Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2023/DAI1/15 MTP/2023/DAI1/15 - Modernizacja pomieszczeń PCC na potrzeby Drink Baru

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 07:38:00
Składania : 19-06-2023 11:55:00
Otwarcia : 19-06-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2023/DAI1/15 – modernizacja pomieszczeń PCC na potrzeby Drink Baru.

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/15

 

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Modernizacja pomieszczeń PCC na potrzeby Drink Baru.

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 362.346.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia

- obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)

- projekt umowy (załącznik nr 2)

- pełnobranżowy projekt wykonawczy wnętrz Drink Baru oraz kosztorysy (załącznik nr 3)

- dane finansowe - wzór (załącznik nr 4)

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór (załącznik nr 5)

- lista podwykonawców – wzór (załącznik nr 6)

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 7)

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wzór (załącznik nr 8)

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o. (załącznik nr 9)

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 10)

 

 

 

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, przedmiarowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja

1.3. Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 30 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia ubezpieczenia OC

2.5.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.6.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.7.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.8. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru  

2.9. Harmonogram prac

 

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- sanitarnych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są: pełnobranżowy projekt wykonawczy wnętrz oraz dokumentacja ofertowa.

 

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z:  pełnobranżowym projektem wykonawczym wnętrz, dokumentacją ofertową oraz warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.

 

3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.

 

3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt niezbędne do wykonywania prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone  

   inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do

   spraw ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika robót.

 

3.6.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Czas na przeprowadzenie wizji lokalnej zamawiający ustala do dnia 17.05.2023 r. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

 

3.7.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych - od 26.06.2023 r.
- termin zakończenia robót - do 14.08.2023 r.

 

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

 

4.     Kryteria wyboru Oferenta

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych,    przebudowach, rozbudowach, adaptacjach budynku o wartości robót budowlanych netto co najmniej 400.000,00 PLN.

 

Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

 

5.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

 

 

6.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

6.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 31.05.2023 r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

6.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

6.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

6.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

 

7.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 07.06.2023 r. do godziny 11.55.

 

8.     Otwarcie ofert

 

8.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2023 r. o godzinie 12.00

8.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

  

 

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przetarg Drink Bar.zip zip 39157.9 2023-04-28 07:38:00 Postępowanie
Sanitarne dokumentacja MTP_zapleczeDrinkBar 05.06.2023.zip zip 15781.37 2023-06-05 10:25:20 Publiczna wiadomość
Tabela terminowa Drink Bar+Zaplecze 06.06.2023.xlsx xlsx 10.9 2023-06-06 07:52:44 Publiczna wiadomość
Elektryczne dokumentacja MTP_07.06.2023.zip zip 5903.67 2023-06-07 10:28:28 Publiczna wiadomość
MTP DRINK BAR_rys.20 REW.1.dwg dwg 152.73 2023-06-12 09:42:43 Publiczna wiadomość
MTP DRINK BAR_rys.20 REW.1.pdf pdf 166.13 2023-06-12 09:42:43 Publiczna wiadomość
Elektryczne dokumentacja MTP_13.06.2023.zip zip 10924.62 2023-06-14 14:26:46 Publiczna wiadomość
KATALOG STANDARDÓW DAL6_2021.xlsx xlsx 18.96 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
PW Pawilon 15 II etap (wejście główne) Architektura i Elektryczne cz.1.zip zip 98122.85 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
PW Pawilon 15 II etap (wejście główne) Sanitarne, SAP i DSO cz.2.zip zip 145474.59 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
Zaplecze basilico ELEKTRYCZNE MTP 15 - PW - cz.2.zip zip 141396.46 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
Zaplecze basilico KONSTRUKCJA i SANITARNA - PW - cz.3.zip zip 309512.91 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
Zaplecze basilico ARCHITEKTURA MTP 15 - PW - cz.1.zip zip 97198.56 2023-05-23 12:32:46 Publiczna wiadomość
Zał. 2 Kosztorys ofertowy_MTP_2023_DAH_20.xls xls 99.5 2023-05-24 10:32:22 Publiczna wiadomość
MTP_dokumentacja 01.06.2023.rar rar 9935.94 2023-06-01 14:58:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-14 14:26 Adam Manikowski Dzień dobry,
zamawiający zamieszcza całość projektu elektrycznego wraz z opisami. Wyłączenia w zakresie piętra +2 zawarte w komunikacie publicznym z dnia 07.06.2023r. są aktualne.
Pozdrawiam
Adam Manikowski

