Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO 01/23 Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby SPZZOD w Augustowie

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2023 14:24:00
Składania : 28-04-2023 13:00:00
Otwarcia : 28-04-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


  1. Zamówienia realizowane przez SPZZOD w Augustowie za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
  2. Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób, niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
  3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
  4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionego towaru. 
  5. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie prowadzonego postępowania, a Dostawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
  6. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Dostawcy.
  7. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
  8. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Dostawcy.
  9. Dostawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
  10. Zamawiający zastrzega, że prowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Dostawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
  11. Termin dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego - 3 dni robocze od dnia otrzymania zamówienia e-mailem.
  12. Gwarancja towaru minimum 12 miesięcy.
  13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Oferent nie wyraża zgody na powyższe warunki, proszę nie składać oferty.
  14. Załącznikiem do niniejszego postępowania jest wzór umowy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 697 846 238 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZO 01-23 wzór umowy.docx docx 26.96 2023-04-24 14:24:00 Postępowanie
ZO 01-23 wyjaśnienia.pdf pdf 196.26 2023-04-25 12:27:18 Publiczna wiadomość
ZO 01-23 wyjaśnienia II.pdf pdf 208.32 2023-04-27 08:00:16 Publiczna wiadomość
ZO 01-23 informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 262.19 2023-05-04 12:17:38 Publiczna wiadomość
ZO 01-23 zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 202.27 2023-05-15 10:47:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-15 10:47 Milena Formejster Zamawiający publikuje zawiadomienie z wyboru oferty najkorzystniejszej

ZO 01-23 zawiadomie [...].pdf

2023-05-04 12:17 Milena Formejster Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert.

ZO 01-23 informacja [...].pdf

2023-04-27 11:12 Milena Formejster Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
poz. nr 7 - toner zamiennik do drukarki HP Laser jet P2035.

W związku z wprowadzonymi zmianami, Zamawiający przedłuża godzinę składania ofert dnia 28.04.2023 r. z godziny 10:00 na godzinę 13:00. Otwarcie tego samego dnia o godzinie 13:05.
2023-04-27 08:00 Milena Formejster Zamawiający publikuje wyjaśnienia nr 2 do zapytania ofertowego.

ZO 01-23 wyjaśnienia [...].pdf

2023-04-25 12:27 Milena Formejster Zamawiający publikuje wyjaśnienia na pytania do treści Zapytania Ofertowego.

ZO 01-23 wyjaśnienia [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Toner zamiennik do drukarki OKI MB770 Toner zamiennik do drukarki OKI MB770 10 szt. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
ul. I Pułku Ułanów Krechowieckich 17
16-300 , Augustów
(0)
2 Toner zamiennik do drukarki KONIKA MINOLTA BIZHUB 223 Toner zamiennik do drukarki KONIKA MINOLTA BIZHUB 223 5 szt. - (0)
3 Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys LBP223dw Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys LBP223dw 10 szt. - (0)
4 Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys MF419x Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys MF419x 10 szt. - (0)
5 Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys MF443dw Toner zamiennik do drukarki CANON i-Sensys MF443dw 10 szt. - (0)
6 Tusz czarny do HP Deskjet Plus Ink Advantage 6075 Tusz czarny do HP Deskjet Plus Ink Advantage 6075 15 szt. - (0)
7 Toner zamiennik do drukarki HP Laser Jet P2035 Toner zamiennik do drukarki HP Laser Jet P2035 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 565