Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.5.2023 Remont kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz

Joanna Pawliczak
Gmina Wąsosz
Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2023 14:02:00
Składania : 09-05-2023 08:00:00
Otwarcia : 09-05-2023 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie z dnia 20.04.2023 r..pdf pdf 128.47 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 523.96 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 50.5 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.docx docx 21.27 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 121 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz robót.doc doc 39 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz.doc doc 34.5 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wzór umowy.pdf pdf 271.85 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Przedmiar i kosztorys ofertowy Wykonawcy.7z 7z 105.83 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Dokumentacja techniczna.7z 7z 9243.06 2023-04-20 14:02:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 138.9 2023-06-05 11:00:04 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania.pdf pdf 169.98 2023-04-28 11:21:27 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 145.59 2023-05-09 12:44:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze oferty.pdf pdf 148.08 2023-05-18 08:23:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-05 11:06 Joanna Pawliczak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Podstawa prawna
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Uzasadnienie faktyczne
Dnia 18.05.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - SPEED INVEST Sp. z o.o., ul. Parkowa 12, 05-500 Wołomin.
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 30.05.2023 r. godz. 14:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy nie zjawił się. W dzień podpisania umowy Wykonawca ok. godz. 11:00 poinformował Zamawiającego, iż ma uwagi do SWZ.
Wykonawca w czasie trwania procedury przetargowej nie skorzystał z możliwości zadawania pytań Zamawiającemu zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710). W myśl art. 135 i 284 ustawy Prawo zamówień publicznych zadawanie przez Wykonawców pytań polega na uzyskaniu przez Wykonawców pewności, co do wymagań zawartych w SWZ, a w konsekwencji umożliwienie podjęcia decyzji, czy są w stanie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wyjaśnienia treści SWZ służą doprecyzowaniu, rozwinięciu kwestii wynikających z jej postanowień w celu przedstawienia ich celowościowego rozumienia, niedoprecyzowanych z rożnych przyczyn na etapie tworzenia SWZ. Wykonawca – Speed Invest Sp. z o.o. nie skorzystał z możliwości zadawania pytań w przedmiotowym postępowaniu, czyli w dniu składania oferty 09.05.2023 r. akceptował zapisy Specyfikacji warunków zamówienia z załącznikami, w tym dokumentację techniczną zadania. Ponadto Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, iż zapoznał się z warunkami podanymi w SWZ, nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń i uzyskał wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
Dnia 01.06.2023 r. Burmistrz Wąsosza wyznaczył Wykonawcy ostateczny termin podpisania umowy (05.06.2023 r.) na realizację przedmiotowego zadania.
Wykonawca w odpowiedzi na pismo Zamawiającego 02.06.2023 r. przysłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację zadania pn. Remont kompleksu boisk sportowych „Moje boisko Orlik 2012” w miejscowości Wąsosz.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił od podpisania umowy a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.

2023-06-05 11:00 Joanna Pawliczak Zamawiający w załączeniu przekazuje zawiadomienie o unieważnieniu postępowania BI.271.5.2023 r.

Unieważnienie.pdf

2023-05-18 08:23 Joanna Pawliczak Zamawiający w załączeniu przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2023-05-09 12:44 Joanna Pawliczak Zamawiający w załączeniu przekazuje informację dotyczącą złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-09 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć 311 389,89 zł netto.
2023-04-28 11:21 Joanna Pawliczak Zamawiający w załączeniu przekazuje odpowiedzi na zadane pytania w przedmiotowym postępowaniu.

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 835