Elektryczne dokument [...].zip

2023-06-12 09:42 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający poszerza zakres przetargu o ściankę w zabudowie lekkiej, która powinna być skalkulowana w etapie DrinkBar.
Pozdrawiam
Adam Manikowski

MTP DRINK BAR_rys.20 [...].dwg

MTP DRINK BAR_rys.20 [...].pdf

2023-06-07 11:58 Adam Manikowski Dzień dobry,
zamawiająca udziela dalszych odpowiedzi na pytania do przetargu:
59. Czy w przebudowywanych pomieszczeniach projektowane są nowe jednostki klimatyzacji?
Odp. 59
Nie, projekt nie przewiduje nowych jednostek klimatyzacji.

60. Rysunek, który ma być rysunkiem wentylacji, jest tylko plikiem BAK - nie nadaje sie do odczytu. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji.
Odp. 60
Zamawiający informuje, że wskazany rysunek nie dotyczy niniejszego zadania.

61. Czy MTP dysponuje dwg lub pdf aranżacji tej części, lub jest w stanie wskazać lokalizację jednostki zewnętrznej dla klimatyzacji (dach/ściana) ?
Odp. 61
Pytanie bezzasadne. Projekt nie przewiduje zmian w zakresie klimatyzacji. Zamawiający załączył posiadaną dokumentację archiwalną w komunikacie publicznym do postępowania dn. 2023-05-23.
62. Proszę o potwierdzenie że po stronie wykonawcy jest dostawa oraz montaż wyposażenia gastronomicznego zgodnie z załącznikiem 2 Kosztorys do oferty?
Odp. 62
Dostawa oraz montaż wyposażenia gastronomicznego nie jest elementem oferty. Na ten zakres prowadzone jest osobne postępowanie przetargowe.
63.Prosimy o podanie dokładnej lokalizacji oraz wytycznych instalacji floorboxów bądź innego rozwiązania.
Odp. 63
Należy wycenić montaż gniazd typu floorbox w miejscach gdzie niemożliwy jest montaż gniazd podtynkowych (np. słupy żelbetowe). Zamawiający nie dopuszcza możliwości montażu gniazd natynkowych w przestrzeni sali drinkbaru.
Pozdrawiam
Adam Manikowski
2023-06-07 10:28 Adam Manikowski Dzień dobry,
1. Zamawiający udostępnia projekt branży elektrycznej dotyczący etapu zaplecza kuchennego.
2. Zamawiający wprowadza do przetargu następujące zmiany zakresowe: A) zamawiający wyłącza z zakresu oferty wszystkie prace, które przewidziane są w projekcie na piętrze +2, z zastrzeżeniem, że instalacje (wod-kan, elektryczne) z piętra +1 przewidziane do obsługi planowanych urządzeń/armatury na wyższej kondygnacji powinny zostać wykonane, zabezpieczone i zakończone pod stropem +1/+2. B) Zamawiający wyłącza z zakresu oferty dostawę, montaż, prace towarzyszące dotyczące windy w pom. 12. KUCHNIA, z zastrzeżeniem, że należy doprowadzić do urządzenia zasilanie zgodnie z projektem elektrycznym.
Pozdrawiam,
Adam Manikowski
Koordynator ds. inwestycji


Elektryczne dokument [...].zip

2023-06-06 07:52 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający zmienia terminy dotyczące przetargu. W załączeniu obowiązująca tabela terminowa.

Pozdrawiam,
Adam Manikowski
Koordynator ds. inwestycji

Tabela terminowa Dri [...].xlsx

2023-06-05 10:25 Adam Manikowski Dzień dobry, Zamawiający w załączeniu do niniejszego komunikatu umieszcza dokumentację branży sanitarnej dla zakresu rozszerzenia kuchni. Zamawiający w najbliższym czasie uzupełni dokumenty o projekt elektryczny.

