Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, socjalnych oraz krzeseł i foteli.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2023 14:04:00
Składania : 15-05-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Wymagania i specyfikacja

1. Przed złożeniem oferty zapraszamy na dokonanie pomiarów  dwóch pomieszczeń biurowych i jednego pomieszczenia socjalnego oraz wykonanie bezpłatnej wizualizacji przestrzennej pomieszczeń, mających na celu przedstawienie oferty cenowej spójnej z zaproponowaną aranżacją w zakresie dostawy, montażu i ustawienia umeblowania w postaci mebli biurowych (biurek , szaf, stołów, regały itp.), socjalnych oraz krzeseł i foteli, zgodnie z wykonanym przez Państwa projektem.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy i montażu zostały określone w projekcie umowy.

3. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia.

5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.


Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy.pdf pdf 292.18 2023-04-14 14:04:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.doc doc 62.5 2023-04-14 14:04:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 3 - RODO.docx docx 18.87 2023-04-14 14:04:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 4 - Formularz ofertowy.docx docx 14.63 2023-04-14 14:04:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-06-02 15:00 Jolanta Wojdera Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-04-21 14:23 Katarzyna Stanisławska Dzień dobry,
Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert z uwagi na konieczność dosłania rzutów pomieszczeń przewidzianych do umeblowania Wykonawcom , którzy brali udział w wizualizacji. Oferty należy złożyć maksymalnie w terminie do 5 dni od momentu przesłania przez Zamawiającego rzutów. Wstępny termin zostaje wyznaczony na dzień 15.05.2023 r. z zastrzeżeniem, że może on ulec zmianie.
2023-04-18 11:29 Katarzyna Stanisławska Dzień dobry,
Firmy zainteresowane wzięciem udziału w pomiarach pomieszczeń i przeprowadzeniem wizualizacji w dniu 20.04.2023 r. o godzinie 10:00 , proszone są o przesłanie pisemnej informacji za pośrednictwem platformy Open Nexus, która zawierać będzie:
- nazwę firmy,
- ilość osób które będą uczestniczyły w pomiarach.
Zamawiający informuje, że pomieszczeń nie będzie można fotografować.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, socjalnych oraz krzeseł i foteli. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu ofertowym, c. informacji o ochronie danych osobowych, d. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza ofertowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć załączniki podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

projekt umowy.pdf

Ogłoszenie.doc

zał. nr 3 - RODO.doc [...].docx

zał. nr 4 - Formular [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin został wskazany w formularzu ofertowym /maksymalnie do 20 dni roboczych od otrzymania zamówienia/. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 717