Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.9.2023 Zakup i dostawa witryny przeszklonej z drzwiami przesuwnymi

Agnieszka Celuch
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2023 11:53:00
Składania : 14-04-2023 13:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Data 11.04.2023 r.                                       Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP.26.9.2023


ZAPYTANIE OFERTOWE

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:   

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku                        

 w godz. od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275-41-41 wew. 222

adres www: bipcus.starachowice.eu

email: sekretariat@cus.starachowice.eu

Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonego z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w ramach projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, na zakup z dostawą:

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest witryna przeszklona z drzwiami przesuwnymi,

o wymiarach: szerokość x 90 cm, głębokość x 40 cm wysokość x 185 cm,

kolor witryny szary,

Drzwi witryny przeszkolone, przesuwne

Witryna o konstrukcji metalowej wykonana z blachy o grubości 0,6 mm.

Wyposażona w 5 półek zdolnych pomieścić do około 10 standardowych segregatorów.

Każda z  półek posiada udźwig do około 50 kg.

Każda z półek jest regulowana i może być dowolnie przestawiana.

Witryna zamykana na klucz (w zestawie 2 komplety kluczy)


TERMIN I MIEJSCE DOSTAWY

1. Termin dostawy zamówienia – 3 dni od daty złożenia zamówienia.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka, Starachowice ul. Armii Krajowej 28.


PŁATNOŚĆ

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia  Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca:

Nabywca: Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150; Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a,   27-200 Starachowice.


PODSTAWY WYKLUCZENIA

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).


ZATWIERDZAM:

p.o. DYREKTOR

Centrum Usług Społecznych

w Starachowicach

/-/

mgr Wioletta Grosicka


Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 67.15 2023-04-11 11:53:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Witryna przeszklona z drzwiami przesuwnymi Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest witryna przeszklona z drzwiami przesuwnymi, o wymiarach: szerokość x 90 cm, głębokość x 40 cm wysokość x 185 cm, kolor witryny szary, Drzwi witryny przeszkolone, przesuwne Witryna o konstrukcji metalowej wykonana z blachy o grubości 0,6 mm. Wyposażona w 5 półek zdolnych pomieścić do około 10 standardowych segregatorów. Każda z półek posiada udźwig do około 50 kg. Każda z półek jest regulowana i może być dowolnie przestawiana. Witryna zamykana na klucz (w zestawie 2komplety kluczy) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 233