Sanitarne dokumentac [...].zip

2023-06-05 07:54 Adam Manikowski Dzień dobry,
zamawiający udostępnia odpowiedzi na kolejne pytania:
50. Proszę o określenie systemu CCTV z którymi mają współpracować dostarczane kamery?
Odp. 50
Wszystkie kamery należy podłączyć do systemu Genetec Security Center i dostarczyć odpowiednią ilość licencji dostępowych tego systemu.

51. Na rysunku zlokalizowano 6 kamer, w przedmiarach 5. Proszę o określenie ilości kamer do zamontowania?
Odp. 51
Projekt przewiduje 6 kamer i tyle sztuk należy wycenić. Przedmiar nie zawiera wszystkich pozycji zakresowych i musi zostać uzupełniony zgodnie z zakresem projektu i ryczałtową formą umowy.

52. Proszę o wskazanie standardu okablowania LAN oraz gniazd keystone / producenta systemu LAN?
Odp. 52
Zgodnie z załączonym do komunikatu załącznikiem o standardach MTP, przy czym Zamawiający preferuje system Krone i jego następcy Commscope Netconnet z uwagi na fakt iż cały budynek paw. PCC został okablowany w tym systemie.

53. Proszę o wskazanie minimalnych parametrów zaprojektowanych kamer?
Odp. 53
Proszę zastosować kamery Bosch CNT VDV-3503-F02 lub równoważne wg katalogu standardu MTP

54. Projektant przewiduje okablowanie LAN kategorii 5 a osprzęt kategorii 6. Jaka kategoria powinna być zastosowana ?
Odp. 54
Przyłącza do kamer Cat6, pozostałe przyłącza Cat5e

55. Podczas wizji lokalnej bez demontażu sufitu nie jesteśmy wstanie określić czy wszystkie przejścia przez strefy pożarowe wykonywane podczas budowy PCC oraz jego użytkowania wykonane są prawidłowo. Prosimy o przekazanie dokumentacji powykonawczej?
Odp. 54
Dokumentacja została przekazana w komunikacie publicznym.

56. Czy w miejscu szafy przelotowej wymagane jest wykonanie otworu w istniejącej ścianie działowej?
Odp. 56
Tak, wymagane jest wykonanie otworu zgodnie z architekturą.

57. Czy zakładane są przebudowy instalacji wentylacyjnej poza likwidacja okapu?
Odp. 57
Zamawiający nie przewiduje zmian w instalacji wentylacyjnej oprócz likwidacji okapu w przestrzeni Drink Baru. Prace w zakresie zaplecza według projektu wentylacji zaplecza kuchennego.

58. Czy Zamawiający udostępni wykonawcy pomieszczenia na terenie obiektu pod zaplecze budowy (socjalne, sanitarne i magazynowe)?
Odp. 58
Zamawiający udostępni miejsce na kontenerowe zaplecze budowy przy warsztatowni za budynkiem PCC. Zamawiający nie przewiduje udostępniania pomieszczeń wewnątrz budynku poza pomieszczeniami w zakresie zadania.
2023-06-01 14:58 Maciej Helak Dzień dobry,

Zamawiający informuje o rozszerzeniu zadania o przebudowę zaplecza.
W załączeniu do niniejszego komunikatu umieszona zostanie dokumentacja branży architektonicznej dla w/w zakresu, która zostanie uzupełniona o dokumentację branżową. Jednocześnie Zamawiający informuje o wydłużeniu terminu składania ofert do 15.06.2023 oraz terminu zadawania pytań do 08.06.2023, a także o obowiązku wniesienia wadium o wysokości 75.000,00. Wadium należy wnieść w formie pieniężnej, gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej, poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub gwarancji wystawionej przez Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. lub inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie udzielania poręczeń. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: PKO BP 38 1020 4027 0000 1102 0424 2962. Termin wniesienia wadium: 14.06.2023 Stosowne zmiany zostały uwzględnione w systemie platformy zakupowej. Zamawiający informuje o konieczności podziału ceny ryczałtowej na dwie pozycje, tj. zakres podstawowy + rozszerzenie.

