Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 02/2023 Zagospodarowanie odpadów komunalnych przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy

Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2023 19:53:00
Składania : 17-05-2023 14:00:00
Otwarcia : 17-05-2023 14:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zagospodarowanie odpadów komunalnych (sprawa nr 02-2023) SWZ.docx docx 193.46 2023-04-14 19:53:00 Postępowanie
Zagospodarowanie odpadów komunalnych (sprawa nr 02-2023) SWZ.pdf pdf 630.86 2023-04-14 19:53:00 Postępowanie
2023-OJS074-221401-pl.pdf pdf 201.19 2023-04-14 19:53:00 Postępowanie
Informacja o wyborze_ 02_2023.pdf pdf 144.18 2023-07-05 07:03:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania REMONDIS 2_2023 25_04_2023.zip zip 1107.16 2023-04-26 18:16:41 Publiczna wiadomość
Zagospodarowanie odpadów komunalnych (sprawa nr 02-2023) - zmiana treści SWZ.pdf pdf 465.1 2023-05-02 13:39:43 Publiczna wiadomość
ESPD_PUK_Piaseczno_zagospodarowanie_odpadow.zip zip 87.75 2023-05-07 20:56:32 Publiczna wiadomość
Zagospodarowanie odpadów komunalnych (sprawa nr 02-2023) - Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ Nr 2.pdf pdf 400.1 2023-05-08 11:19:48 Publiczna wiadomość
Sprosotowanie ogłoszenia_2023-OJS077-231747-pl_wysłane 2023.05.07.pdf pdf 81.6 2023-05-10 11:03:11 Publiczna wiadomość
Sprosotowanie ogłoszenia_2023-OJS077-231747-pl_opublikowane 2023.04.19.pdf pdf 67.44 2023-05-15 21:56:22 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert spr 02_2023 z dnia 17_05_2023.pdf pdf 212.56 2023-05-17 18:52:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-05 07:03 Grzegorz Tkaczyk Informacja o wyborze w postępowaniu 2/2023.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-05-17 18:52 Grzegorz Tkaczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-17 14:00 Komunikat Zamawiającego
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia poniższe kwoty w podziale na części zamówienia (rodzaje odpadów):
200301 -1000 ton x 750 zł = 750 000 zł brutto
150106 - 300 ton x 450 zł = 135 000 zł brutto
200307- 1200 ton x 750 zł = 900 000 zł brutto
170904- 600 ton x 500 zł = 300 000 zł brutto
200302 - 200 ton x 500 zł = 100 000 zł brutto
Razem 2 185 000 zł brutto
2023-05-15 21:56 Agnieszka Markiewicz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu - opublikowane 2023.04.19.

Sprosotowanie ogłosz [...].pdf

2023-05-10 11:03 Agnieszka Markiewicz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.

Sprosotowanie ogłosz [...].pdf

2023-05-08 11:19 Grzegorz Tkaczyk WYJAŚNIENIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NR 2

Zagospodarowanie odp [...].pdf

2023-05-07 20:56 Agnieszka Markiewicz "ESPD_PUK_Piaseczno_zagospodarowanie_odpadow"

ESPD_PUK_Piaseczno_z [...].zip

2023-05-07 20:54 Agnieszka Markiewicz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.
2023-05-02 13:39 Grzegorz Tkaczyk ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.

Zagospodarowanie odp [...].pdf

2023-04-26 18:16 Agnieszka Markiewicz Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.

Zawiadomienie o wnie [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1200