Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGI.ZO.271.21.2023 Przebudowa pomnika pomordowanych podczas II wojny światowej mieszkańców Dębna i Jeziorka.

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2023 11:18:00
Składania : 28-04-2023 12:00:00
Otwarcia : 28-04-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, Nowa Słupia, dnia 21.04.2023 r.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,

- bez podania przyczyny.


 

Znak sprawy: RGI. ZO.271.21.2023


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

      1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia

 

Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) zapraszam do złożenia oferty na:

 

Wykonanie prac budowlanych  przy realizacji zadania: Przebudowa pomnika pomordowanych podczas II wojny światowej mieszkańców Dębna i Jeziorka.

Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

2.      Zakres prac obejmuje:

a)      Szczegółowy zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia  zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zapytania.

b)      Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania zadania przez Wykonawcę powinna być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych Wykonawca okaże i przekaże Zamawiającemu na każde jego żądanie.

c)      W przypadku gdy Wykonawca będzie stosował rozwiązania równoważne lub równoważne materiały, wyroby i inne urządzenia w stosunku do tych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej poinformuje o tym Zamawiającego i projektanta na piśmie. Wykonawca poniesie wszelkie koszty, które będą skutkiem stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń, w tym koszty ewentualnych przeprojektowań. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych rozwiązań równoważnych po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutki stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń nie mogą powodować zmiany terminu wykonania przed­miotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

d)      Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie powiadomi tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta i inspektora nadzoru będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy w taki sposób, aby przedmiot umowy był zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

       

WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania zamówienia.       

              

3. Wymagany termin realizacji zamówienia:

 

Od dnia  podpisania umowy do dnia: 21.08.2023 r.

 

Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030 lub Janusz Wieczorek   tel. 41 3178766.

 

4.  Warunki udziału w postępowaniu :

 

 4.1 Posiadanie odpowiednich uprawnień,  wiedzy i doświadczenia – Zamawiający

      wymaga  udokumentowania wykonania minimum jednego zadania związanego z 

      pracami kamieniarskimi ( budowa , rozbudowa, remont) o  wartości minimum

      60 000 zł brutto.

  4.2  Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej   

         na   realizację zamówienia.

 

   4.3 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty ( skan):

  1. Podpisany formularz ofertowy, zawierający również oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w punkcie 4 niniejszego Zapytania.
  2. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4.1. - skan  dokumentów potwierdzających wykonanie zadania   zgodnie z opisanym warunkiem (np. referencje , faktury).

Formę papierową w/w dokumentów  należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 

5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

-  Najniższa cena

 

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 

Składając ofertę Wykonawca zobowiązuję się do realizacji umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Instrukcja składania oferty dostępna jest pod linkiem: https://docs.google.com/document/d/1DvIX8c8ij69qA78GJoTQMc1Djk_avZrhcpin5Gu-2rk/edit

 

Ofertę  należy złożyć w terminie; do dnia: 28.04.2023 do godziny 12:00.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

 

7.         Pozostałe informacje.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)         zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,

2)         zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,

3)         unieważnienie postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienie postępowania bez wyboru oferty.

4)         Negocjacji z Wykonawcami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5)         Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

6)         Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

8. Klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych:

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:

•          administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia

ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia,

•          inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Słupia jest Robert Łabuda, kontakt: adres e-mail: robert.labuda@ibi24.pl,

•          Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozeznania rynku w trybie „Zapytania ofertowego”

i udzielenia zamówienia na przedmiot zapytania,

•          Pani/Pana dane nie są przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa

•          Pani/ Pana dane mogą być publikowane na stronie internetowej Zamawiającego lub na stronie platformy zakupowej dla zamówień prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia

•          Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz w celach archiwizacyjnych przez okres 5 lat

•          Ma Pani/Pan prawo do:

- dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,

- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

- przenoszenia danych,

- cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

•          Podane przez Panią/Pana dane są warunkiem udziału w postępowaniu.

•          Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji oraz profilowaniu.

 

Składając ofertę Wykonawca potwierdza zapoznanie się z powyższą klauzulą.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 31 77 138

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar i dokumentacja techniczna.zip zip 3734.02 2023-04-24 11:18:00 Postępowanie
Załącznik. TREŚĆ OFERTY.doc doc 38 2023-04-24 11:18:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 14.01 2023-04-24 11:18:00 Kryterium
Umowa Wzór.doc doc 124.5 2023-04-24 11:18:00 Kryterium

Komunikaty

2023-05-08 10:38 Marek Partyka Gmina Nowa Słupia informuje, że na zadanie pod nazwą ,, Przebudowa pomnika pomordowanych podczas II wojny światowej mieszkańców Dębna i Jeziorka '' wpłynęły dwie oferty.
Oferta firmy ART-IMPET Dariusz Czekaj na kwotę 54 471,54 zł. netto i oferta firmy KATANGA Grzegorz Kwapisiewicz Sp. Z O.O. na kwotę 136 000 zł. netto.
W związku z powyższym Zamawiający uznał ofertę firmy ART-IMPET Dariusz Czekaj za najkorzystniejszą.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa pomnika pomordowanych podczas II wojny światowej mieszkańców Dębna i Jeziorka. Zawarty w dokumentacji załączonej do postepowania. 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3608 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji przedmiotu umowy - 21.08.2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Akceptuje załączony projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa Wzór.doc

(0)
5 Treść oferty - Proszę dołączyć uzupełniony i zeskanowany Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik. TREŚĆ OFE [...].doc

(0)
6 Podstawy wykluczenia - Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Na potwierdzenie niniejszego warunku wraz z ofertą należy złożyć stosowne oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o niep [...].docx

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu : - Posiadanie odpowiednich uprawnień, wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania minimum jednego zadania związanego z pracami kamieniarskimi ( budowa , rozbudowa, remont) o wartości minimum 60 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu . - skan dokumentów potwierdzających wykonanie zadania zgodnie z opisanym warunkiem (np. referencje , faktury). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 343