Pozdrawiam
Maciej Helak

MTP_dokumentacja 01. [...].rar

2023-05-24 10:45 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający przesyła odpowiedzi na zestaw pytań nr 2:
22.Prosimy o potwierdzenie pozostawienia blachy ozdobnej na obrysie sufitu. Blacha w kolorze sufitu?

Odp. 22
Blacha (okładzina ozdobna tworząca cokół sufitu) w obrysie sufitu powinna zostać zdemontowana.

23. Proszę o podanie wytycznych cokołu na styku podłoga ściana - obwodowo? Projekt nie zawiera tej informacji?

Odp. 23
Cokół wys. 15 cm płyta mdf malowana wg. rysunków K1 K2 K4 K4.

24. Prosimy o potwierdzenie braku kolizji projektowanych półek stalowych montowanych do sufitu z instalacjami istniejącymi?

Odp. 24
Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia kolizji. Rozwiązania możliwych kolizji na etapie budowy.

25. Proszę o podanie dokładnych wytycznych szafy przelotowej, Wysokość, szerokość, Głębokość?

Odp. 25
Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi, stal AISI 304 18/10 model KGT-086 KOMAT wym. 900x600x600.

26. Proszę o potwierdzenie zakresów płyt boazeryjnych w osi 28? Proszę o potwierdzenie zabudowy ściany wraz z zabudową światła otworu na szafę wydawczą?

Odp 26.
Zakres płyt boazeryjnych w osi 28 zgodnie z Kładem K4. Szafa przelotowa znajduje się w przestrzeni ściany malowanej, dlatego w zakresie oferty powinno znaleźć się obrobienie i pomalowanie otworu.


27. Czy częścią przetargu jest zakup oraz montaż szyn zasłon?

Odp. 27
Tak. Montaż szyn, maskownic w zakresie przetargu. Szyna jednotorowa z maskownicami po obu stronach w kolorze zgodnym z sufitem. Zasłony po stronie Zamawiającego.

28. Proszę o podanie wytycznych pod szyny zasłon?

Odp. 28
Szyna jednotorowa z maskownicami po obu stronach w kolorze zgodnym z sufitem. Lokalizacja zgodna z rzutem sufitu.

29. Proszę o określenie czy w miejscu występowania szyn zasłon wystąpią maskownice? Jeżeli tak to jakie?

Odp. 29
Szyna jednotorowa z maskownicami po obu stronach w kolorze zgodnym z sufitem.

30. Prosimy o padnie gramatury materiału zasłon?

Odp. 30
Zasłony po stronie Zamawiającego, wyłączone z niniejszego przetargu.

31. Proszę o potwierdzenie że zakup zasłon pozostaje częścią przetargu? Jeżeli tak proszę o podanie wytycznych?

Odp. 31
Zasłony po stronie Zamawiającego, wyłączone z niniejszego przetargu.





32. Proszę o potwierdzenie że hydranty pozostają bez zabudowy?

Odp. 32
Hydranty odkryte po zdjęciu zabudów muszą zostać zabudowane z płyty meblowej takiej samej jak np. szafa elektryczna, natomiast rura hydrantu pomalowana na kolor tożsamy ze ścianą.

33. Proszę o potwierdzenie że szafy hydrantowe istniejące pozostają w lokalizacji istniejącej i nie podlegają malowaniu oraz wymianie na nowe?

Odp. 33
Hydranty pozostają niezmienione. Wykończenie zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 32.

34. Komunikujemy ze dobrana płytka ścienna model Marrazilume BlUE LUX 6x24 jest płytką wypalaną charakteryzującą się znacznymi nierównościami w płaszczyźnie.
Prosimy o potwierdzenie że zamysł architektoniczny uwzględnia nierówności płytek?
Wskazujemy że montowane oświetlenie led płytek uwidoczni ten stan.

Odp. 34
Zamawiający na tym etapie nie przewiduje zmiany zastosowanych w projekcie płytek.

35. Prosimy o potwierdzenie że projekt elektryczny nie przewiduje żadnych urządzeń pozwalających na sterowanie natężeniem oświetlenia?

Odp 35.
Sterowanie natężeniem oświetlenia w tej chwili realizowane jest tylko na oprawach okalających obwodowo płyty Ecophon. Pozostałe oświetlenie w zakresie przetargu powinno działać zgodnie z projektem elektrycznym.

