Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.14.2023.AWP Kontrola i pomiary stanu technicznego instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowych wyłączników prądu i urządzeń piorunochronnych

Anna Sitkiewicz
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2023 07:49:00
Składania : 26-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Kontrola i pomiary stanu technicznego instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowych wyłączników prądu i urządzeń piorunochronnych.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli i pomiaru stanu technicznego instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowych wyłączników prądu i urządzeń piorunochronnych zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zaproszenia zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna (Załącznik nr 6 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 3 do Zaproszenia).

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Specyfikacji Technicznej, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 15.12.2023 r.

3.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.


4. Wymagania wobec Wykonawcy:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji (minimum 2 osoby),

b) świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji (minimum 2 osoby).

Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia:

- samochód dostawczy (serwisowy),

- aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:

- miernik do pomiaru skuteczności zerowania,

- miernik do pomiaru stanu izolacji,

- miernik do badania wyłącznika różnicowoprądowego,

- miernik do badania oporności uziemienia,

- cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli,

- miernik do pomiaru natężenia oświetlenia,

w wykazie należy podać nazwę, typ, datę legalizacji – dla urządzeń tego wymagających (musi być aktualna na dzień złożenia oferty).

Przyrządy pomiarowe przeznaczone do wykonywania badań i pomiarów muszą posiadać aktualne świadectwo wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.

4.3. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i/lub użytkowych.

Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są np. referencje, poświadczenia, itp.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował usługi na rzecz MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a MZN.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 230.22 2023-04-18 07:49:00 Postępowanie
Specyfikacja Techniczna -Załącznik 6.pdf pdf 145.2 2023-04-18 07:49:00 Postępowanie
Wykaz budynków - Załącznik nr 7.pdf pdf 59.49 2023-04-18 07:49:00 Postępowanie
4. Zestawienie i ocena ofert.pdf pdf 55.14 2023-04-27 09:51:25 Publiczna wiadomość
6. ogłoszenie wyników.pdf pdf 224.76 2023-05-09 09:37:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-09 09:37 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu

6. ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-04-27 09:51 Agnieszka Wojtal-Popko Zestawienie złożonych ofert w załączeniu

4. Zestawienie i oce [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie Formularza Ofertowego oraz Druku Wyceny 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Druk Wyceny - Załącznik nr 2 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopie uprawnień - Kopie uprawnień osób, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1. lit. a)-b) Zaproszenia do złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz narzędzi - Załącznik nr 5 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz usług - Załącznik nr 4 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 765