Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych nad wykonaniem robót budowlanych polegających na montażu pomp ciepła oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego"

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2023 12:34:00
Składania : 08-05-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I          ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych nad wykonaniem robót budowlanych polegających na montażu pomp ciepła oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego”

CPV  71540000-5 – Usługi zarządzania budową

CPV  71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

 

II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.    Prace objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na montażu pomp ciepła oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego” realizowane będą w oparciu o przekazaną dokumentację projektową autorstwa Firmy Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „Kelvin” Sp. z o.o. ul. Piękna 13, 85- 303 Bydgoszcz

2.      Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

1)      demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w zakresie etapu I,

2)    montaż 2 pomp ciepła typu monoblok w układzie kaskadowym o mocy 32,5 kW każda wraz z w automatyką pozwalającą na sterowanie kaskadą pomp, fundamentem i ogrodzeniem,

3)      montaż bufora ciepła o pojemności 1.500 dm3,

4)    wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur stalowych łączonych na zaciski wyposażonej w grzejniki płytowe z zaworami równoważącymi i termostatycznymi,

5)      wykonanie nowego rozdzielacza pompowego dla obiegów M4 i M5 zasilanych z pomp ciepła.

6)      montaż ciepłomierzy na projektowanych obiegach,

7)      wykonanie napraw tynku wraz z malowaniem ścian w miejscach montażu nowych grzejników,

8)      dostawa, montaż i podłączenie rozdzielnicy głównej GTR1, wraz z wyposażeniem,

9)      dostawa montaż i podłączenie rozdzielnic RGA, TP0/1, TP1/3 wraz z wyposażeniem,

10)  obok głównego wyłącznika p.poż. drugiego przyłącza należy zabudować rozdzielnicę GTR2, która będzie stanowiła miejsce

       przyłączenia dla instalacji fotowoltaicznej oraz rozdzielnicy węzła RCO,

11)  dostawa i montaż rozdzielnicy węzła RCO wraz z wyposażeniem,

12)  wykonanie zasilania rozdzielnic,

13)  dostawa, montaż i podłączenie 2 przeciwpożarowych wyłączników prądu,

14)  wykonanie zasilania pomp ciepła,

15)  wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach kotłowni: trasy kablowe, gniazda, oświetlenie,

16)  wykonanie instalacji sterowania ogrzewaniem,

17)  dokonanie rozruchu pomp i instalacji C.O. wraz z wykonaniem wszystkich wymaganych prób, odbiorów i uzgodnień.

3.      Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi:

656.847,47 zł netto (słownie: sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset czterdzieści siedem  złotych 47/100 groszy)

 

III       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1.   Termin rozpoczęcia realizacji robót – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą prac wyłonionym w drodze postępowania przetargowego określa się na maj 2023 r. Termin przekazania placu budowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy  z Wykonawcą prac.

2.      Termin zakończenia realizacji zamówienia: 

do 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy lub w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót, aż do dnia skutecznego odbioru końcowego zadania.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.      Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI.      WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczenie o posiadaniu uprawnień:

-        budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,

-      budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, 

-     budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

Termin składania ofert ustala się do dnia 8 maja 2023 r. do godziny 10.00

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.    Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.  Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.     Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.

5.    Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa






Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-04-18 12:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 17.97 2023-04-18 12:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 32 2023-04-18 12:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 17.66 2023-04-18 12:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 8244.37 2023-04-18 12:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-04-18 12:34:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-04-18 12:34:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 17.97 2023-04-18 12:34:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 32 2023-04-18 12:34:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 17.66 2023-04-18 12:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na montażu pomp ciepła oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania w ramach zadania pn Termomodernizacja budynku Służby Drogowe Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień i doświadczenia zawodowego - Proszę o załączenie Oświadczenia o posiadaniu uprawnień i doświadczenia zawodowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

(0)
3 Termin i warunki realizacji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Pro [...].docx

(0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 659