Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa ramek pod tablice rejestracyjne

Iwona Miklewska-Szczygieł
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2023 08:28:00
Składania : 20-04-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-04-2023 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wydział Promocji i Zieleni Miejskiej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta w Rumi 1000 sztuk ramek pod tablice rejestracyjne.

  1. Zamawiający:

Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu  do Rumi 1000 sztuk ramek pod tablice rejestracyjne.

·       wymiary 531 mm x 133 mm x 12 mm

·       waga min. 160 gramów

·       materiał: PP – polipropylen (spód), PS – polistyren (listwa)

·       nadruk tylko na listwie – herb Rumi, napis RUMIA, logo Rumi z dopiskiem „rumia.eu” –  fullcolor

·       kolor: czarny

      Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w załączeniu.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.

  1. Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy złożyć do 20.04.2023 r. do godz. 12.00 – decyduje data wpływu oferty.

Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Wydział Promocji i Zieleni Miejskiej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo: m.walczak@um.rumia.pl 

  1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego:

Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego do 31 maja 2023 r.

Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.

  1. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty:

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:

1)     Cena przedmiotu zamówienia – 100%

  1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego

Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.

  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailem lub telefonicznie. 

  1. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego

Magdalena Walczak – Podinspektor Wydziału Promocji i Zieleni Miejskiej, pokój 113, tel. 58 679-65-71, e-mail: m.walczak@um.rumia.pl 

  1. Informacje dodatkowe

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

  1. Załącznik do zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 – Wzór oferty


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR_OFERTY.doc doc 55 2023-04-14 08:28:00 Postępowanie
Zdjęcie_poglądowe.jpg jpg 2261.99 2023-04-14 08:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa ramek pod tablice rejestracyjne - 1000 szt. Urząd Miasta Rumi
Sobieskiego 7
84-230, Rumia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 223