Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAZ-Z.272.28.2023 „Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku”

Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Województwo Pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 25-04-2023 10:10:00
Składania : 23-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-05-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
JEDZ.xml xml 91.55 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
Ogłoszenie o Zamówieniu.pdf pdf 183.07 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
SWZ meble DAZ-Z.272.28.2023.pdf pdf 598.3 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do OPZ.rar rar 1911.34 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia .pdf pdf 829.54 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
Załączniki w wersji edytowalnej.docx docx 72.55 2023-04-25 10:10:00 Postępowanie
2023-OJS115-361686-pl.pdf pdf 112.73 2023-06-16 10:56:02 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 182.87 2023-05-23 12:24:58 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 173.83 2023-05-30 13:35:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-16 10:56 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

2023-OJS115-361686-p [...].pdf

2023-05-30 13:35 Departament Zamówień Publicznych i Administracji W załączeniu Zamawiający przekazuję Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-05-23 12:24 Departament Zamówień Publicznych i Administracji W załączeniu Zamawiający przekazuje Informację z otwarcia.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia przeznaczono kwotę : 319 978,35 brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522