.91 2023-05-16 12:06:06 Publiczna wiadomość
3.1.jpg jpg 3323.56 2023-05-16 12:06:06 Publiczna wiadomość
Złotego Smoka 6 - 6 pojemników 1100 l.png png 1806.77 2023-05-16 12:06:06 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie 22.05.2023.docx docx 19.39 2023-05-22 08:23:31 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie 23.05.2023.docx docx 19.81 2023-05-22 12:32:56 Publiczna wiadomość
1.1.jpg jpg 3281.26 2023-05-22 12:32:57 Publiczna wiadomość
2.1.jpg jpg 3027.91 2023-05-22 12:32:57 Publiczna wiadomość
3.1.jpg jpg 3323.56 2023-05-22 12:32:57 Publiczna wiadomość
Złotego Smoka 6 - 6 pojemników 1100 l.png png 1806.77 2023-05-22 12:32:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-26 14:31 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że na wykonanie zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy: FIT PARK SP. Z O.O. SP. KOM.;ul. TURKUSOWA 60; 87100 TORUŃ z kwotą brutto 68 947,65PLN
2023-05-24 14:13 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo, w odpowiedzi na pytanie wykonawcy:
Czy Zamawiający dopuści tablicę z regulaminem ze stelażem wykonanym z rury stalowej, podwójnie malowanej proszkowo?
Zamawiający informuje, że dopuszcza postawienie tablicy z regulaminem wykonanym z rury stalowej, malowanej podwójnie proszkowo.
2023-05-22 12:32 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo, w załącznikach przekazujemy treść kolejnych wyjaśnień.

wyjaśnienie 23.05.20 [...].docx

1.1.jpg

2.1.jpg

3.1.jpg

Złotego Smoka 6 - 6 [...].png

2023-05-22 08:23 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo, w załącznikach przekazujemy treść kolejnych wyjaśnień.
Jednocześnie informujemy o zmianie terminu składania ofert na 25.05.2023r. godz. 09.00

wyjaśnienie 22.05.20 [...].docx

2023-05-16 12:06 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo,
w załącznikach przekazujemy treść kolejnych wyjaśnień.

wyjaśnienie 16.05.20 [...].docx

1.1.jpg

2.1.jpg

3.1.jpg

Złotego Smoka 6 - 6 [...].png

2023-05-12 08:37 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na prośbę wykonawcy:
1) Proszę o udostępnienie kart urządzeń wraz ze specyfikacją.
Zamawiający informuje:
Zamawiający nie posiada kart urządzeń. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zamawiającemu karty montowanych urządzeń.
Opis urządzeń do zamontowana w przedmiotowym zadaniu opisany jest w załączniku pn. Projekt budowlany wraz z planem BIOZ

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 budowa siłowni zewnętrznej Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej dla dzieci przy Hotelu Metalowiec przy budynku ul. Złotego Smoka 6 na działce nr 262/50, obręb 7 Chróścik w Gorzowie Wlkp. W ramach inwestycji należy wykonać następujące prace: - Zdjęcie humusu i korytowanie, - Budowę elementów małej architektury, - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej, Budowa elementów zabawowych małej architektury takich jak: - tablica z regulaminem, - urządzenia siłowni typu biegacz + orbitrek na wspólnym pylonie, - urządzenia siłowni typu wyciskanie siedząc + wyciąg górny na wspólnym pylonie, - urządzenia siłowni typu prasa nożna + wioślarz na wspólnym pylonie, - urządzenia siłowni typu street workout z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, - huśtawki podwójnej z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, - ustawienia bramki piłkarskiej, - ustawienia piłkochwytu, - ustawienia ławek 3 szt. - ustawienia kosza na śmieci, - wykonanie strefy bezpieczeństwa z piasku przy istniejącej zjeżdżalni, - wymiana uszkodzonych obręczy do koszykówki na obręcze z łańcuchami zamiast siatki. Istniejący stan zagospodarowania stanowi teren zielony służący jako plac zabaw. Występują nieliczne urządzenia zabawowe jak zjeżdżalnia, siatka do siatkówki, ławka, kosz na śmieci. W terenie sąsiadującym występuje hotel Metalowiec. Do rozbiórki przewidziano siatkę do siatkówki wraz z pylonami, ławkę i kosz na śmieci. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczną i obowiązującymi przepisami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do gospodarowania wytworzonymi przez siebie odpadami, jako wytwarzający odpady w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) Wykonawca wykona prace własnymi siłami.

Mapa do celów projek [...].pdf

Plan orientacyjny.do [...].docx

Projekt budowlany wr [...].pdf

Przedmiar robót.pdf

PZT.pdf

Szczegółowe specyfik [...].pdf

1 robota budowlana Zakład Gospodrki Mieszkaniowej + Administracje Domów Mieszkalnych nr 1-5
Wełniany Rynek 3
66-400, Gorzów Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Rozliczenie i warunki płatności - Rozliczenie ryczałtowe Przelew: 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji i okres gwarancji - wykonanie: do 30.09.2023r. gwarancja: 36m-cy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Podzielona płatność - Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie w zakresie VAT - oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia. Jednocześnie informujemy, że jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. (0)
7 Wykluczenie z postępowania - A) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. B) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt A) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści: "Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1.ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę: C) Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt A zostanie odrzucona. (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu - należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich 5lat przed upływem składania ofert min dwóch robót polegających na lub obejmujące swoim zakresem zagospodarowanie/urządzenie placów zabaw i/lub stref rekreacji i/lub siłowni zewnętrznych - należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie np. referencje, protokoły odbioru (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 pozostałe informacje - 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności i rozszerzenia zakresu robót, niewynikających z winy Wykonawcy 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy 3. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Roboty, te nazywane są robotami „zaniechanymi”. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopię opłaconej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności Potwierdzenie opłaty może wynikać z samego dokumentu polisy OC, bądź innych dokumentów. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 488