36. Prosimy o potwierdzenie braku POS w osi K wyjście na taras?

Odp. 36
Mebel POS poza zakresem przetargu. Zamawiający załączy rysunek lokalizacji planowanego POS, do którego po stronie Wykonawcy będzie zapewnić dwa gniazda elektryczne oraz gniazdo LAN na ścianie gdzie znajduje się hydrant.

37. Prosimy o potwierdzenie braku kolizji projektowanego otworu szafy wydawczej z instalacjami istniejącymi?

Odp. 37
Zamawiający informuje o braku kolizji.

38. Proszę o potwierdzenie koloru Gniazd oraz włączników elektrycznych Projekt określa model nie określa koloru?

Odp. 38
Kolor powinien być jednakowy, dopasowany do koloru ścian/okładzin.


39. Prosimy o potwierdzenie że zabudowa baru jest w zakresie wykonawczym?

Odp. 39.
Zabudowa baru jest w zakresie wykonawczym.

40. Czy plecy baru na których zaprojektowano położenie płytek Marrazilume BlUE LUX 6x24 zaprojektowano jako konstrukcja murowa? Prosimy o detal?

Odp. 40
Ścianka murowana gr. 12cm

41. Prosimy o określenie rodzaju materiału z jakiego ma być wykonany blat baru oraz dokładne określenie jego zakresu? Czy na niższej zabudowie baru pod witrynami również zaprojektowano ten sam materiał?

Odp. 41
Blat pod witrynami taki sam jak blat części wysokiej dla klientów - granit Nero Profondo, w części roboczej blat część robocza - stal nierdzewna

42. Prosimy o określenie materiału występującego na wysokości baru od strony roboczej, wysokość od 95-125cm? Projekt nie określa

Odp. 42
Tzw. "fartuch roboczy" wywinięty kołnierz ze stali nierdzewnej do blatu klienta. Zakres ten jest wyłączony z obecnego postępowania. Procedura montażu baru będzie wyglądała następująco: 1. Montaż urządzeń gastronomicznych (po stronie zamawiającego), 2. Montaż kontuaru – konstrukcji baru (po stronie zamawiającego), 3. Montaż blatów i wykończeni baru tj. płyta pod płytki, płytki, montaż podnóżka ( po stronie Oferenta).

43. Prosimy o potwierdzenie z jakiego materiału ma być wykonany cokół baru, projekt nie określa?

Odp. 43
Cokół baru - blacha w kolorze czarnym

44. Prosimy o podanie wytycznych na jakiej wysokość zaprojektowano połączenie podnóżka baru?

Odp. 44
Wysokość montażu 18cm.

45. Prosimy o określenie doboru boazerii na ścianach? Wytyczne materiałowe?

Odp. 45
Ściana za barem: płyta EGGER szary grafitowy U961 PM/ST9

46. Prosimy o określenie nośności półek wiszących nad barem?

Odp. 46
Nośność półki nad barem ok. 500kg (przy założeniu max. załadowania butelkami)




47. Prosimy o przesłanie Kart materiałowych lodówek z osi 28? Czy szuflady na których stoją lodówki sa zintegrowane z nimi? Czy jest to zakres stolarski? Prosimy o określenie wysokości zabudowy?

Odp. 47
Zamawiający nie widzi potrzeby przesyłania kart materiałowy lodówek. Szuflady nie są zintegrowane i stanowią zakres stolarski, wysokość zabudowy ok 500 mm.


48. Czy konstrukcja mebli barowych przewiduje, pozwala oprzeć na nich projektowane półki? Czy producent mebli kuchennych wyrazi zgodę na zamocowanie projektowanych półek do blatu systemowego? Prosimy o zwrócenie uwagi na gwarancję dostarczanych mebli które nie są w zakresie wyceny?

Odp. 48
Można oprzeć konstrukcje na blacie barowym, jednakże trzeba odstawić nóżki od ściany o 35mm z uwagi na to, że blat ma tylny rant.
Pod nóżkami półek: plastik albo guma, aby stal czarna nie stykała się z nierdzewną, bo to wywoła reakcję (przebarwienia albo rdzawy nalot).


