Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-04-2023 09:13:00 |
Składania : | 28-04-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1.
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Postępowanie prowadzone jest na
podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.
Przedmiot
zamówienia
„Dostawa artykułów chemicznych dla Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach”
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych do siedziby Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach w ramach trwałości projektu pn. „CUS – model
integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne
polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój
usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Dostawa
artykułów chemicznych obejmuje:
UWAGA
Ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania Zamawiający posługuje się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oznaczenia te należy traktować, jako przykładowe lub wzorcowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawców, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowania Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zwarte w ogólnych dostępnych źródłach (katalogach, stronach internetowych producenta). Operowanie konkretnymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy.
5. Termin
realizacji
Termin realizacji zamówienia – do
2 dni od daty otrzymania zamówienia.
6. Kryteria oceny ofert.
Przy
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %.
7.
Warunki udziału w postępowaniu:
7.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia
oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi
terminowość realizacji zamówienia.
7.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej
działalności.
7.3 Złożenie oświadczenia zgodne, co do treści z wzorem stanowiącym
Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.
8.
Informacje dotyczące płatności
Zapłata
nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody
podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto
w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie
Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i
odbiorca: CUS w Starachowicach.
9. Inne istotne
warunki
Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna
obejmować całość kosztów, jakimi Wykonawca zamierza obciążyć Zamawiającego.
Zamawiający
zastrzega, iż postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty