Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2023 11:56:00
Składania : 14-04-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.       Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu

2.       Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.       Przedmiot zamówienia

 „Dostawa sprzętu komputerowego  dla Centrum Usług Społecznych w Starachowicach”

4.       Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego poniżej sprzętu komputerowego do siedziby Centrum Usług Społecznych w Starachowicach w ramach trwałości projektu pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Ø  laptop wraz z wgranym pakietem biurowym oraz torbą na laptopa – 2 sztuki  - parametry techniczne znajdują się w Załączniku Nr 3 do postępowania,

Ø  mysz przewodowa (kabel USB)  - 2 sztuki,

Ø  podkładka pod mysz z ergonomią pod rękę – 2sztuki;

Ø  Pen-drive – nieszyfrowany, interfejs: USB 3.0, pojemność: 128 GB, maks. prędkość odczytu: 100 MB/s -  2 sztuki.

Dostarczony sprzęt musi być sprawy technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Czas objęcia gwarancją powinien wynosić co najmniej 24 miesiące od daty dostarczenia towaru.

Ponadto Wykonawca będzie pośredniczył w egzekwowaniu gwarancji na dostarczony sprzęt u jego producenta.


 UWAGA

Ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania Zamawiający posługuje się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oznaczenia te należy traktować, jako przykładowe lub wzorcowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawców, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowania Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zwarte w ogólnych dostępnych źródłach (katalogach, stronach internetowych producenta). Operowanie konkretnymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania  i ma wyłącznie charakter przykładowy.

5.       Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia – do 4 dni od daty złożenia zamówienia.

6.       Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %.


7.       Warunki udziału w postępowaniu:

7.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

7.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

7.3 Złożenie oświadczenia zgodne, co do treści z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.


8.       Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 


9.       Inne istotne warunki

Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia.

Oferta powinna obejmować całość kosztów, jakimi Wykonawca zamierza obciążyć Zamawiającego.

Gwarancja– minimum 24 miesiące.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Rosja.docx docx 19.41 2023-04-11 11:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - minimalne parametry sprzętu komputerowego.doc doc 66 2023-04-11 11:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -Oświadczenie.docx docx 16.08 2023-04-11 11:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -Oświadczenie.docx docx 15.95 2023-04-14 11:00:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 11:00 Iwona Sołyga Zamawiający zamieścił błędny druk Załącznika Nr 1 do postepowania.
Zamawiający w załączeniu przesyła poprawiony druk Załącznik Nr 1 do postępowania.

Załącznik nr 1 -Oświ [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Laptop - 2 szt. - (0)
2 Mysz komputerowa - 2 szt. - (0)
3 Podkładka pod mysz komputerową - 2 szt. - (0)
4 Pen-drive - 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 4 dni od daty otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - minimum 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 421