49. Proszę o przekazanie detalu montażowego boazerii istniejącej?

Odp. 49
Zamawiający udostępnia posiadaną dokumentację archiwalną.
2023-05-24 10:32 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający przedstawia zestawienie odpowiedzi na pytania przetargowe nr 1:
1.Czy jest możliwe wydłużenia terminu wykonania prac?
Odp. 1
Ostateczny termin prac zostanie ogłoszony w osobnym komunikacie publicznym w dniu 01.06.2023r.

2. Czy istnieje dokumentacja potwierdzająca wykonanie wszystkich przejść PPOŻ w stropach oraz ścianach? Prosimy o przekazanie dokumentacji?
Odp 2.
Wszystkie przejścia ppoż zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami. Zamawiający udostępnił posiadaną dokumentację.

3. Czy wycena zawierać ma demontaż całego sufitu panelowego obniżonego, Ecophon 120x120?
Odp 3.
Demontaż musi nastąpić w zakresie pozwalającym ułożyć w przestrzeni sufitu niezbędne instalacje, a następnie jego odtworzenie po uprzednim pomalowaniu płyt Ecophon 120x120.

4. Prosimy o przekazanie wytycznych dotyczących drzwi w Osi N?
Odp 4.
Zamawiający nie posiada zestawienia drzwi. Drzwi powinny być rozsuwane automatyczne przy pomocy przycisku na ścianie. Wykończenie opisane zostało na rysunku „Kład budowlany K1”.

5. Prosimy o potwierdzenie ilości drzwi do wymiany?
Odp 5.
Do wymiany jest 2 szt. drzwi w osi N. Do zweryfikowania przez oferenta są drzwi szklane podwójne w osi 28 – należy zweryfikować możliwość ich otwierania po dodaniu warstw posadzkowych. Jeśli utrzymamy ich dotychczasową funkcjonalność, mogą pozostać bez zmian.

6. Czy drzwi przesuwne w osi N będą drzwiami na ściennymi, bez kasety ukrytej?
Zamawiający dopuszcza zastosowanie drzwi naściennych bez kasety ukrytej od strony korytarza kuchni pod warunkiem, że drzwi będą posiadały szczelność akustyczną oraz brak prześwitów.

7. Czy dopuszcza się zainstalowanie zmiękczacza do wody w piwnicy, który obsłuży całą technologię kuchni oraz drink baru?
Odp 7.
Zamawiający dopuszcza taką możliwość. Miejsce montażu określić należy po konsultacjach z MTP.

8. Prosimy o podanie wydajności urządzeń?
Odp. 8.
Pytanie niezrozumiałe. Zamawiający zamieszcza specyfikację urządzeń z trwającego równolegle postępowania przetargowego na dostarczenie sprzętu gastronomicznego. Zamawiający zaznacza, że dostawa i montaż jest poza zakresem niniejszego postępowania.

9. Na styku panel winylowych/płytka w pomieszczeniach przyległych do drinka baru - progi w drzwiach czy dopuszcza się wykucie płytek oraz wykonanie spadków w kierunku progu oraz zlicowanie poziomów?
Odp. 9
Zamawiający oczekuje takiego wykonania wykończenia posadzki, które nie spowoduje powstania jakiegokolwiek progu/uskoku w drzwiach.

10. Czy dopuszcza się zamknięcie styku płytka/panel winylowy listwą zamykającą od góry?
Odp 10.
Dopuszcza się jedynie montaż listwy zamykającej o wysokości połączenia płytki z panelem na równo. (bez progów/uskoków w drzwiach)

11. Prosimy o udostępnienie rysunków instalacji przechodzących przez posadzkę?
Odp. 11
Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację archiwalną.

12. Czy możliwe jest dokonanie odkrywek? Zasilanie na słupach, zgłaszamy brak możliwości wkucia kabli bez zdjęcia okładzin oraz weryfikacji grubości tynków.
Odp 12.
Możliwe jest dokonanie odkrywek po wcześniejszej konsultacji miejsca z MTP. Odkrywki nie mogą być widoczne z perspektywy klienta Basilico Bistro. W wycenie należy zawrzeć możliwość wykonania gniazd elektrycznych w okolicy słupów. Zamawiający dopuszcza możliwość instalacji floorboxów bądź innego rozwiązania.

