Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-04-2023 14:45:00 |
Placing offers : | 09-05-2023 14:00:00 |
Offers opening : | 09-05-2023 14:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Część li Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia i Wymogi Dotyczące
Wykonawcy do usługi ochrony na terenie obiektu
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie usługi: 1 .1. ochrony osób i mienia; 2. Wykonawcy zostanie wydany na podstawie protokołu przekazania następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: • klucze do kontenera sanitarnego WC wraz z prysznicami ogólnodostępnymi, 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności: ochrony osób i mienia. 3.1. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (przedłożenie kserokopii kwalifikacji) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (forma zatrudnienia). W nagłych i nieprzewidzianych przypadkach Zamawiający dopuszcza przedstawienie informacji w dniu rozpoczęcia świadczenia. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zawarcia umowy przez osoby wykonujące wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. Z tytułu każdorazowego niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zawarcia umowy z osobami wykonującymi wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5% wartości zamówienia. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innych umów cywilnoprawnych traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 5. Zamawiający zastrzega prawo do nieistotnych zmian regulaminów.
B. Termin świadczenia usług
Usługi będą świadczone codziennie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. Usługi będą
świadczone w różnych godzinach wskazanych poniżej.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-11 14:24 | Krzysztof Maj | Informacja Zamawiającego o wyborze oferty |
2023-05-09 14:41 | Krzysztof Maj | Protokół z otwarcia ofert |
2023-05-09 14:00 | Buyer message | Przyjęto szacowaną wartość zamówienia w kwocie 63.769,34 zł brutto. |
Announcements