13. Czy ściany pomieszczenia są wytynkowane?
Odp 13.
Należy założyć, że ściany pomieszczenia są wytynkowane. Należy przyjąć szpachlowanie ścian.

14. Czy w wycenie ująć koszt demontażu sufitu?
Odp 14.
Oczywiście. Demontaż musi nastąpić w zakresie pozwalającym ułożyć w przestrzeni sufitu niezbędne instalacje, a następnie jego odtworzenie po uprzednim pomalowaniu i naprawieniu płyt Ecophon 120x120.

15. Prosimy o podanie nazwy rodzaju sufitu Eqophon?
Odp. 15
Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację archiwalną.

16. Czy możliwe jest naniesienie istniejącej wentylacji na rzut sufitów oraz rozkładu oświetlenia?
Odp 16.
Zamawiający nie przewiduje takiego rysunku na tym etapie postępowania. Zamawiający udostępnia posiadaną dokumentację archiwalną.

17. Czy możliwe jest dokonanie zmian wybranych lamp? wydłużony czas oczekiwania na poszczególne elementy?
Odp 17.
Należy wycenić elementy zaprojektowane. Zamawiący nie wyklucza zmiany elementów, które nie będą dostępne na rynku, a mogłyby zagrozić realizacji zadania w ustalonym terminie. Przy tej okazji Zamawiający zażąda kosztorysu różnicowego.

18. Demontaż okładzin co inwestor rozumie przez " sposób umożliwiający odzyskanie okładziny do późniejszego montażu " ?
Odp. 18
Zamawiający rozumie przez to taki demontaż okładzin, który pozwoli na odzyskanie jak największej ilości okładziny w pasach o wysokości minimum 1,3m i przekazanie jej Zamawiającemu złożonej na paletach i zabezpieczonej.

19. W jaki sposób mają otwierać się drzwi przesuwne w osi N?
Odp. 19
Zgodnie z rzutem. Automatycznie na przycisk z obu stron.

20. Projekt nie przewiduje skucia płytek cokołu istniejącego czy prace mają być wycenione?
Odp. 20
Projekt przewiduje te prace. Montaż MDF jako listwy nie może odbyć się bez skucia płytek cokołowych, co należy wycenić.

21. Po czyjej stronie pozostanie podłączenie urządzeń na barze?
Odp. 21
Montaż urządzeń na barze jest po stronie Zamawiającego. Wykona to firma dostarczająca sprzęt gastronomiczny.

Zał. 2 Kosztorys ofe [...].xls

2023-05-23 12:32 Adam Manikowski Dzień dobry,
W związku z pojawiającymi się pytaniami na wizjach lokalnych, zamawiający załącza do przetargu projekt wykonawczy skrzydła północnego PCC zrealizowany w 2016r w dwóch etapach. Zamawiający załącza Katalog Standardów MTP, który jest elementem procedury przetargowej.
Z poważaniem
Adam Manikowski

KATALOG STANDARDÓW D [...].xlsx

PW Pawilon 15 II eta [...].zip

PW Pawilon 15 II eta [...].zip

Zaplecze basilico EL [...].zip

Zaplecze basilico KO [...].zip

Zaplecze basilico AR [...].zip

2023-05-17 14:14 Adam Manikowski Dzień dobry,
Niniejszym, Zamawiający wprowadza do procedury przetargowej następujące zmiany:
1. Ze względu na prośby potencjalnych wykonawców Zamawiający wydłuża termin zakończenia robót do 31.08.2023r.
2. Wprowadza obowiązek wpłaty wadium do dnia 06.06.2023r. w kwocie 75 000,00 zł w formie gotówki, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej.
3. Zamawiający wyłącza z zakresu oferty pozycje przedmiaru: "Dział 6 Meble ruchome" zawierający meble ruchome wyszczególnione na rysunku "2.01 Aranżacja z meblami" oraz stół przedstawiony na rysunku "2.14 stół między słupami".

Adam Manikowski
Koordynator ds. inwestycji
+ 48 691 021 294
adam.manikowski@grupamtp.pl

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja pomieszczeń PCC na potrzeby Drink Baru - 1 kpl. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 949